2

Ο Mikko Hirvonen ανέβηκε στην κορυφή του Ράλι Σουηδίας 2010 μετά το πρώτο σκέλος του εναρκτήριου αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, με διαφορά 6,2 και 10,6 δευτερολέπτων από τους Sebastien Loeb και Dani Sordo της Citroen.


Στην πρώτη απογευματινή Ειδική μετά το Service Park ο Φινλανδός ήταν 11 δευτερόλεπτα ταχύτερος του Seb! Ο Γάλλος είπε ότι ρίσκαρε πολύ αλλά αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα από την ποιότητα του οδοστρώματος: Έχει πολλά αυλάκια με χιόνι μέσα τους. Περίμενα αυτές τις συνθήκες και ήξερα ότι δεν είχα καμία ελπίδα.


Όμως, ο Mikko υποπτεύθηκε ότι ο πρωταθλητής προστάτευε τα ελαστικά του. Στην επόμενη (6η) Ειδική ο Mikko προφύλαξε επίσης τα ελαστικά του, αλλά ο πρώτος χρόνος του Jari Matti Latvala στην 6η και ξανά του Mikko στην 7η Ειδική έδειξε ότι ο S. Loeb δεν ακολουθούσε επιφυλακτικό ρυθμό για να προστατεύσει τη γόμα.


Ίσως το έκανε για άλλο λόγο, για να μην εκκινεί πρώτος στο δεύτερο σκέλος, αλλά όχι για τη γόμα. Πάντως, ο Mikko λέει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα να εκκινεί πρώτος στις Ειδικές του δεύτερου σκέλους το Σάββατο (13/02).


Ο Dani Sordo παρακολουθεί στενά τη μάχη κορυφής και ο J.M. Latvala προσπάθησε να κάνει το ίδιο όπως απέδειξε η νίκη στην 6η Ειδική. Δεν πλησίασε ποτέ αρκετά, όμως, με αποτέλεσμα να τελειώσει τη μέρα με υστέρηση 31 από την κορυφή – αλλά και 21 από τον D. Sordo, που είναι και το σημαντικό για τον Φινλανδό.


Στο μεταξύ, το απόγευμα δεν εξελίχθηκε καθόλου καλά για τους Σκανδιναβούς παγκόσμιους πρωταθλητές. Ο Kimi Raikkonen στην 6η Ειδική προσέκρουσε σε τοιχίο και προκάλεσε ζημιά στη Citroen C4 WRC. Σταμάτησε δύο φορές μέσα στην Ειδική, την οποία τελικά τελείωσε έχοντας χάσει 25 λεπτά.


Ο Marcus Gronholm απώλεσε πάνω από δέκα λεπτά εξαιτίας ηλεκτρικού προβλήματος στην ίδια Ειδική, ενώ ο Petter Solberg στο άγχος του να πιέσει τα θαλάσσωσε. Βγήκε από το δρόμο στην 5η Ειδική και όταν επέστρεψε βρέθηκε στο σπρέι χιονιού του Matthew Wilson.


Πίεσε τον Αγγλο πολύ, με αποτέλεσμα ο οδηγός της Stobart Ford να χάσει τα φρένα σε μια διασταύρωση και τα δύο αυτοκίνητα να ακουμπήσουν μεταξύ τους, προκαλώντας ζημιά στην πίσω ανάρτηση του Focus WRC.


O γιος του Malcolm Wilson, διευθυντή της Ford M-Sport, ήταν έξαλλος στο τέλος της Ειδικής – ενώ ο Petter είχε λίγο πιο απολογητική έκφραση. Τέλος, πολύ χρόνο έχασε και ο Mads Ostberg εξαιτίας προβλημάτων που παρουσίασε ο κινητήρας του Subaru Impreza WRC.


ΡΑΛΙ ΣΟΥΗΔΙΑΣ 2010


ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ


(Μετά την 7η Ειδική)








































ΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΡΟΝΟΣ
1. Hirvonen Ford Focus WRC 1:08:04.8
2. Loeb Citroen C4 WRC +6.2
3. Sordo Citroen C4 WRC +10.6
4. Latvala Ford Focus WRC +31.7
5. Ogier Citroen C4 WRC +1:10.9

6. H. Solberg

Ford Focus WRC +2:16.2
7. Ostberg Subaru Impreza WRC +3:20.2
8. Wilson Ford Focus WRC +3:21.1

auto.in.gr