Πύρινη γλώσσα της Ferrari περί ιερού πολέμου για τις νέες ομάδες
Με πρωτόγνωρη φραστική επίθεσή της, η ιταλική εταιρεία κατηγορεί σφοδρά τον Max Mosley, τον Bernie Ecclestone και τις νεοσύστατες ομάδες του σπορ για τη θλιβερή κατάσταση σχετικά με την είσοδο των τελευταίων στη F1.
2
Ο πρώην πρόεδρος της FIA, Max Mosley, πυροδότησε έναν ιερό πόλεμο στη Formula 1 στην προσπάθειά του να ανοίξει το δρόμο για νέες ομάδες στο σπορ το 2009, αναφέρει μια άκρως αιχμηρή ανακοίνωση που δημοσίευσε η Ferrari.
Η FIA, επί της προεδρίας του Max Mosley (πριν τον διαδεχθεί ο νυν πρόεδρος Jean Todt τον Οκτώβριο 2009) έδωσε θέση στο πρωτάθλημα του 2010 σε τέσσερις νέες ομάδες: Τις Virgin Racing, Lotus, Campos Meta και USF1. Παραπληρωματικά προέκυψε και η Stefan GP, σέρβικων συμφερόντων.
Οι Virgin και Lotus έχουν έτοιμα τα νέα τους μονοθέσια και προσαρτήθηκαν ήδη στο πρόγραμμα δοκιμών των υπόλοιπων ομάδων – αν και το αυτοκίνητο της πρώτης αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα αναξιοπιστίας.
Η Campos Meta, μετά από μήνες προσπαθειών του ιδιοκτήτη της Adrian Campos να εξασφαλίσει χορηγίες, αναγκάστηκε να πουλήσει την ομάδα -με τη μεσολάβηση του Bernie Ecclestone, εμπορικού διευθυντή της F1- στον επιχειρηματία Jose Ramon Carabante.
Όσο για την αμερικανικών συμφερόντων USF1, συζητά με τη FIA το ενδεχόμενο να απουσιάσει από τα τέσσερα πρώτα φετινά Grands Prix. Ωστόσο, σήμερα έγινε γνωστό ότι η USF1 έχασε έναν βασικό της χορηγό και το μέλλον της φαντάζει περισσότερο ομιχλώδες από ποτέ.
Στο προσκήνιο, επίσης, έχει εμφανιστεί η Stefan GP του Σέρβου επιχειρηματία Zoran Stefanovic. Ο τελευταίος αγόρασε το μονοθέσιο της Toyota και έστειλε εξοπλισμό της ομάδας στο Μπαχρέιν και την Αυστραλίας για τα δύο πρώτα Grands Prix.
Ωστόσο, η Stefan GP αναγκάστηκε να ακυρώσει τη συμμετοχή της στις τελευταίες χειμερινές δοκιμές στη Βαρκελώνη διότι δεν κατάφερε να εξασφαλίσει ελαστικά! Η Bridgestone δεν είχε τη δυνατότητα να κατασκευάσει ελαστικά σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, από τη στιγμή που της το ζήτησε η σέρβικη ομάδα.
Η Ferrari, η οποία ανέκαθεν πέρσι ασκούσε κριτική για την τακτική της FIA σχετικά με την επιθυμία του Max Mosley να φέρει στο σπορ νέες μικρές ιδιωτικές ομάδες, σχολίασε με πύρινη γλώσσα την κατάσταση των νεοσύστατων ομάδων στην παρακάτω ανακοίνωση:
Από τις δεκατρείς ομάδες που υπέγραψαν ή συμπεριλήφθηκαν στο φετινό πρωτάθλημα, μέχρι στιγμής μόνο οι έντεκα ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και εμφανίστηκαν στην πίστα, ορισμένες πιο αργά από άλλες. Κάποιες κατάφεραν να κάνουν μόνο λίγες εκατοντάδες χιλιόμετρα, ενώ άλλες έκαναν περισσότερα αλλά με πολύ χαμηλότερη ταχύτητα.
Σχετικά με τη 12η ομάδα, την Campos Meta, η διοικητική της δομή τροποποιήθηκε – σύμφωνα με τις φήμες από τα πάντοκ με μια ξαφνική εισροή ρευστού από έναν απλοχέρη λευκό ιππότη, που είναι συνηθισμένος σε πακέτα διάσωσης της τελευταίας στιγμής.
Ωστόσο, οι κληρονόμοι αυτής της γενναιόδωρης πράξης ίσως να διαπιστώσουν ότι ο εν λόγω ιππότης περιμένει από εκείνους να εκπληρώσουν το ρόλο του βασιλικού υποτακτικού.
Όλα αυτά σημαίνουν ότι είναι δύσκολο να φανταστούμε ότι το μονοθέσιο που έχει σχεδιάσει η Dallara (σ.σ.: για λογαριασμό της Campos Meta) θα εμφανιστεί στις δοκιμές της Βαρκελώνης, ενώ το Μπαχρέιν είναι το πιθανότερο σημείο για να γίνουμε μάρτυρες της επιστροφής του ονόματος Senna (σ.σ.: η Campos έχει υπογράψει τον Bruno Senna) σε αγωνιστικό τριήμερο της F1.
Η 13η ομάδα, USF1, φαίνεται να κρύβεται στο Σάρλοτ της Νότιας Καρολίνας, προς απογοήτευση εκείνων όπως του Αργεντινού, του Lopez (σ.σ.: οδηγού που έχει υπογράψει η USF1 για το 2011), που νόμιζε ότι είχε βρει το δρόμο για το πάντοκ της F1 (με τη βοήθεια της προέδρου Kirchner, σύμφωνα με τις φήμες) και τώρα πρέπει να ξεκινήσει πάλι από την αρχή. Αξιοθαύμαστα, έχουν ακόμα τη θρασύτητα να ισχυρίζονται ότι όλα είναι φίνα κάτω από έναν υπέρλαμπρο ουρανό.
Στη συνέχεια, έχουμε τα σέρβικα όρνεα. Πρώτα ξεκίνησαν μια δονκιχωτική νομική διαμάχη με τη FIA και έπειτα άρπαξαν τα κόκαλα της Toyota στο νεκρικό της κρεβάτι.
Έχοντας προσλάβει ορισμένους ανθρώπους, μεταξύ των οποίων και κάποιους που έχουν ακόμα τη μυρωδιά παλαιότερων σκανδάλων, τώρα τριγυρίζουν περιμένοντας να πάρουν τη θέση του πρώτου που θα βγει από το παιχνίδι, πιθανώς με την υποστήριξη ακριβώς του ίδιου ιππότη με την απαστράπτουσα πανοπλία που προαναφέραμε.
Αυτή η κατάσταση είναι η κληρονομιά του ιερού πολέμου που διενήργησε ο πρώην πρόεδρος της FIA. Σκοπός ήταν να επιτραπεί η είσοδος μικρότερων ομάδων στη Formula 1.
Αυτή είναι η κατάληξη: Δύο ομάδες φτάνουν κουτσαίνοντας στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος, μια τρίτη σπρώχνεται στο γήπεδο από ένα αόρατο χέρι -και μπορείτε να είστε σίγουροι ότι αυτό δεν είναι το χέρι του Adam Smith-, ενώ για την τέταρτη καλό θα ήταν να καλέσετε την Υπηρεσία Εξαφανίσεων για να την εντοπίσει.
Στο μεταξύ, χάσαμε δύο κατασκευαστές στο δρόμο, τη BMW και την Toyota, ενώ στη Renault δεν έχουν απομείνει και πολλά πέραν του ονόματος. Αξιζαν όλα αυτά;.
auto.in.gr
- Σενεγάλη: Τουλάχιστον 12 νεκροί σε ανατροπή σκάφους με μετανάστες
- Ο Τραμπ εύχεται «ευτυχισμένα Χριστούγεννα» ακόμα και στα «αποβράσματα της ριζοσπαστικής αριστεράς»
- Ρωσία: Η αεράμυνα κατέρριψε 25 ουκρανικά drones που κατεθύνονταν στη Μόσχα
- Υεμένη: Συμφωνία ανταλλαγής πτωμάτων και αιχμαλώτων ανάμεσα στις αντιμαχόμενες πλευρές
- Βολιβία: Κινητοποιήσεις εργαζομένων στα ορυχεία εναντίον της κατάργησης των επιδοτήσεων στα καύσιμα
- Συρία: Αεροπορικοί βομβαρδισμοί της Ιορδανίας εναντίον κυκλωμάτων διακίνησης ναρκωτικών