
Genesis GV90: Kingsize… κορεατική πολυτέλεια
Το νέο μεγαλύτερο, πολυτελές όσο και αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Genesis ετοιμάζεται για την άφιξή του περνώντας πρώτα από το αφιλόξενο -ίσως παραπάνω από το αναμενόμενο- παγωμένο σουηδικό τοπίο
Αν και οι δοκιμές εξέλιξης του νέου μεγαλύτερου SUV μοντέλου της Genesis το οποίο αναμένεται να υιοθετήσει τα διακριτικά GV90 δεν είχαν και τόσο ευχάριστη κατάληξη, μιας και το αυτοκίνητο κατέληξε εκτός δρόμου, σε ένα διόλου ευκαταφρόνητο όγκο χιονιού, (ευτυχώς χωρίς δυσάρεστα) αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι πρόκειται για τις πρώτες χειροπιαστές αποδείξεις της ύπαρξής του και της μετέπειτα προσθήκης του στην γκάμα της θυγατρικής της Hyundai.

Οδηγός σε σχεδιαστικό επίπεδο όσο και σε όγκο αποτελεί το επιβλητικό πρωτότυπο Neolun που η Genesis παρουσίασε πέρυσι. Μια απλή παρατήρηση στις επιφάνειες του δοκιμαστικού μοντέλου και στην όψη του αποκαλύπτει τις ίδιες λεπτές σειρές LED φωτιστικών σωμάτων που βρίσκονται στα άκρα του μπροστινού τμήματος και επεκτείνονται προς τα πίσω.

Χαμηλότερα διακρίνεται το ρομβοειδές μοτίβο της γρίλιας που προφανώς συμβάλλει στην καλύτερη ψύξη των ηλεκτρικών συστημάτων και της μπαταρίας. Αυτό που επίσης δεν μπορεί να μην παρατηρήσει κανείς είναι το τετραγωνισμένο σχήμα ενός παραδοσιακού SUV όπως ίσχυε και στο Neolun. Σε αυτά που λείπουν από την εξίσωση σε σχέση με το πρωτότυπο είναι οι αναδυόμενες χειρολαβές, οι χωρίς κολώνα πλευρικές πόρτες καθώς και οι κάμερες αντί συμβατικών καθρεπτών.

Στην περίπτωση του Neolun, το εσωτερικό εφοδιαζόταν με μια θηριώδη οθόνη η οποία τοποθετείτο πάνω από το ταμπλό, ένα διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό ηχείων που υπερέβαινε τα συνήθη καθώς και μια αιωρούμενη κεντρική κονσόλα. Αυτονόητα το μοντέλο στην έκδοση παραγωγής θα αποφύγει την υπερβολή των πολυάριθμων ηχείων ωστόσο λόγω μεγέθους θα επενδύσει σε άφθονη πολυτέλεια, απτή όσο και ψηφιακή όπως επιβάλλουν οι διαστάσεις του και η θέση του στην γκάμα. Εξάλλου τα προσφάτως ανανεωμένα μικρότερα GV60 και GV70 έχουν ήδη «παραλάβει» μια οθόνη 27 ιντσών σε ρόλο infotainment.

Υπενθυμίζεται ότι παρά το μέγεθός του, το Neolun διέθετε τετραθέσια διαμόρφωση με τα δύο μπροστά καθίσματα να είναι περιστρεφόμενα και μένει να αποδειχθεί αν η Genesis θα εμμείνει στις τέσσερις θέσεις ή θα προσφέρει μια πιο συμβατική διάταξη χωρίς βέβαια να αποκλείονται και τα δύο.
Αφετηρία για το GV90 αναμένεται να αποτελέσει η αρχιτεκτονική E-GMP η οποία ήδη φιλοξενεί αντίστοιχου μεγέθους μοντέλα όπως το Hyundai Ioniq 9 και το KIA EV9. Παρ΄όλα αυτά θα υπάρξουν σημαντικές βελτιώσεις σε επίπεδο χωρητικότητας μπαταρίας η οποία θα ξεπερνά τις 100 kWh αλλά και δυνατοτήτων αυτόνομης οδήγησης που θα είναι επιπέδου 3. Στις προδιαγραφές του συνυπολογίστε δεδομένα κύκλωμα φόρτισης 800 Volt. Το GV90 αναμένεται να προσφέρεται με δύο ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι θα προσφέρουν ισχύ ανάλογη του μεγέθους του.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα το επιβλητικό μοντέλο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του προς τα τέλη της χρονιάς.
Φωτογραφίες: Automedia
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις