2

Η επαναστατική ιδέα που πολλοί περίμεναν από τον Adrian Newey δεν ήρθε ποτέ, καθώς η Red Bull Racing παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο RB6 στη Χερέθ, ένα μήνα πριν ξεκινήσει το νέο πρωτάθλημα της Formula 1.


Πρόκειται για ένα σχέδιο που ουσιαστικά αποτελεί μετεξέλιξη της RB5, του -κατά γενική ομολογία, ειδικά στο δεύτερο μισό της αγωνιστικής χρονιάς- πιο αεροδυναμικά αποδοτικού μονοθεσίου του πρωταθλήματος του 2009.


Η RB6 έχει διατηρήσει τις σχεδιαστικές καινοτομίες του A. Newey, όπως το ρύγχος σχήματος V και το περίφημο «πτερύγιο καρχαρία» στο ρύγχος του καλύμματος του κινητήρα, ένα διαμήκες πτερύργιο από τον αεραγωγό πάνω από το κράνος μέχρι την πίσω πτέρυγα. Φέτος και τα δύο σημεία είναι πιο ακραία.


Αμέσως μετά την παρουσίαση της RB6 στη Χερέθ της Ισπανίας, η ομάδα του Μίλτον Κινς θα κάνει τους παρθενικούς γύρους του νέου της μονοθεσίου με τον Mark Webber, καθώς ξεκινούν οι δεύτερες χειμερινές δοκιμές του 2010 – διάρκειας τεσσάρων ημερών.


Το ντεμπούτο τους στην πίστα, επίσης, θα κάνουν σήμερα (10/02) οι νέες Force India VJM03 και Virgin VR-01 – καθώς οι λίγοι γύροι της τελευταίας στο Σίλβερστοουν ήταν μονάχα αναγνωριστικοί.


auto.in.gr