Οι παραμελημένες δικτυακές μετρήσεις
Έχω ασχοληθεί με την κατασκευή και τη φιλοξενία εκατοντάδων sites (κυρίως εταιρικών) και πάντοτε με εντυπωσίαζε η αδιαφορία των ιδιοκτητών για τα στοιχεία δημοτικότητάς τους. Ελάχιστοι ενημερώνοντα
Έχω ασχοληθεί με την κατασκευή και τη φιλοξενία εκατοντάδων sites (κυρίως εταιρικών) και πάντοτε με εντυπωσίαζε η αδιαφορία των ιδιοκτητών για τα στοιχεία δημοτικότητάς τους.
Ελάχιστοι ενημερώνονται τακτικά για το πόσοι παρακολουθούν το site τους και σχεδόν κανείς δεν χρησιμοποιεί cookies για να γνωρίζει με ακρίβεια τον αριθμό και τη συχνότητα των επισκέψεων.
Υποπτεύομαι ότι αυτό συμβαίνει όχι τόσο επειδή δεν γνωρίζουν πώς να ερμηνεύσουν τα δεδομένα, αλλά διότι βλέπουν το web ως μια δυσάρεστη υποχρέωση και δημιουργούν site μόνο και μόνο «επειδή έτσι κάνουν και οι άλλοι».
Δεν ενδιαφέρονται λοιπόν να μάθουν πόσο τους κοστίζει ο κάθε επισκέπτης ούτε προβαίνουν ποτέ σε συγκρίσεις με την αντίστοιχη δαπάνη προβολής σε άλλα διαφημιστικά μέσα.
Ούτε φυσικά μετρούν πόσες εργατοώρες εξοικονομήθηκαν επειδή πολλοί πελάτες ενημερώθηκαν δικτυακά για τα προϊόντα και πήραν από το web απάντηση στις απορίες τους χωρίς να τηλεφωνήσουν ή να επισκεφθούν τους χώρους της εταιρείας.
Ελάχιστοι επίσης είναι εκείνοι που παρακολουθούν τα μηνύματα των επισκεπτών για να διαγνώσουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των προϊόντων τους, καθώς και για να αναγνωρίσουν τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται για τη δημιουργία νέων αγορών.
Έτσι όμως η αξία του site δεν γίνεται αντιληπτή από τη διοίκηση της εταιρείας, ενώ παράλληλα η δημοτικότητά του μειώνεται όσο «μπαγιατεύουν» οι σελίδες αφού κανείς δεν θεωρεί σημαντική την ανανέωσή τους.
Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που ελάχιστοι ασχολούνται σοβαρά με το Internet στην Ελλάδα. Αφού δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τη σημασία του, είναι φυσικό να πιστεύουμε πως δεν έχει τίποτε να μας προσφέρει.
- Ισραήλ: Απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου για την πρόσβαση των μέσων ενημέρωσης στη Γάζα
- Στα «ΝΕΑ» της Δευτέρας: Τεκμαρτό: 3 αλλαγές
- Warner Bros. Discovery: Οι άνθρωποι του Τραμπ στο επίκεντρο της μάχης Netflix – Paramount
- Crypto: Σύνθετα προϊόντα για τους πλούσιους πελάτες της Wall Street
- Wall Street: Οι επενδυτές ελπίζουν σε κέρδη στο τέλος του έτους σε ένα επιτυχημένο 2025
- Νίκολιτς: «Τον Μάϊο κρίνονται όλα, έχουμε δύσκολο πρόγραμμα στη συνέχεια»


