
«Απελπισμένος»: Μπλέικ Λάιβλι & Ράιαν Ρέινολντς για τη μήνυση 400 εκατ. δολ. του Τζάστιν Μπλαντόνι
Η νομική ομάδα της Μπλέικ Λάιβλι απάντησε στη μήνυση 400 εκατομμυρίων δολαρίων του Τζάστιν Μπαλντόνι εναντίον της ηθοποιού και το δράμα συνεχίζεται.
«Μπλέικ Λάιβλι | Τζάστιν Μπαλντόνι | FIGHT!» Σχεδόν ένα μήνα από την έναρξη του πολέμου, οι μάχες συνεχίζονται και τα μαχαίρια κόβουν. Απαντώντας στη μήνυση συκοφαντικής δυσφήμησης και εκβιασμού του σκηνοθέτη που κατατέθηκε την Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου, η νομική ομάδα της Μπλέικ Λάιβλι απάντησε:
«Αυτή η τελευταία αγωγή από τον Τζάστιν Μπαλντόνι και τους συνεργάτες του είναι άλλο ένα κεφάλαιο στο βιβλίο της καταχρηστικής συμπεριφοράς. Είναι μια πανάρχαια ιστορία: Μια γυναίκα μιλάει με συγκεκριμένα στοιχεία για σεξουαλική παρενόχληση και ο θύτης προσπαθεί να ανατρέψει το αφήγημα στοχοποιώντας το θύμα», συνεχίζει η δήλωση. «Αυτό αποκαλούν οι ειδικοί DARVO»
Oι δικηγόροι της Μπλέικ Λάιβλι και του Ράιαν Ρέινολντς αναφέρονται στη στρατηγική χειραγώγησης DARVO, αρκτικόλεξο των όρων «άρνηση, επίθεση και αντιστροφή θύματος και δράστη» (deny, attack, and reverse victim and offender).
View this post on Instagram
Ο θύτης αρνείται ότι έγινε ποτέ η κακοποίηση, επιτίθεται στο θύμα επειδή προσπάθησε να καταστήσει υπεύθυνο τον θύτη και ισχυρίζεται ότι αυτός, ο θύτης, είναι στην πραγματικότητα το θύμα της κατάστασης, αντιστρέφοντας έτσι την πραγματικότητα του θύματος και του δράστη.
Αυτό συνήθως περιλαμβάνει όχι μόνο το «παίζοντας το θύμα» αλλά και την ενοχοποίηση του θύματος (victim blaming).
Οι δικηγόροι της 37χρονης Λάιβλι λένε ότι ο Μπαλντόνι και οι συνεργάτες του «προσπαθούν να μεταφέρουν το αδίκημα στην Λάιβλι υποστηρίζοντας ψευδώς ότι άρπαξε τον δημιουργικό έλεγχο και αποξένωσε το καστ από τον κ. Μπαλντόνι», συνεχίζει η δήλωση.
«Τα στοιχεία θα δείξουν ότι το καστ και άλλοι είχαν τις δικές τους αρνητικές εμπειρίες με τον κ. Μπαλντόνι και τα Wayfarer Studios. Τα στοιχεία θα δείξουν επίσης ότι η Sony ζήτησε από την κ. Λάιβλι να επιβλέπει την παραγωγή της ταινίας εκ μέρους της Sony, την οποία στη συνέχεια επέλεξαν για διανομή και ήταν εμπορική επιτυχία».
«Η απάντησή τους στους ισχυρισμούς για σεξουαλική παρενόχληση: το ήθελε, είναι δικό της λάθος», καταλήγει η δήλωση. «Η δικαίωσή τους για το γιατί της συνέβη αυτό: κοιτάξτε τι φορούσε. Εν ολίγοις, ενώ το θύμα επικεντρώνεται στην κακοποίηση, ο θύτης εστιάζει στο θύμα. Η στρατηγική της επίθεσης δείχνει απελπισία. Δεν αντικρούει τα στοιχεία της κυρίας Λάιβλι και θα αποτύχει».
Η αντεπίθεση του Τζάστιν Μπαλντόνι
Ο Τζάστιν Μπαλντόνι, πέρασε στην αντεπίθεση με μήνυση στη Μπλέικ Λάιβλι, τον Ράιαν Ρέινολντς, τη δημοσιογράφο Λέσλι Σλόαν και την εταιρεία δημοσίων σχέσεων Vision PR, Inc. της Σλόαν για συκοφαντική δυσφήμιση και εκφοβισμό, ζητώντας 400 εκατ. δολάρια.
Οι δικηγόροι του 40χρονου ηθοποιού-σκηνοθέτη κατέθεσαν τη μήνυση στη Νότια Περιφέρεια της Νέας Υόρκης την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου για λογαριασμό του Τζάστιν Μπαλντόνι, του παραγωγού Τζέιμι Χιθ, της δημοσιογράφου Τζένιφερ Άμπελ και της δημοσιογράφου ειδικής επί της διαχείρισης κρίσεων Μελίσσα Νέιθαν, όπου ισχυρίζονται ότι η 37χρονη Λάιβλι είχε σκοπό να αποκτήσει τον έλεγχο της επιτυχημένης ταινίας Ιt Ends With Us, που συμπρωταγωνίστησαν.
Η μήνυση κατατέθηκε για συκοφαντική δυσφήμιση, ψευδή ελαφριά παραβίαση της ιδιωτικής ζωής, παραβίαση σιωπηρής συμφωνίας καλής πίστης και δίκαιης συναλλαγής, εκ προθέσεως παρέμβαση σε συμβατικές σχέσεις, εκ προθέσεως παρέμβαση σε μελλοντικό οικονομικό πλεονέκτημα και εξ αμελείας παρέμβαση σε μελλοντικό οικονομικό πλεονέκτημα.
Σε δήλωσή του, ο δικηγόρος του Τζάστιν Μπαλντόνι, Μπράιαν Φρίντμαν, λέει:
«Αυτή η μήνυση είναι μια νομική αγωγή που βασίζεται σε έναν συντριπτικό αριθμό απαραβίαστων αποδεικτικών στοιχείων που περιγράφουν λεπτομερώς τη διττή προσπάθεια της Μπλέικ Λάιβλι και της ομάδας της να καταστρέψουν τον Τζάστιν Μπαλντόνι, την ομάδα του και τις αντίστοιχες εταιρείες τους, διαδίδοντας χονδροειδώς επεξεργασμένες, αβάσιμες, νέες και παλαιότερες πληροφορίες στα μέσα ενημέρωσης.
Είναι σαφής η δική μας προθυμία να παράσχει όλα τα πλήρη μηνύματα κειμένου, email, βίντεο και άλλα αποδεικτικά στοιχεία που κοινοποιήθηκαν μεταξύ των μερών σε πραγματικό χρόνο, διότι αυτή είναι μια μάχη που δεν θα κερδίσει και για την οποία θα μετανιώσει. Η Μπλέικ Λάιβλι είτε παραπλανήθηκε σοβαρά από την ομάδα της εσκεμμένα είτε εν γνώσει της παρερμήνευσε την αλήθεια.
Ας μην ξεχνάμε, ότι η κυρία Λάιβλι και η ομάδα της προσπάθησαν να καταστρέψουν τη φήμη και την περιουσία (σσ. του Μπαλντόνι) για ειδεχθείς εγωιστικούς λόγους μέσω της δικής τους επικίνδυνης χειραγώγησης των μέσων ενημέρωσης πριν καν προβούν σε οποιαδήποτε νομική ενέργεια. Γνωρίζουμε την αλήθεια, και τώρα τη γνωρίζει και το κοινό», συνεχίζει η δήλωση. «Ο Τζάστιν και η ομάδα του δεν έχουν τίποτα να κρύψουν, τα έγγραφα δεν λένε ψέματα.
Θέλουμε η αλήθεια να είναι εκεί έξω. Θέλουμε τα έγγραφα να είναι εκεί έξω. Θέλουμε οι άνθρωποι να κάνουν τον προσδιορισμό τους βάσει αποδείξεων».
View this post on Instagram
Η νέα μήνυση του Μπαλντόνι ακολουθεί τη μήνυση του ενάντια στους New York Times στις 31 Δεκεμβρίου για συκοφαντική δυσφήμηση ως απάντηση στο άρθρο τους ‘We Can Bury Anyone’: Inside a Hollywood Smear Machine (‘Μπορούμε να θάψουμε οποιονδήποτε’: Μέσα σε μια μηχανή καταστροφής του Χόλιγουντ).
Η μήνυση ισχυρίζεται ότι η εφημερίδα χρησιμοποίησε «’επιλεγμένες’ και τροποποιημένες επικοινωνίες που αφαιρέθηκαν από το απαραίτητο πλαίσιο και σκόπιμα συνδυάστηκαν για να παραπλανήσουν» στο άρθρο της σχετικά με την καταγγελία της Λάιβλι και αξιώνει αποζημιώσεις 250 εκατομμυρίων δολαρίων.
Οι New York Times υπερασπίστηκαν το άρθρο τους.
Όταν ξεκίνησαν όλα
Η Λάιβλι μήνυσε τον Μπαλντόνι και τους συνεργάτες του στις 20 Δεκεμβρίου, προβάλλοντας ισχυρισμούς για σεξουαλική παρενόχληση και μια εκστρατεία συκοφαντικής δυσφήμισης που ενορχηστρώθηκε από τον ίδιο.
Σε εκείνη την καταγγελία, ισχυρίστηκε ότι ο Μπαλντόνι επέδειξε «ενοχλητική» και «αντιεπαγγελματική» συμπεριφορά στα γυρίσματα και δημιούργησε «εχθρικό εργασιακό περιβάλλον».
Η καταγγελία της Λάιβλι ισχυρίζεται ότι στον απόηχο της εμπειρίας και της υποτιθέμενης εκστρατείας δυσφήμισης εναντίον της, η ηθοποιός-παραγωγός «υπέφερε από θλίψη, φόβο, τραύμα και ακραίο άγχος».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις