Πώς θα μειωθούν τα τροχαία
Σύμφωνα με βρετανική έρευνα οι ενέδρες της τροχαίας και οι κάμερες ελέγχου ταχύτητας αποτελούν τον λιγότερο αποτελεσματικό τρόπο μείωσης των τροχαίων καθώς περιορίζουν τα ατυχήματα μόνο κατά 10%. Η
Σύμφωνα με βρετανική έρευνα οι ενέδρες της τροχαίας και οι κάμερες ελέγχου ταχύτητας αποτελούν τον λιγότερο αποτελεσματικό τρόπο μείωσης των τροχαίων καθώς περιορίζουν τα ατυχήματα μόνο κατά 10%.
Η μεγαλύτερη μείωση στα θανατηφόρα τροχαία προέρχεται από τις ακόλουθες βελτιώσεις:
Προειδοποιητικές γραμμές για επερχόμενη αριστερή ή δεξιά στροφή: 80%
Αντιολισθητικό οδόστρωμα: 65%
Καινούριες πινακίδες 40%
Νέο βάψιμο στις διαγραμμίσεις 35%
Φυσικά όλα τα παραπάνω έχουν ένα σοβαρό ελάττωμα. Απαιτούν δουλειά κάτι για το οποίο ούτε το κράτος αλλά ούτε και οι πολιτικοί μας φημίζονται. Γι’ αυτό και προτιμούν τις εύκολες λύσεις όπως εκείνη του νέου Κ.Ο.Κ. και των υψηλών ποινών, που μπορεί να μη λύνουν το πρόβλημα αλλά έχουν το πλεονέκτημα πως μεταφέρουν το φταίξιμο από τον υπεύθυνο για την καλή συντήρηση του δρόμου στο παραβάτη οδηγό.
- Φάμελλος για δώρο Χριστουγέννων: Κ. Μητσοτάκη ώς πότε θα συντηρείτε κοινωνικές ανισότητες και αδικίες;
- Τι είπε ο Μόντε Μόρις μετά το ντεμπούτο του: «Είχα λίγο άγχος, από εδώ και πέρα όλο και καλύτερος»
- Σέρρες: Συνελήφθη καθηγητής μετά από καταγγελία 17χρονης μαθήτριας για παρενόχληση – Κατηγορείται πως την θώπευσε σε άδεια τάξη
- Ενέσεις για απώλεια βάρους: Τι συμβαίνει όταν τις σταματάτε; – Δυο γυναίκες καταθέτουν τις εμπειρίες τους
- Χαρίτσης: Θετική η μετατόπιση ΣΥΡΙΖΑ στις αμυντικές δαπάνες – Η εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ έργο του Netflix
- Με… σοφούς οργανώνει το «κίνημα» η Καρυστιανού και οραματίζεται να σώσει τη χώρα

