Νίκος Μαρινόπουλος






































Κινητήρας
Κυβισμός 1.086κ.εκ.
Κύλινδροι 4 σε σειρά
Ισχύς (ίπποι) 65/5.500σ.α.λ.
Ροπή (Νm) 94/3.000σ.α.λ.
Θέση Εμπρός/εγκάρσια
Μπλοκ/κεφαλή Χυτοσίδηρος/αλουμίνιο
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Διάμετρος x διαδρομή 67,0×77,0
Βαλβίδες ανά κύλινδρο 3
Εκκεντροφόροι 1 ΕΕΚ
Ειδική ισχύς (ίπποι/λίτρο) 54,2





































Μετάδοση
Κίνηση Εμπρός
Κιβώτιο Μηχανικό πέντε σχέσεων
Σχέσεις κιβωτίου/Ταχύτητα ανά 1.000σ.α.λ. (χλμ./ώρα) 3,545:1/ 6,4
1,894:1/ 12,1
1,192:1/ 19,2
0,853:1/ 26,8
0,719:1/ 31,8
Τελική σχέση διαφορικού   4,437  











Ανάρτηση
Εμπρός Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας














Φρένα
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Δίσκοι
ABS Ναι




















Τροχοί
Διαστάσεις 5,5Jx14
Υλικό Αλουμίνιο
Τύπος ελαστικών 165/60 R14
Ελαστικά Kleber C601 TKMΔD
Ρεζέρβα Κανονικής διαμέτρου

















Σύστημα διεύθυνσης
Τύπος Κρεμαγιέρα
Υποβοήθηση Υδραυλική
Στροφές τιμονιού 2,8
Διάμετρος στροφής 9,2 μέτρα





























Διαστάσεις
Μήκος 3,495 μέτρα
Πλάτος 1,595 μέτρα
Ύψος 1,480 μέτρα
Μεταξόνιο 2,370 μέτρα
Μετατρόχιο (Ε/Π σε χιλιοστά) 1.400/1.385
Χώρος αποσκευών 157 λίτρα
Βάρος 852 κιλά
Αναλογία κιλών/ίππο 13,1




















Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)
Πόλη
Εκτός
Μέση 5,4
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 35
Αυτονομία 648χλμ. (θεωρητική μέση)











Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα 154χλμ./ώρα
0-100χλμ./ώρα 16,3 δευτερόλεπτα
Οι ικανοποιητικοί χώροι, η καλή ποιότητα κατασκευής, η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και οδική συμπεριφορά είναι μερικά από τα σημεία που το Picanto αντιπαραθέτει στον ανταγωνισμό.











Daewoo Matiz 1.0




















Κυβισμός 995κ.εκ.
Ιπποδύναμη 63/5.400σ.α.λ.
Ροπή 87Nm/4.200σ.α.λ.
Επιτάχυνση 15,3 δευτ.
Τελική
ταχύτητα
152χλμ./ώρα
Τιμή 8.880-9.185 ευρώ
O κινητήρας των 1.000κ.εκ. έδωσε νέα πνοή στο Matiz αφού χαρίζει καλύτερες επιδόσεις. Η τιμή πώλησής του είναι χαμηλότερη από αυτή του Picanto αλλά το τελευταίο υπερτερεί στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.











Daihatsu Cuore 1.0




















Κυβισμός 989κ.εκ.
Ιπποδύναμη 59 ίπποι/6.000σ.α.λ.
Ροπή 91Nm/4.000σ.α.λ.
Επιτάχυνση 12,2 δευτ.
Τελική
ταχύτητα
160χλμ./ώρα
Τιμή 8.190-9.990 ευρώ
Ο εύστροφος κινητήρας σε συνδυασμό με το μικρό βάρος του αμαξώματος προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο Cuore, η τιμή του οποίου κυμαίνεται σε αρκετά καλά επίπεδα. Και σε αυτή την περίπτωση όμως το μοντέλο της KIA πατά καλύτερα στο δρόμο ενώ η αισθητική του είναι περισσότερο αποδεκτή.











Hyundai Atos 1.1




















Κυβισμός 1.086κ.εκ.
Ιπποδύναμη 58/5.400σ.α.λ.
Ροπή 89Nm/2.850σ.α.λ.
Επιτάχυνση 15,8 δευτ..
Τελική
ταχύτητα
146χλμ./ώρα
Τιμή 8.450-9.250 ευρώ
Το Picanto βασίζεται στα μηχανικά μέρη του Atos αφού η KIA έχει ενταχθεί εδώ και αρκετό καιρό στο δυναμικό της Hyundai. To Atos μπορεί να είναι κατά τι φτηνότερο ωστόσο το Picanto είναι πιο σουλουπωμένο και παρά το κοινό DNA το στήσιμο του τελευταίου ταιριάζει περισσότερο στους ελληνικούς δρόμους.











Fiat Panda 1.2




















Κυβισμός 1.242 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 60 ίπποι/5.000 σ.α.λ.
Ροπή 102Nm/2.500 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 14 δευτ.
Τελική
ταχύτητα
155 χλμ./ώρα
Τιμή 9.250-11.190 ευρώ
Το νέο Panda επιβεβαιώνει ακράδαντα την εμπειρία της Fiat στην κατασκευή μικρών αυτοκινήτων. Οι επιδόσεις κυμαίνονται στα ίδια περίπου επίπεδα και για τα δύο μοντέλα όπως και η οδική τους συμπεριφορά. Και τα δύο αυτοκίνητα διατίθενται περίπου στην ίδια τιμή πώλησης, αποτελούν τις καλύτερες ίσως επιλογές στην κατηγορία και η επιλογή είναι καθαρά θέμα αισθητικής.











Opel Agila 1.2




















Κυβισμός 1.199κ.εκ.
Ιπποδύναμη 75/5.600σ.α.λ.
Ροπή 110Nm/4.000σ.α.λ.
Επιτάχυνση 13,5δευτ.
Τελική
ταχύτητα
155χλμ./ώρα
Τιμή 10.600-11.500 ευρώ
Η πολύχρονη παρουσία του Agila στους δρόμους κάνει το γερμανικό μοντέλο να φαίνεται αρκετά ώριμο. Η αλήθεια όμως είναι πως δίπλα στο Picanto κάθε άλλο παρά ξεπερασμένο χαρακτηρίζεται. Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται στα καλύτερα επίπεδα που έχει να επιδείξει η κατηγορία ενώ το μόνο σημείο που προβληματίζει είναι η σχετικά αυξημένη τιμή διάθεσής του.











Suzuki Wagon R 1.3




















Κυβισμός 1.298κ.εκ.
Ιπποδύναμη 76/5.500σ.α.λ.
Ροπή 115Nm/4.250σ.α.λ.
Επιτάχυνση -δευτ.
Τελική
ταχύτητα
155χλμ./ώρα
Τιμή 9.548-10.745 ευρώ
Το ιαπωνικό wagon διαθέτει το κινητήρα με τον μεγαλύτερο κυβισμό και φυσικό είναι να αποτελεί την ισχυρότερη πρόταση του ανταγωνισμού. Η συγκεκριμένη έκδοση των 76 ίππων αφορά σε αυτή που δεν εξοπλίζεται με σύστημα VVT καθώς η τελευταία είναι πολύ ακριβότερη από το Picanto. Οι χώροι στο Suzuki είναι ελαφρώς μεγαλύτεροι ενώ η τιμή πώλησης είναι επίσης υψηλότερη όχι όμως τόσο που να μην το καθιστά ως μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική πρόταση για το KIA.

auto.in.gr