36

Περίπου ένας στους έξι εγγεγραμένους στην ανώτατη εκπαίδευση στις ΗΠΑ -3,2 εκατ. φοιτητές- παρακολούθησετουλάχιστον ένα μάθημα στο Διαδίκτυο το περασμένο φθινόπωρο, δείχνει έκθεση ακαδημαϊκών ιδρυμάτων. Οι εξελίξεις διαψεύδουν τις προβλέψεις για σταθεροποίηση ή ύφεση της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης.

Η Κοινοπραξία Sloan, που εκπροσωπεί αμερικανικά κολέγια που δραστηριοποιούνται στα online μαθήματα, εκτιμά ότι το φθινόπωρο του 2005 παρακολούθησαν μαθήματα στο Διαδίκτυο 850.000 περισσότεροι φοιτητές σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2004. Στην αντίστοιχη έκθεση πέρυσι, η κοινοπραξία είχε αναφέρει μικρή ύφεση.

Η νέα αύξηση είναι εντυπωσιακή και καλύπτει όλο το ακαδημαϊκό φάσμα, δήλωσε ο Τζεφ Σίμαν, διευθύνων σύμβουλος της Sloan.

Η φετινή έρευνα δείχνει ότι το ακαδημαϊκό προσωπικό σταδιακά εξοικειώνεται με τα διαδικτυακά μαθήματα. Το 62% του ανώτερου εκπαιδευτικού προσωπικού εκτιμά ότι οι φοιτητές μαθαίνουν εξίσου καλά ή καλύτερα στα μαθήματα online, σε σχέση με τις παραδόσεις στο αμφιθέατρο. Το υπόλοιπο 38% εκτιμά πάντως ότι τα ηλεκτρονικά μαθήματα υποβαθμίζουν την εκπαιδευτική εμπειρία.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της συμβουλευτικής εταιρείας Eduventures, το 50% των καταναλωτών που σκοπεύουν να εγγραφούν στην ανώτατη εκπαίδευση δηλώνει ότι θα προτιμούσε να παρακολουθεί τουλάχιστον μερικά από τα μαθήματα online.

Οιδιαδικτυακοί φοιτητές είναι προπτυχιακοί σε ποσοστό 80%, δείχνουν τα στοιχεία της Eduventureς.Οι φοιτητέςαυτοί είναι γενικά μεγαλύτερης ηλικίας καιμια σημαντική μερίδα εργάζεται και έχει οικογένεια.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ