Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Ανάπτυξη Εφαρμογώνσε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Ε: Στην αναπτυξη εφαρμογων στο 3ο θεμα ειναι λαθοσ αν κανουμε δομη επιλογης για το βαρος κ μεσα εμφωλευμενο τον προορισμο;δηλαδι το αναποδο απο οτι εχετε κανει εσεις;ευχαριστω
Α: Όχι φυσικά.
Ε: Ειχα κατεβασει την υλη της Αναπτυξης Εφαρμογων απο το ΥΠΕΠΘ και ειχε σημειωση πως οι ασκησεις των εξετάσεων μπορουν να γραφουν σε οποιαδηποτε μορφη αναπαραστασης αλγοριθμου η σε ΓΛΩΣΣΑ οπως οριζεται και χρησιμοποιειται στο διδακτικο εγχειριδιο. Ελυσα το τελευταιο θεμα σε ΓΛΩΣΣΑ, με τη μορφη προγραμματος που χρησιμοποιούμε εκεί.Πιστεύετε πως είναι λάθος? Αν ναι πόσο πιστεύετε θα χάσω απ΄αυτό? Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.
Α: Δεν πιστεύουμε ότι θα χάσεις τίποτα.
Ε: Δεν νομίζω ότι μπορεί να ζητηθεί να γραφεί μία λύση υποχρεωτικά σε πρόγραμμα ή γλώσσα αφού υπάρχουν οδηγίες στο τέλος των θεμάτων που αναφέρουν ότι η λύση μπορεί να δοθεί και σε ψευδογλώσσα. Στο 4ο θέμα που αναφέρετε μου έχει πει ο καθηγητής μου, που ήταν εξεταστής στο ειδικό εξεταστικό, ότι τους ήρθε οδηγία να μην το βαθμολογήσουν. Μήπως θα έπρεπε να ξεκαθαρισεί αυτό το θέμα ΠΡΙΝ τις εξετάσεις; Μπο΄ρείτε να βοηθήσετε;
Α: Το τι θα ζητηθεί με το τι θα βαθμολογηθεί είναι τελείως διαφορετικό όπως μας έχει διδάξει το πρόσφατο παρελθόν. Αφενός οι οδηγίες οι οδηγίες έλεγαν ελεύθερη ανάπτυξη με όποιο τρόπο θέλει ο μαθητής στη συνέχεια ζήτησαν γλώσσα (πριν από 2 χρόνια). Σου αναφέρω λοιπόν όσον αφορά στο επίμαχο θέμα ότι στους μαθητές ζητήθηκε να γράψουν σε γλώσσα. Όσον αφορά στη διόρθωση είναι μία πληροφορία που την έχουν οι εξεταστές και όχι οι μαθητές. Αυτό συνεπάγεται ότι εσύ αν έγραφες εξετάσεις με τέτοιο θέμα δεν μπορούσες να γράψεις στην σελίδα σου (με βάση εκείνα τα δεδομένα) ότι μου είπε ο θείος μου ο καθηγητής κτλ, κτλ ότι μπορώ να γράψω σε ότι μορφή θέλω. Σε κάθε περίπτωση δεν είμαστε εμείς αυτοί που θα ξεκαθαρίσουν το θέμα αφού από μόνο του δεν είναι ξεκάθαρο και με το δίκιο σου απορείς σε κάθε περίπτωση οι οδηγίες είναι σαφείς ότι μπορείς να γράψεις μια λύση όπως θέλεις ακόμα και σε ψευδογλώσσα αλλά από κει και πέρα το τι θα ζητήσουν είναι άλλος λογαριασμός. Σκέψου όμως αν θέλουν να εξετάσουν το κομμάτι δήλωσης των μεταβλητών πώς θα το κάνουν με ψευδογλώσσα; Πώς κάποιος μπορεί να εξετάσει αν εσύ μπορείς και ξέρεις να δηλώνεις μεταβλητές; Σε κάθε περίπτωση δε διαφωνώ μαζί σου. Λέω την άποψή μου απλά σαν φροντιστής που προσπαθώ να σε προφυλάξω από αδέξιες κινήσεις άλλων.
Ε: Πως μπορεί να ζητηθεί να γραφεί υποπρόγραμμα αφού κάτι τέτοιο προυποθέτει τη δήλωση των μεταβλητών, που σύμφωνα με τις διευκρινήσεις των θεμάτων κάθε χρονιάς από την επιτροπή εξετάσεων, δεν είναι υποχρεωτικό να γράψει ο μαθητής τη λύση σε ΓΛΩΣΣΑ αλλά μπορεί και σε ψευδοκώδικα ή Λογικό Διάγραμμα (που δεν απαιτούν δήλωση μεταβλητών)
Α: Καταρχάς ακούγεται λογικό, όμως πριν από 2 χρόνια είχαν ζητήσει ΟΛΟ το 4ο θέμα να γραφεί σε γλώσσα. Σε κάθε περίπτωση μπορεί να ζητηθεί οτιδήποτε υπάρχει στο βιβλίο με
οποιαδήποτε μορφή.
Ε: ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ:ΤΑ //ΔΕΔΟΜΕΝΑ// ΚΑΙ ΤΑ //ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ// ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΝΩ ΑΛΛΟΤΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚAI ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ?
Α: Θα θέλαμε πρώτα να διασαφηνίσουμε ότι το να χρησιμοποιήσεις ΔΕΔΟΜΕΝΑ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ στις ασκήσεις δεν είναι απαραίτητο. Φυσικά, το λογικό είναι να τοποθετήσεις τα δεδομένα στην αρχή και τα αποτελέσματα στο τέλος του προγράμματος. Και χωρίς αυτά, όμως, μπορεί κάποιος να πάρει το 100% της άσκησης. Δίδουν μια εικόνα συγκροτημένου γραπτού, δεν είναι όμως απαραίτητα. Το να χρησιμοποιείς σχόλια στο γραπτό σου ώστε να εξηγείς τη μεθοδολογία σουσε όποιον είναι να διορθώσει το γραπτό σου ίσως είναι ποιο χρήσιμο.
Ε: Η ΔΥΑΔΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ( Ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ);
Α: Η δυαδική αναζήτηση βρίσκεται εκτός ύλης όπως ορίστηκε από το ΥΠΕΠΘ και μπορείς να δεις στο http://www.ypepth.gr/docs/exetastea_lyk.zip
μιας και από το 4 κεφάλαιο εξεταστέα ύλη είναι μόνο 4.1 και 4.2 όμως σε κάθε περίπτωση είναι ένας πολύ ωραίος αλγόριθμος ο οποίος περιγραφεί σωστά η εκφώνηση θα μπορούσε να είναι μια πολύ ωραία άσκηση
Υποπρογράμματα
Ε: STIS SYNARTISEIS KAI STIS DIADIKASIES STA YPOPROGRAMMATA DHLONOYME TIS METABLHTES EKSODOY?
Α: Ναι τις δηλώνουμε και σαν παράδειγμα δες τη σελίδα 217 του σχολικού βιβλίου.
Ε: Θα ήθελα να μ ενημερώσετε εαν υπάρχει περίπτωση να δοθεί θέμα στις Πανελλήνιες εξετάσεις της Γ Τεχνολογικής σχετικό με υποπρογράμματα, συναρτήσεις και διαδικασίες, επειδή δεν προβλέπεται στην ύλη ικανή θεωρία σε βάθος. Νομίζετε ότι για το κεφάλαιο αυτό θα μείνουν μόνο στο θεωρηυικό μέρος του; Σας ευχαριστώ και αναμένω απάντηση
Α: Πιστεύουμε ότι έχει μεγάλες πιθανότητες να μπει άσκηση, μιας και αποτελεί επιλογή για δύσκολη άσκηση. Περισσότερες πιθανότητες πιστεύουμε ότι έχει η γραφή μόνο υποπρογράμματος (συνάρτηση ή διαδικασία).
Ε: Πιστεύετε οτι το κεφάλαιο 10 θα συμμετάσχει στα φετινά θέματα (και πώς;;) ή λογω των ασαφειών που υπάρχουν θα αποφύγει η επιτροπή θεμάτων να βάλει άσκηση;
Α: Πιστεύουμε ότι έχει μεγάλες πιθανότητες να μπει, μιας και αποτελεί επιλογή για δύσκολη άσκηση. Περισσότερες πιθανότητες πιστεύουμε ότι έχει η γραφή μόνο υποπρογράμματος (συνάρτηση ή διαδικασία).
Ε: Θα ήθελα να ρωτήσω αν θα πρέπει οι εντολές σε ΓΛΩΣΣΑ να γράφονται με κεφαλαίο και μόνο γράμματα ή και διαφορετικά. Δηλαδή η ακόλουθη γραφή της εντολής σε ΓΛΩΣΣΑ είναι σωστή και στις δύο μορφές :
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, μπορεί να γραφεί και ως εξής : Πρόγραμμα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Α: Αν και το συντακτικό δεν είναι ένα από τα κύρια ζητούμενα των ασκήσεων και μιας και όλες οι ασκήσεις και όλα τα παραδείγματα των προγραμμάτων παραπέμπουν σε γραφή με κεφαλαία καλό είναι να γράφεται η λύση με κεφαλαία αν και συνήθως υπάρχουν διευκρινήσεις στο τέλος της σελίδας.
- Δολάριο: Το μετέωρο βήμα οδεύοντας στο 2026 – Ένα «προειδοποιητικό φως» αναβοσβήνει
- Η Παρτιζάν διασύρθηκε από τη Μακάμπι και αποδοκιμασίες κατά πάντων από την εξέδρα
- Φωτιά σε διαμέρισμα στην Καλλιθέα – Δύο άτομα απεγκλωβίστηκαν χωρίς τις αισθήσεις τους
- Πότε «σπάει» ο μύθος του Άγιου Βασίλη και τι σημαίνει αυτό για το παιδικό μυαλό;
- Γερμανία: Το ΥΠΕΞ προειδοποιεί όσους επισκέπτονται την Τουρκία – Κίνδυνος τρομοκρατικών επιθέσεων
- Η Νιγηρία παρείχε τις πληροφορίες στις ΗΠΑ για την επίθεση – Θα ακολουθήσουν κι άλλα πλήγματα, λέει ο ΥΠΕΞ

