Πιστή στα ευρωπαϊκά ραντεβού της παραμένει η Hyundai. H κορεατική φίρμα δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, καθώς η προσπάθεια καταξίωσής της στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης συνεχίζεται.



Με τοπρωτότυποix-onicνα αποτελεί το σημαντικότερο έκθεμα της φίρμας στη Γενεύη,η Hyundaiανοίγει τον κύκλοεξέλιξης που σύντομαθα οδηγήσει στην αντικατάσταση του δημοφιλέστατου Tucson.



Οι συμπαγείς διαστάσεις και ο φουτουριστικός σχεδιασμός του αμαξώματος διαφοροποιούν το νέο SUV της Hyundai από τον συντηρητικότερο ευρωπαϊκό ανταγωνισμό, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός αυτοκινήτου που θα ανταποκρίνεται, τόσο στις καθημερινές-αστικές μετακινήσεις όσο και στις εκτός πόλης δραστηριότητες.



Στο εξωτερικό τμήμα ξεχωρίζουν οι τροχοί των 21 ιντσών, η εξάγωνη μάσκα και το τελείωμα του αμαξώματος που παραπέμπει σε coupe, ενώ στο εσωτερικό οι άνθρωποι της Hyundai υπόσχονται ένα εκλεπτυσμένο και σαφώς ποιοτικότερο περιβάλλον.



Το ix-onic conceptεξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο turbo diesel κινητήρα 1.600 κ.εκ., η απόδοση του οποίου φτάνει τους 170 ίππους, ωστόσο, η έκδοση παραγωγής του θα διαθέτει καιμοτέρ βενζίνης.



Τη δέσμευση της Hyundai για τον περιορισμό των εκπομπών CO2 πιστοποιεί η παρουσία του i30 blue. To δημοφιλές μικρομεσαίο θα αποτελέσει την πρώτη τετράτροχη πρόταση της κορεατικής φίρμας που θα εξοπλιστεί με σύστημα start&stop.



Σύμφωνα με τον κατασκευαστή το Idle Stop and Go εξασφαλίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου ως και 7% στην βενζινοκίνητη έκδοση των 1.600 κ.εκ. και περιορισμένες εκπομπές CO2.



Το i30 blue θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά το προσεχές καλοκαίρι σε δύο εκδόσεις βενζίνης 1.400 και 1.600 κ.εκ., ενώ σύντομα το συγκεκριμένο σύστημα αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα των υπολοίπων προτάσεων της Hyundai.



Στη Γενεύη, τέλος, θα πραγματοποιηθεί και η παγκόσμια πρεμιέρα του τρίθυρου i20. O αντικαταστάτης του καθόλα πετυχημένου Getz αποκτά μια ακόμη έκδοση, που πέρα από τη σχεδιαστική διαφοροποίηση που προκαλεί η απουσία των πίσω θυρών δεν αναμένεται να παρουσιάζει άλλες ουσιαστικές αλλαγές.



Το εμπορικό λανσάρισμα του τρίθυρου Getz θα ξεκινήσει το δεύτερο τετράμηνο του 2009, αποτελώντας ουσιαστικά την πιο προσιτή έκδοση του κορεατικού μοντέλου.


auto.in.gr