Χτες, Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου, οι BMW Group, DaimlerChrysler AG και General Motors Corporation συμφώνησαν για την εξέλιξη υβριδικών συστημάτων με στόχο την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη είσοδο περισσότερων υβριδικών οχημάτων τα οποία διακρίνονται για την μειωμένη κατανάλωση καυσίμου -σε σχέση με τα συμβατικά μοντέλα. Η συνεργασία προβλέπει την κοινή κατασκευή υβριδικών μονάδων ενώ ανεξάρτητα η κάθε εταιρία θα τις χρησιμοποιεί για τα δικά της αυτοκίνητα.

Το κοινό κέντρο υβριδικής εξέλιξης τοποθετείται στο Troy της πολιτείας του Michigan όπου θα κατασκευάζονται διάφορα εξαρτήματά όπως ηλεκτροκινητήρες, καλωδιώσεις, συστήματα ασφαλείας και διαχείρισης ενέργειας καθώς και μονάδες ελέγχου υβριδικών συστημάτων. Επιπλέον, το συγκεκριμένο κέντρο θα είναι υπεύθυνο για την ενσωμάτωση του συστήματος και διαχείριση του προγράμματος.

Η συμμετοχή του BMW Group μας προσφέρει την ευκαιρία να αποκτήσουμε έναν ακόμα έμπειρο συνεργάτη στην εξέλιξη αυτού του προηγμένου υβριδικού συστήματος δήλωσε ο Tom Stephens, αντιπρόεδρος του ομίλου GM Powertrain. Αυτή η συμφωνία προετοιμάζει το δρόμο για μία ευρεία συνεργασία μεταξύ των τριών εταιριών στην υβριδική τεχνολογία. Θα εξακολουθήσουμε να συζητάμε και με άλλους ενδιαφερόμενους γι αυτή τη συμμαχία.

Από την πλευρά της DaimlerChrysler ο Dr. Thomas Weber, μέλος Δ.Σ. της εταιρίας και υπεύθυνος στο τμήμα έρευνας και τεχνολογίας, είπε: Συγκεντρώνοντας την τεχνογνωσία τριών κατασκευαστών αυτοκινήτων επιτρέπουμε σε όλες τις εταιρίες να προσφέρουν στην αγορά ελκυστικά αυτοκίνητα με ικανοποιητικές επιδόσεις, ανέσεις και περιβαλλοντική συμβατότητα, προς όφελος των πελατών μας.

Η δημιουργία μιας κοινής τεχνολογικής πλατφόρμας για τα υβριδικά συστήματα κίνησης, θα μας επιτρέψει να ενσωματώσουμε ταχύτερα τις τεχνολογίες της αγοράς και επομένως να αξιοποιήσουμε και να ενισχύσουμε τις πρωτοποριακές δυνατότητες όλων των εταιριών που συμμετέχουν εξηγεί ο Burkhard Göschel, μέλος Δ.Σ. στον τομέα εξέλιξης και προμηθειών στην BMW AG. Επειδή οι τεχνολογίες θα προσαρμοστούν στα μοντέλα της κάθε μιας εταιρίας, οι συμμετέχουσες μάρκες θα διατηρήσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους είπε ο Γερμανός καθηγητής συμπληρώνοντας.