Νίκος Μαρινόπουλος

Στον τελευταίο αγώνα επί ευρωπαϊκού εδάφους, νικητής αναδείχθηκε ο Kimi Raikkonen. Με την έκτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα ο οδηγός της McLaren διατηρεί μαθηματικά τις ελπίδες του για την κατάκτηση του φετινού τίτλου. Σίγουρα, τα πράγματα θα ήταν ακόμη πιο ευχάριστα για την βρετανική ομάδα αν ο J.P.Montoya ήταν αυτός που θα τερμάτιζε στην δεύτερη θέση, και όχι ο F.Alonso, όπως και έγινε.

Από την αρχή του αγώνα οι άστατες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην βελγική πίστα δυσκόλεψαν τα προγνωστικά των ομάδων. Από την μία, η βροχόπτωση υποχρέωσε αρκετές ομάδες να βγουν στην πίστα με βρόχινα ελαστικά και στην συνέχεια να επιστρέψουν στα pits για να τοποθετήσουν στα μονοθέσιά τους ενδιάμεσου τύπου -ελαστικά.

Σβήνοντας και το τελευταίο κόκκινο φωτάκι, οι McLaren έκαναν ιδανική εκκίνηση, μαζί με την Toyota του J.Trulli. Μετά από δέκα μόλις γύρους, η Renault του G.Fisichella γλίστρησε απότομα, βγήκε με τρομακτική ταχύτητα από την πίστα και προσέκρουσε στον προστατευτικό σωρό από ελαστικά.

Ευτυχώς, ο Ιταλός οδηγός βγήκε σώος από το μονοθέσιο του την στιγμή που το αυτοκίνητο ασφαλείας έμπαινε στην πίστα για να απομακρυνθεί το στραπατσαρισμένο μονοθέσιο της Renault. Εν τω μεταξύ, στα pits επικρατούσε ένας μικρός πανικός καθώς οι περισσότερες ομάδες βρήκαν την κατάλληλη ευκαιρία ώστε οι οδηγοί τους να αλλάξουν τα βρόχινα ελαστικά τους.

Στον 19ο γύρο η Toyota του R.Schumacher είχε ψαλιδίσει την διαφορά της από τον πρωτοπόρο J.P.Montoya στο ένα δευτερόλεπτο. Μετά από τέσσερις γύρους, η Toyota αποφάσισε να αλλάξει τα ελαστικά του Γερμανού, με νέα για στεγνό οδόστρωμα. Μία απόφαση, όμως, που αποδείχτηκε λανθασμένη και ο Ralf ξαναμπήκε στα pits για να βάλει ενδιάμεσα ελαστικά.

Την ίδια ταλαιπωρία τράβηξε και ο J.Trulli ο οποίος τελικά βγήκε εκτός πίστας δέκα γύρους πριν το τέλος του GP. Στα μέσα του αγώνα ο K.Raikkonen ροκάνιζε την διαφορά του από τον J.P.Montoya, με τους Alonso, Barrichello, Webber και Button να ακολουθούν. Έντεκα γύρους πριν πέσει η καρό σημαία ο J.P.Montoya μπήκε στα pits δίνοντας την ευκαιρία στον K.Raikkonen να περάσει μπροστά.

Ο οδηγός της McLaren στάθηκε ιδιαίτερα άτυχος καθώς ο νεαρός A.Pizzonia -ο οποίος θα αγωνιστεί στην θέση του N.Heidfeld και στο GP Βραζιλίας- φάνηκε απρόσεχτος με αποτέλεσμα το μονοθέσιο της BMW-Williams να χτυπήσει από πίσω εκείνο της McLaren.

Δικαιολογημένα δυσαρεστημένος, ο Κολομβιανός, εγκατέλειψε τον αγώνα μετά την πολύ καλή εμφάνισή του και την πρώτη του pole position για φέτος. Το ίδιο περίπου σκηνικό εξελίχθηκε μεταξύ των M.Schumacher και T.Sato. Με δράστη τον τελευταίο τα δύο μονοθέσια -της Ferrari και της Honda-BAR- τέθηκαν εκτός μάχης, στα μέσα περίπου του βελγικού GP.

Συνοψίζοντας στο βάθρο βρέθηκαν οι K.Raikkonen, F.Alonso και J.Button. Με την σειρά ακολούθησαν οι 4) M.Webber, 5) R.Barrichello, 6) J.Villeneuve, 7) R.Schumacher, 8) T.Monteiro, 9) C.Klien και 10) F.Massa.

Δεδομένου πως ο F.Alonso έχει συγκεντρώσει 111 βαθμούς, και ενώ απομένουν μόλις τρία GP για να ολοκληρωθεί το φετινό πρωτάθλημα, πρέπει να έρθουν τα πάνω-κάτω ώστε ο Ισπανός να χάσει τον τίτλο από τον K.Raikkonen, που ακολουθεί με 86 βαθμούς. Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, πρώτη είναι η Renault με 152 βαθμούς και δεύτερη η McLaren με 146 βαθμούς.

Τα επόμενα τρία GP θα πραγματοποιηθούν μακριά από την γηραιά ήπειρο, συγκεκριμένα στην Βραζιλία, στην Ιαπωνία και στην Κίνα. Έτσι, το επόμενό μας ραντεβού μετατίθεται για τις 25 Σεπτεμβρίου όπου ο R.Barrichello θα αγωνιστεί για τελευταία φορά με κοινό τους συμπατριώτες και με τα χρώματα της Ferrari.

auto.in.gr