Skoda Octavia RS & Scout: Επίδειξη ισχύος
Το πετυχημένο παράδειγμα του παρελθόντος ακολουθεί η πρόσφατα ανανεωμένη Octavia, συμπληρώνοντας την γκάμα της με την ισχυρότερη έκδοση RS και την τετρακίνητη Scout.
Η ανανεωμένη γκάμα της δημοφιλέστατης Octavia επεκτείνεται. Όπως και στο παρελθόν, η Skoda επέλεξε να αφήσει για το τέλος τις κορυφαίες εκδόσεις του αυτοκινήτου.
Στην περίπτωση της Octavia RS οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται στο εξωτερικό τμήμα του αμαξώματος, το οποίο έχει προσαρμοστεί στα σύγχρονα σχεδιαστικά πρότυπα του κατασκευαστή.
Συνεπώς στο μπροστινό τμήμα συναντούμε τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, τα οποία συμπαρασύρουν και τα υπόλοιπα τμήματα του αμαξώματος, όπως τον προφυλακτήρα, το καπό και τα φτερά.
Τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, οι νέοι τροχοί αλουμινίου και το έμβλημα της έκδοσης ολοκληρώνουν την εικόνα της ισχυρότερης Octavia παραγωγής, καθώς το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου δεν έχει να παρουσιάσει κάποια ουσιαστική διαφοροποίηση σε σχέση με το παρελθόν.
Χάρη στις επεμβάσεις που έχει δεχτεί το πλαίσιο της Octavia RS, η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος έχει περιοριστεί κατά 127 χιλιοστά, ενώ μείωση της τάξης των 20 κιλών παρουσιάζει και το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου.
Κατά τ’ άλλα ο υπερτροφοδοτούμενος TFSI κινητήρας των 2,0 λίτρων εξακολουθεί να βρίσκεται κάτω από το καπό, αποδίδοντας 200 ίππους και πληρώντας τις προδιαγραφές ρύπων EU 5.
Η Οctavia RS θα προσφέρεται και με υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα 2,0 λίτρων με ισχύ 170 ίππων, ενώ στον εξοπλισμό και των δύο εκδόσεων φιγουράρει πλέον το εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.
Ανάλογη πορεία με την έκδοση RS ακολουθεί και η τετρακίνητη Οctavia Scout. Και σε αυτήν την περίπτωση οι σημαντικότερες σχεδιαστικές τροποποιήσεις εντοπίζονται στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος.
Ωστόσο, η ουσιαστικότερη αλλαγή σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν του αυτοκινήτου έχει να κάνει με την αντικατάσταση του ατμοσφαιρικού βενζινοκινητήρα των 2,0 λίτρων με το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 1.798 κ.εκ.
Συνέπεια αυτής της αλλαγής είναι η αύξηση της ισχύος από τους 150 ίππους στους 160 και της ροπής από τα 200 Nm στα 250.
Στη θέση του τέλος έχει διατηρηθεί το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, το οποίο αποτελείται από ένα κεντρικό διαφορικό Haldex τέταρτης γενιάς και έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει μέχρι και το 85% της ροπής σε έναν από τους τέσσερις τροχούς.
auto.in.gr
- Η συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου στο επίκεντρο της επικοινωνίας Γεραπετρίτη – Αμπντελάτι
- Το χιουμοριστικό challenge των Μουζακίτη και Μπότη: Ο εξυπνότερος, ο ομορφότερος και ο πιο… υπναράς
- Νεκρός διανομέας σε τροχαίο σε παράδρομο της Αττικής Οδού
- Κινητοποιήσεις: Γιορτές στα μπλόκα οι αγρότες και ραντεβού σε νέα πανελλαδική σύσκεψη
- Κέρκυρα: Σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες ο εμπρησμός αυτοκινήτων επιχειρηματία
- Ο Μόντο Ντουπλάντις αποκάλυψε με τι θα ασχοληθεί όταν αποσυρθεί από τον στίβο
