Ενα νέο υβριδικό σύνολο για χρήση στην Cayenne ετοιμάζεται να κατασκευάσει η Porsche, ακολουθώντας τη μόδα της εποχής που θέλει τις διάφορες εταιρίες να ευαισθητοποιούνται σε θέματα περιβάλλοντος. Η υβριδική Cayenne αναμένεται να διαθέτει κατά 15% μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, χωρίς να θίγονται στο ελάχιστο οι επιδόσεις και ο σπορ χαρακτήρας της.



Το υπό ανάπτυξη υβριδικό σύστημα που θα χρησιμοποιηθεί συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης μεγάλου κυβισμού με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, τα οποία θα μπορούν να λειτουργούν είτε αυτόνομα, είτε σε συνεργασία το ένα με το άλλο. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην ύπαρξη ενός δεύτερου συμπλέκτη, που μπορεί να απεμπλέκει κατά βούληση το καθένα από τα δυο μοτέρ.



Σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, όπου το όχημα κινείται με μικρή ταχύτητα, θα λειτουργεί μόνο ο ηλεκτροκινητήρας, εκμηδενίζοντας έτσι την κατανάλωση και τις βλαβερές εκπομπές ρύπων. Οταν ο συσσωρευτής που βρίσκεται στο πίσω μέρος του οχήματος αδειάσει, καθώς και σε συνθήκες αυξημένων απαιτήσεων, θα λειτουργεί αποκλειστικά ο βενζινοκινητήρας, ενώ όταν απαιτείται η μέγιστη δυνατή ισχύς, τότε θα λειτουργούν αμφότεροι, εξασφαλίζοντας άφθονη ισχύ και ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών.


auto.in.gr