Εάν αυτό το όχημα δεν είναι εντυπωσιακό, τότε τι είναι; Ο λόγος για το Clio Renaultsport Concept, το απόλυτο μικρό στη γκάμα της Γαλλικής εταιρίας. Ενα μοντέλο που, αν τελικά περάσει αυτούσιο στην παραγωγή, σίγουρα θα κάψει αρκετές καρδιές.



Πέρα από την επιθετική μάσκα και τους τροχούς των 18 ιντσών, οι τεχνικοί της Renault έχουν φροντίσει να το εφοδιάσουν με τα πλέον προηγμένα συστήματα του οπλοστασίου τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο ευμεγέθης αεροδυναμικός διαχύτης, που προέρχεται απευθείας από το χώρο της F1 και μέχρι πρότινος αποτελούσε προνόμιο ορισμένων μόνο supercar!



Ιδιαίτερη μέριμνα έχει δοθεί στις αναρτήσεις, όπου έχουν εξελιχθεί με βάση την τεχνογνωσία της εταιρίας από το χώρο των αγώνων. Οσο για τον κινητήρα, δεν είναι άλλος από το γνωστό δίλιτρο δεκαεξαβάλβιδο, ο οποίος θα συνεργάζεται με ένα μηχανικό εξάρι κιβώτιο. Τιμές ισχύος και ροπής δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, πράγμα που σημαίνει ότι στο συγκεκριμένο θέμα είναι πιθανό να δούμε κάποιες βελτιώσεις.



Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ορισμένα στοιχεία για το εσωτερικό, όπου διαφοροποιείται αισθητά από τις απλές εκδόσεις. Πέρα από τις αγωνιστικές λεπτομέρειες στα όργανα και την πανοραμική ηλιοροφή, εντύπωση προκαλεί η διάταξη των θέσεων, καθώς το Clio Renaultsport Concept φέρει όχι δύο αλλά τέσσερα μπάκετ, ώστε να εξασφαλίζει σε όλους τους επιβαίνοντες την ίδια μοναδική αίσθηση.



Αφήνοντας κατά μέρος την κορυφαία έκδοση του Clio, ένα ακόμα πρωτότυπο που θα κάνει την εμφάνισή του στη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης είναι το Egeus. Το συγκεκριμένο όχημα ανήκει στην κατηγορία των SUV, με σαφείς όμως αστικές καταβολές και φουτουριστικό, έντονο, παρουσιαστικό. Διαθέτοντας πρωτόγνωρες σχεδιαστικές γραμμές και τροχούς 22 ιντσών συνδυάζει, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, την πολυτέλεια ενός Saloon με το δυναμισμό ενός Coupe.



Στα κύρια χαρακτηριστικά του οχήματος ανήκουν οι αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες -στα πρότυπα του Mazda RX-8- και η ανυπαρξία κεντρικής κολώνας. Το Egeus εφοδιάζεται με ένα τρίλιτρο V6 κινητήρα, απόδοσης 250 ίππων και διαθέτει σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, εφτά σχέσεων, με αυτόματη τετρακίνηση.