28 Years Later: Για αυτό το λόγο ο Ντάνι Μπόιλ γύρισε το φιλμ με iPhones
Τι κι αν είχε 60 εκατ. δολάρια στη διάθεσή του για την ταινία; Ο Ντάνι Μπόιλ επέλεξε να γυρίσει το μεγαλύτερο μέρος του «28 Years Later» με iPhones και είχε τους λόγους του για αυτό.
Από το 2002 ήταν το (αληθινό) sequel που περίμεναν όλοι να κάνει την εμφάνισή του στις σκοτεινές αίθουσες. Ο μαεστρικός τρόπος που ο Ντάνι Μπόιλ είχε μεταφέρει έναν μεταποκαλυπτικό κόσμο στη μεγάλη οθόνη και η box office επιτυχία του φιλμ, είχε κάνει το «28 Days Later» για τους fans του είδους -και όχι μόνο- μια ταινία σταθμό των zeros.
Και αυτή η ανάγκη να δούμε τον γνωστό δημιουργό στη θέση του σκηνοθέτη του franchise έγινε πιο έντονη το 2008 όταν το «28 Weeks Later» ήρθε και δεν ακούμπησε. Η στιγμή έφτασε την περασμένη Πέμπτη, το «28 Years Later» έκανε την εμφάνισή του στις αίθουσες και η ανταπόκριση του κοινού ήταν αυτό που πιστεύαμε.
Στο Rotten Tomatoes η βαθμολογία του φιλμ έφτασε το 89% σε 211 κριτικές, ενώ μετά το πρώτο τριήμερο τα έσοδά του παγκοσμίως άγγιξαν τα 60 εκατομμύρια δολάρια – όσα δηλαδή ήταν και το μπάτζετ του φιλμ.
«Η καλύτερη ταινία του Ντάνι Μπόιλ μετά το 2008 και το Slumdog Millionaire» έγραψε ο Ρόμπι Κόλιν στην The Daily Telegraph. Και τι ταινία, γυρισμένη στο μεγαλύτερο μέρος της με iPhones αντί για high-tech κάμερες που θα μπορούσε πολύ εύκολα να έχει στη διάθεσή του, αν σκεφτεί κάποιος και το μπάτζετ που του έδωσε το στούντιο.
Ωστόσο, ο Ντάνι Μπόιλ δεν επέλεξε αυτόν τον τρόπο κινηματογράφησης για λόγους οικονομίας – μόνο. Μιλώντας στο IndieWire πριν από λίγο καιρό, εξήγησε την απόφασή του και, όπως όλα δείχνουν, δικαιώνεται.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη 28 Years Later (@28yearslatermovie)
«Είναι φθηνότερα, πολύ πιο ελαφριά και μας έδωσαν τη δυνατότητα να πάμε σε μέρη που η πρόσβαση θα ήταν πολύ δύσκολη αν μεταφέραμε τον κανονικό εξοπλισμό» δήλωσε ο 68χρονος σκηνοθέτης.
Μάλιστα, αποκάλυψε ότι είχαν φτιάξει ένα μεγάλο «δαχτυλίδι» στο οποίο είχαν τοποθετήσει πάνω 20 iPhones τα οποία κατέγραφαν τις σκηνές ταυτόχρονα. Αυτό του έδωσε τη δυνατότητα να έχει την ίδια σκηνή τραβηγμένη από διαφορετικές λήψεις και να χαρίσει μια πιο ρεαλιστική ατμόσφαιρα τρόμου.
Κάτι που κατάφερα, καθώς εκτός από τα smartphones, ο Ντάνι Μπόιλ χρησιμοποίησε στα γυρίσματα drones και old school κάμερες Panasonic.
Μάλιστα, κάτι αντίστοιχο είχε κάνει και στα γυρίσματα του «28 Days Later» το 2002 όταν είχε επιλέξει να κάνει το φιλμ με απλές ψηφιακές κάμερες Canon, κάτι που έδωσαν μια έξτρα δόση τρόμου και ρεαλισμού στις σκηνές.
- Νικ Κέιβ και Μπράις Ντέσνερ: Πρώτη φορά υποψήφιοι για Χρυσή Σφαίρα
- Οι δύο όψεις του Κόντε
- Δημοσκόπηση: Τι θα ψήφιζαν οι πολίτες αν όλα τα κόμματα είχαν άλλον αρχηγό – Μεγάλες ανατροπές στο πολιτικό σκηνικό
- LIVE: Μπαρτσελόνα – Ολυμπιακός
- Φρικιαστικές αποκαλύψεις για τη δολοφονία του 38χρονου μοντέλου – Την τεμάχισε και την πολτοποίησε ο άντρας της
- Βουλή: Οι πρώτες κόντρες για τον προϋπολογισμό – Πιερρακάκης και Φάμελλος αντάλλαξαν «πυρά»





