Ευθύνες καταλογίζει ο J.Trulli για το GP Βελγίου
Ο J.Trulli υποστηρίζει πως θα μπορούσε να ανέβει ακόμα και στο βάθρο αν η ομάδα του δεν αποφάσιζε να ακολουθήσει λάθος τακτική σχετικά με την αλλαγή των ελαστικών.
Ο Jarno Trulli ξέσπασε και δημόσια κατηγόρησε την ομάδα του -την Toyota F1- για την λανθασμένη τακτική που ακολούθησε στο GP Βελγίου η οποία του στέρησε -όπως υποστηρίζει ο Ιταλός- μία θέση στο βάθρο. Υπενθυμίζουμε πως η ιαπωνική ομάδα αποφάσισε να καλέσει τα δύο μονοθέσια της για να αντικαταστήσει τα βρόχινα ελαστικά με άλλα για στεγνό οδόστρωμα, την ώρα που η πίστα ήταν βρεγμένη.
Η απόφαση της ομάδας να βάλει slicks ελαστικά στο πρώτο pit-stop ήταν λάθος δήλωσε ο J.Trulli as saying. Με αυτά τα ελαστικά δεν θα μπορούσα να ακολουθήσω ούτε το safety-car. Ενώ ήμουν στην τέταρτη θέση, ακριβώς πίσω από τον F.Alonso, βρέθηκα αρκετά πολύ πιο πίσω. Θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ την εγκατάλειψη του J.P.Montoya καθώς το μονοθέσιο μας πατά καλά σε αυτή την πίστα είπε ο Ιταλός.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο J.Trulli αποσύρθηκε από τον αγώνα μετά από επαφή με τον T.Monteiro, εννέα γύρους πριν το τέλος του αγώνα, ενώ παρόμοια ταλαιπωρία τράβηξε και ο R.Schumacher, ο άλλος οδηγός της Toyota, αλλά όπως φαίνεται οι βαθμοί της 7ης θέσης μάλλον τον παρηγορούν.
- Παναγιώτα Διαμαντή: Ελληνίδα δασκάλα ανάμεσα στους 50 κορυφαίους εκπαιδευτικούς του κόσμου
- Ακραίες καταστάσεις στην Τουρκία: 29 ακόμη συλλήψεις στο πλαίσιο έρευνας για παράνομα στοιχήματα
- Υπερτουρισμός: Νέοι κανόνες στην Ευρώπη – Τι αλλάζει στα ταξίδια το 2026 και τι ισχύει στην Ελλάδα
- Φόροι: Ποιες φορολογικές εκκρεμότητες λήγουν το 2025 [πίνακας]
- Ύπνος στον αέρα; 4 απίστευτες μέθοδοι που χρησιμοποιούν τα ζώα για να κοιμηθούν ακίνδυνα
- Η αποθεραπεία του Λεσόρ, η διαχείριση του Αταμάν και η «συμφόρηση» στο «5» με την επιστροφή του

