Δοκιμές F1, Βαρκελώνη, 2η μέρα: Η έκπληξη της Williams!
Ο Nico Hulkenberg σημείωσε τον πρώτο χρόνο με διαφορά στα χιλιοστά από τη Ferrari του Fernando Alonso, καθώς οι ομάδες αρχίζουν σταδιακά να αποκαλύπτουν την ταχύτητά τους με ελάχιστα καύσιμα.
2
Με επικεφαλής το νεαρό αστέρα της Williams (περσινό πρωταθλητή του GP2) Nico Hulkenberg συνολικά πέντε οδηγοί κατέρριψαν σήμερα (26/02), δεύτερη ημέρα των δοκιμών της Formula 1 στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, τον ταχύτερο χρόνο του Mark Webber (RBR) της πρώτης μέρας.
Η επίδοση του Αυστραλού με την RB6 είχε θεωρηθεί εν μέρει αντιπροσωπευτική των ισορροπιών στην κορυφή, αλλά η σημερινή είναι μια ένδειξη ότι ακόμα δεν είναι εφικτό να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για την ταχύτητα κάθε μονοθεσίου.
Πάντως, σε αυτό το τελευταίο τετραήμερο των χειμερινών δοκιμών όλο και περισσότερες ομάδες κάνουν προσομοίωση δοκιμών κατάταξης, με τα ελάχιστα δυνατά καύσιμα (οι κορυφαίοι χρόνοι σήμερα επετεύχθησαν σε συστοιχία μόλις τριών γύρων) και οι διαφορές αρχίζουν να κλείνουν: Για πρώτη φορά φέτος είχαμε τους έξι ταχύτερους μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο.
Ο Nico Hulkenberg επιχειρεί να κάνει μια εκτίμηση: Νομίζω ότι δεν είμαστε στην κορυφή, αλλά ούτε και τόσο μακριά. Νομίζω ότι η Ferrari και η Red Bull είναι λίγο ταχύτερες παντού κι έπειτα κατεβαίνουμε λίγο σε ομάδες σαν τη δική μας και τις McLaren, Mercedes, Renault – αλλά είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις συμπεράσματα.
Πέραν των προσομοιώσεων δοκιμών κατάταξης με ελάχιστα καύσιμα, οι ομάδες πέρασαν τον περισσότερο χρόνο σήμερα στην πίστα του Μονμελό σε συστοιχίες πολλών γύρων με βαρύ φορτίο καυσίμων. Παράλληλα, συγκέντρωναν δεδομένα για νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα που τοποθέτησαν οι περισσότερες στα μονοθέσια.
Μάλιστα, η Ferrari (που εκτός των άλλων έχει νέο κάλυμμα κινητήρα με το περίφημο πτερύγριο καρχαρία που φτάνει στην πίσω πτέρυγα) συμπλήρωσε πλήρη προσομοίωση αγώνα, έχοντας λύσει το πρόβλημα της προηγούμενης ημέρας στο ηλεκτρονικό κύκλωμα. Η Ferrari είναι, με βεβαιότητα, σε πολύ καλή κατάσταση.
Είναι ξεκάθαρο ότι κάναμε σπουδαία δουλειά, είπε ο Ισπανός στο τέλος των χειμερινών του δοκιμών (καθώς από αύριο στο κόκπιτ θα βρίσκεται ο Felipe Massa). Όλο το χειμώνα το αυτοκίνητο δούλευε καλά. Κάναμε όλα όσα είχαμε προγραμματίσει, συνεπώς θα πάμε στο Μπαχρέιν έχοντας κάνει ό,τι μπορούσαμε.
Δεν ξέρω πόσο γρήγοροι θα είμαστε, αλλά νομίζω ότι θα απομυζήσουμε το 100% της δυναμικής του μονοθεσίου. Αυτό είναι το καλύτερο μονοθέσιο που είχα ποτέ, αλλά δεν ξέρω αν είναι το καλύτερο της F1 φέτος – είναι αδύνατο να γνωρίζω. Αλλά είμαι ήρεμος και χαρούμενος.
Η RBR, με τον Sebastian Vettel αυτή τη φορά στο κόκπιτ της RB6, περιορίστηκε σήμερα στην 5η θέση των χρόνων, χωρίς να έχει απαλλαχθεί ούτε αυτή τη φορά από τα προβλήματα αναξιοπιστίας του μονοθεσίου που ανάγκασαν τον Γερμανό να σταματήσει στην πίστα στη διάρκεια προσομοίωσης αγώνα.
Προφανώς δεν θέλεις να σταματάς, αλλά ορισμένες φορές είναι καλύτερο να σταματάς αν βλέπεις ότι κάτι δεν πάει καλά με τα δεδομένα, είπε ο S. Vettel. Δεν πιστεύω ότι πρέπει να φοβόμαστε ζητήματα αναξιοπιστίας ακόμα. Όλα δείχνουν καλά και τα θεωρώ φυσιολογικά. Έχουμε νέο μονοθέσιο, νέα εξαρτήματα, όλα είναι καινούρια.
Ο Γερμανός κατέληξε: Νομίζω ότι σήμερα η Ferrari φάνηκε αρκετά γρήγορη. Πιθανότατα είχε το πρωί ελάχιστα καύσιμα, δεν πέφτεις στο 1:20 αν δεν έχεις λίγα καύσιμα, αλλά και στη συστοιχία γύρων ο Fernando ήταν πολύ γρήγορος. Δεν ξέρω τι συνέβη σήμερα με τη McLaren και τη Mercedes.
Όσο για τις McLaren και Mercedes GP, φάνηκαν να αγνοούν τον «πυρετό» για τον ταχύτερο γύρο καθώς ο Lewis Hamilton και ο Michael Schumacher αφοσιώθηκαν σε συστοιχίες πολλών γύρων με βαρύ φορτίο καυσίμων. Το ίδιο ισχύει και για τη Renault με τον Robert Kubica.
H Lotus, στο μεταξύ, παρουσίασε δύο φορές προβλήματα αξιοπιστίας – αλλά ο Jarno Trulli ήταν ταχύτερος από τον Timo Glock της Virgin Racing, στη μάχη των νέων ομάδων.
F1 2010 – ΔΟΚΙΜΕΣ
ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ – ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ
| ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ | ΧΡΟΝΟΣ | ΓΥΡΟΙ |
| 1. Hulkenberg | Williams FW32 | 1:20.614 | 99 |
| 2. Alonso | Ferrari F10 | 1:20.637 | 134 |
| 3. De la Rosa | Sauber C29 | 1:20.973 | 114 |
| 4. Liuzzi | Force India VJM03 | 1:21.056 | 90 |
| 5. Vettel | Red Bull RB6 | 1:21.258 | 125 |
| 6. Alguersuari | Toro Rosso STR5 | 1:21.571 | 104 |
| 7. Schumacher | Mercedes W01 | 1:21.689 | 85 |
| 8. Hamilton | McLaren MP4/25 | 1:22.152 | 93 |
| 9. Kubica | Renault R30 | 1:24.912 | 53 |
| 10. Trulli | Lotus T127 | 1:25.524 | 70 |
| 11. Glock | Virgin VR-01 | 1:25.942 | 52 |
auto.in.gr
- Σενεγάλη: Τουλάχιστον 12 νεκροί σε ανατροπή σκάφους με μετανάστες
- Ο Τραμπ εύχεται «ευτυχισμένα Χριστούγεννα» ακόμα και στα «αποβράσματα της ριζοσπαστικής αριστεράς»
- Ρωσία: Η αεράμυνα κατέρριψε 25 ουκρανικά drones που κατεθύνονταν στη Μόσχα
- Υεμένη: Συμφωνία ανταλλαγής πτωμάτων και αιχμαλώτων ανάμεσα στις αντιμαχόμενες πλευρές
- Βολιβία: Κινητοποιήσεις εργαζομένων στα ορυχεία εναντίον της κατάργησης των επιδοτήσεων στα καύσιμα
- Συρία: Αεροπορικοί βομβαρδισμοί της Ιορδανίας εναντίον κυκλωμάτων διακίνησης ναρκωτικών