2

Την περαιτέρω ανάπτυξη της ηλεκτροκίνητης τεχνολογίας επιχειρεί η GM, δημιουργώντας μια νέα μονάδα αποκλειστικής παραγωγής ηλεκτροκινητήρων.



Σύμφωνα με δηλώσεις του Peter Savagian, τεχνικού διευθυντή της GM, oι συγκεκριμένοι κινητήρες πρόκειται να χρησιμοποιηθούν στην επόμενη γενιά των υβριδικών προτάσεων του αμερικανικού ομίλου και ειδικότερα σε φορτηγά οχήματα που πρόκειται να λανσαριστούν το 2013.



Τα ίδια μοτέρ, βέβαια, θα τοποθετηθούν και σε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα εκτεταμένης αυτονομίας με κίνηση στους πίσω τροχούς, όπως το πολυαναμενόμενο Chevrolet Volt, απαιτώντας 25% λιγότερη ενέργεια σε σχέση με τους συμβατικούς ηλεκτροκινητήρες του σήμερα.



Σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας εμείς οι ίδιοι τους ηλεκτρικούς κινητήρες θα είμαστε σε θέση να χρησιμοποιούμε πιο αποτελεσματικά την ενέργεια που συσσωρεύεται στις μπαταρίες, μειώνοντας, σε ότι αφορά τις τελευταίες, το κόστος και το βάρος τους, δήλωσε για το θέμα αυτό ο αντιπρόεδρος της GM κ. Τομ Στέφενς, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει την τοποθεσία που θα κατασκευαστεί το νέο εργοστάσιο.



Όπως και να έχει η επένδυση της GM πρόκειται να αγγίξει σε κόστος τα 246 εκατομμύρια δολάρια, έστω και αν τα 105 εκατομμύρια πρόκειται να προέλθουν από του αμερικανικό Υπουργείο Ενέργειας.



Τον προηγούμενο μήνα ο αμερικανικός όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιών ξεκίνησε την παραγωγή των μπαταριών ιόντων-λιθίου που θα χρησιμοποιηθούν στο Volt και σε άλλες αντίστοιχες προτάσεις.



Το εργοστάσιο παραγωγής συσσωρευτών στο Michigan αποτελεί ένα μόλις τμήμα του σχεδίου ανάπτυξης της ηλεκτροκίνητης τεχνολογίας, το οποίο περιλαμβάνει τη δημιουργία οκτώ συνολικά μονάδων παραγωγής και η υλοποίηση του θα κοστίσει στην GM 700 εκατομμύρια δολάρια.


auto.in.gr