Το θέμα που έχει ανακύψει με την ανερχόμενη βιομηχανία αυτοκινήτων της Κίνας έχει πάρει εδώ και καιρό διαστάσεις, θορυβώντας τους ευρωπαίους -και μη- κατασκευαστές. Οπως φαίνεται όμως, ακόμα και αν ανοίξουν για αυτούς οι πύλες της Ευρώπης, οι Κινέζοι έχουν ακόμη δρόμο μπροστά τους μέχρι να κατασκευάσουν αυτοκίνητα ανάλογων προδιαγραφών.



Σύμφωνα με στέλεχος μίας εκ των νεοεισερχόμενων εταιριών, που προτίμησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, θα πάρει χρόνια στους Κινέζους κατασκευαστές για να κάνουν αυτοκίνητα που θα πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων και θα παρέχουν την απαιτούμενη ασφάλεια σε συγκρούσεις με πεζούς.



Η μόνη εταιρία που έχει ξεκινήσει αυτή τη στιγμή πωλήσεις στην Ευρωπαϊκή Ενωση είναι η Jiangling με το Landwing. Το συγκεκριμένο SUV, μάλιστα, δεν διαθέτει κανονική έγκριση τύπου για διάθεση σε όλη την ε.ε. αλλά μία άλλη, απλούστερη, ξεχωριστή για κάθε χώρα, που δεν απαιτεί τη συμμόρφωση του προϊόντος με τις ισχύουσες προδιαγραφές των crash tests. Παράλληλα, με την είσοδό του στην Ευρώπη δέχεται και ορισμένες μετατροπές στον κινητήρα, ώστε να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων euro 3!



Ενας ακόμα επίδοξος εισαγωγέας είναι η Euro Motors, εταιρία που εδρεύει στο Γιβραλτάρ και εισάγει το Brilliance Zhonghua, μεγαλομεσαίο σεντάν της Shenyang Brilliance Jinbei Automotive Co. Το συγκεκριμένο όχημα -αν όλα πάνε καλά- θα πάρει τη σχετική έγκριση στα τέλη του Νοέμβρη και η τιμή του δεν θα υπερβαίνει τα 18.000 ευρώ.



Τέλος υπάρχει και η Geely Automotive, η οποία έφερε στη Φρανκφούρτη όχι ένα ούτε δύο αλλά πέντε ξεχωριστά μοντέλα. Δυστυχώς δεν υπάρχει περαιτέρω πληροφόρηση γύρω από το αν και πότε θα κάνουν την εμφάνισή τους στη γηραιά ήπειρο. Τα πρώτα, πάντως, Geely, φαίνεται ότι θα εισάγει ένας έμπορος από την Πορτογαλία, το αμέσως επόμενο διάστημα, βοηθώντας την εταιρία να αποκτήσει τις πολυπόθητες εγκρίσεις της ε.ε.


auto.in.gr