
VW ID. Every1: H «λαϊκή» βάση της ηλεκτροκίνησης
H γερμανική φίρμα προλογίζει το νέο της ηλεκτρικό city car με ένα πρωτότυπο που δεν αναμένεται να υιοθετήσει δραστικές αλλαγές ως έκδοση παραγωγής
Πιστή στα όσα έχει υποσχεθεί, η γερμανική φίρμα συνεχίζει τον εμπλουτισμό της αμιγώς ηλεκτρικής σειράς των ID. αυτή τη φορά παρουσιάζοντας με την μορφή πρωτοτύπου το μοντέλο που θα τοποθετηθεί στο κάτω άκρο της γκάμας της, παίρνοντας την μορφή ενός city-car.

Το ID.1 όπως θα ονομάζεται, με βάση την σαφή αριθμητική λογική που ακολουθεί η VW θα διατεθεί σύμφωνα με τις συστάσεις από το 2027 και σε αρχική τιμή που δεν θα υπερβαίνει τα 20.000 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο μεσοδιάστημα έως το 2027 η VW θα προσθέσει στην γκάμα των ID. και ένα supermini το οποίο θα ακολουθήσει τα σχεδιαστικά πρότυπα του ID.2all concept που η γερμανική φίρμα είχε παρουσιάσει προ διετίας.

Επιστρέφοντας στο νέο πρωτότυπο με μήκος 3,88 μ. δηλαδή κατά 28,0 εκατοστά μεγαλύτερο σε σχέση με το up!. Αφετηρία θα αποτελέσει η ίδια αρχιτεκτονική που θα φιλοξενήσει και το ID.2, μια αναπροσαρμοσμένη εκδοχή της πλατφόρμας ΜΕΒ. Το μεγαλύτερο μέγεθος που επιτρέπει την φιλοξενία των μπαταριών θα έχει ως αποτέλεσμα και ενισχυμένη ευρυχωρία σε σχέση με το βενζινοκίνητο city car της VW, με τη γερμανική φίρμα να υπόσχεται άνετη φιλοξενία για τέσσερις ενηλίκους και χώρο αποσκευών από 305 λίτρα.

Με βάση τις συνήθειες της VW η αισθητική του ID.Every1, όπως είναι η πλήρης ονομασία του concept δεν πρόκειται να αλλάξει δραστικά στην έκδοση παραγωγής εκτός ίσως από τους τροχούς των 19 ιντσών οι οποίοι αναμένεται να αντικατασταθούν με μικρότερους.
To πρωτότυπο εφοδιάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 95 ίππων ενώ η αυτονομία αναμένεται να διαμορφωθεί σε 250 χλμ. χωρίς προς το παρόν η γερμανική φίρμα να έχει δημοσιοποιήσει τη χωρητικότητα της μπαταρίας η οποία σε κάθε περίπτωση θα υιοθετήσει χημική σύσταση LPF (λιθίου φωσφορικού σιδήρου).

Το εσωτερικό δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις για όσους είναι εξοικειωμένοι με τα ηλεκτρικά VW διαθέτοντας μια ευμεγέθη κεντρική οθόνη με χειριστήρια στο κάτω μέρος της ενώ δεν λείπουν οι προσεγμένες λεπτομέρειες στο ταμπλό και στις επενδύσεις που δείχνουν να αποσκοπούν στην δημιουργία μιας αίσθησης ποιότητας όσο και αποπνέουν νεανικότητα.
Ίδια έμφαση στη λεπτομέρεια έχει δοθεί και στην εξωτερική εμφάνιση όπως αποτυπώνει το «κρυφό» στην αεροτομή τρίτο φως φρένου, η γεωμετρική όσος και χαριτωμένη απλότητα στο σχεδιασμό των φώτων, η παρουσία μιας διακριτικής εισαγωγής αέρα στην όψη του, οι σκούρες μεσαίες κολώνες και η υποψία διόγκωσης των θόλων προς όφελος ενός πιο επιβλητικού παραστήματος.

Ανεξαρτήτως σχεδίασης, αξίζει να σημειωθεί ότι η έκδοση παραγωγής θα αξιοποιήσει μια νέα αρχιτεκτονική λογισμικού η οποία αποτελεί καρπό της συνεργασίας των VW και Rivian. To συγκεκριμένο λογισμικό αναμένεται να δώσει έμφαση στη συνδεσιμότητα και στη δυνατότητα over-the-air-updates με τη λογική πλείστων αναβαθμίσεων παντός είδους μετά την αγορά.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις