Μιχάλης Κατωπόδης






































Κινητήρας
Κυβισμός 1.390 κ.εκ.
Κύλινδροι 4 σε σειρά
Ισχύς (ίπποι) 170/6.000 σ.α.λ.
Ροπή (Νm) 240/1.750-4.500 σ.α.λ.
Θέση Εμπρός/εγκάρσια
Μπλοκ/κεφαλή Αλουμίνιο/αλουμίνιο
Τροφοδοσία Αμεσός ψεκασμός
Διάμετρος x διαδρομή 76,5×75,6
Βαλβίδες ανά κύλινδρο 4
Εκκεντροφόροι 2 ΕΕΚ
Ειδική ισχύς (ίπποι/λίτρο) 122,3









































Μετάδοση
Κίνηση Εμπρός
Κιβώτιο Μηχανικό έξι σχέσεων
Σχέσεις κιβωτίου/Ταχύτητα ανά 1.000σ.α.λ. (χλμ./ώρα) 1:3,78
1:2,27
1:1,65
1:1,27
1:1,03

1:0,87

Τελική σχέση διαφορικού 1:3,65











Ανάρτηση
Εμπρός Γόνατα McPherson, ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος
Πίσω Πολλαπλοί σύνδεσμοι, αντιστρεπτική ράβδος














Φρένα
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Δίσκοι
ABS Ναι




















Τροχοί
Διαστάσεις 7,0J X 17
Υλικό Αλουμίνιο
Τύπος ελαστικών Michelin Pilot Premacy
Ελαστικά 225/45 R17
Ρεζέρβα Ασφαλείας

















Σύστημα διεύθυνσης
Τύπος Κρεμαγιέρα
Υποβοήθηση Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 3,0
Διάμετρος στροφής 10,9 μέτρα





























Διαστάσεις
Μήκος 4,204 μέτρα
Πλάτος 1,759 μέτρα
Ύψος 1,485 μέτρα
Μεταξόνιο 2,578 μέτρα
Μετατρόχιο (Ε/Π σε χιλιοστά) 1.539/1.528
Χώρος αποσκευών 350-1.305 λίτρα
Βάρος 1.271 κιλά
Αναλογία κιλών/ίππο 7,4




















Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)
Πόλη 9,6
Εκτός 5,9
Μέση 7,2
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 55
Αυτονομία 764 χλμ. (θεωρητική μέση)











Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα
0-100χλμ./ώρα 7,9 δευτερόλεπτα
Ο ανταγωνισμός, στην προκειμένη περίπτωση, είναι ένα θέμα πολύ υποκειμενικό, αφού ουσιαστικά δεν υπάρχει άλλη πρόταση με τον χαρακτήρα και τις ιδιαιτερότητες του Golf GT. Εάν, ωστόσο, θα πρέπει να συγκριθεί με κάτι, αυτό είναι μοντέλα με ικανοποιητική ισχύ και σπορτίφ συμπεριφορά, όπως το Citroen C4 VTS και το Seat Leon TFSI.













Citroen C4 2.0 VTS





















Κυβισμός 1.997 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 180 ίπποι/7.000 σ.α.λ.
Ροπή 202 Nm/4.750 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 8,3 δευτ.
Τελική
ταχύτητα
227 χλμ./ώρα
Τιμή 24.110 ευρώ

Ευθέως ανάλογο σε τιμή, απόδοση και επιδόσεις, το κορυφαίο Citroen C4 διακρίνεται για τον υψηλό βαθμό ολοκλήρωσης, την προχωρημένη αισθητική και τα γκάτζετ του. Ο κινητήρας του, φυσικά, έχει χωρητικότητα δύο λίτρων, απαιτώντας έτσι κατάτι περισσότερο καύσιμο. Οσο για το στήσιμο του αυτοκινήτου, θα προσφέρει περισσότερες συγκινήσεις από αυτό του Golf GT













Seat Leon TFSI





















Κυβισμός 1.984 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 185 ίπποι/6.000 σ.α.λ.
Ροπή 270 Nm/1.800-5.000 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 7,8 δευτ.
Τελική
ταχύτητα
221 χλμ./ώρα
Τιμή 25.300 ευρώ
Η συγκεκριμένη πρόταση τοποθετείται κάπου ανάμεσα στα Golf GT και GTI, όχι μόνο λόγω ιπποδύναμης αλλά και λόγω χαρακτήρα. Ο δίλιτρος TFSI αποδίδει για την περίσταση 185 ίππους, το στήσιμο, όμως, του αυτοκινήτου και, κυρίως, το σύστημα διεύθυνσης, είναι πιο ευχάριστα από αυτά του Golf GT. Παρόλα αυτά, στο θέμα των προσφερόμενων χώρων, της ποιότητας και της άνεσης η πρόταση της VW έχει τον πρώτο λόγο

auto.in.gr