71

Στις εξαγγελίες μένουν οι πτήσεις των υδροπλάνων από την Αθήνα. Απίθανα γραφειοκρατικά προβλήματα καθηλώνουν τα υδροπλάνα στο έδαφος, παρά το γεγονός ότι έχουν επιλεγεί τέσσερα διαφορετικά σημεία αποθαλάσσωσης και προσθαλάσσωσης.

Όπως αναφέρει την Τετάρτη η εφημερίδα Τα Νέα, το Λαύριο, που θα μπορούσε να αποτελέσει μία από τις βάσεις των υδροπλάνων, παρουσιάζει γραφειοκρατικά προβλήματα. «Καθυστερεί δυο μήνες τώρα η εσωτερική αλληλογραφία μεταξύ του οργανισμού αυτού και του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας. Ταυτόχρονα, εκκρεμούν τεχνικά θέματα από πλευράς ΥΕΝ και άλλων υπουργείων» αναφέρει ο Τάσος Γκόβας, γενικός διευθυντής της Air Sea Lines.

«Σύντομα θα υπογραφεί η σύμβαση μεταξύ του Oργανισμού Λιμένος και της εταιρείας» υποστηρίζει από την πλευρά του ο Διονύσης Μπεχράκης, διευθύνων σύμβουλος του Oργανισμού Λιμένος Λαυρίου.

«Η προβλήτα του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας είναι η δεύτερη πρόταση που εξετάζουμε» λέει ο κ. Γκόβας. «Η διοίκηση του σταδίου μάς έχει ενημερώσει ότι δεν έχει καμία αντίρρηση να μας παρέχει τους στεγασμένους χώρους που απαιτούνται για τη μελλοντική εξυπηρέτηση των επιβατών, όμως μας έχει διευκρινίσει ότι για την παραλία δεν είναι αυτοί υπεύθυνοι και ότι θα πρέπει να απευθυνθούμε στην Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου. Αυτή με τη σειρά της μας παραπέμπει στο ΥΠΕΧΩΔΕ και στις διατάξεις του περί… αιγιαλού» προσθέτει.

Στον Αγιο Κοσμά, η τύχη των υδροπλάνων εξαρτάται από την εξέλιξη ενός διαγωνισμού. Τα προβλήματα όμως δεν περιορίζονται μόνο στο νομό Αττικής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η μαρίνα της Ζακύνθου, που έχει επιλεγεί από την εταιρεία, ωστόσο ΕΟΤ και υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης δηλώνουν αναρμόδιοι.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ