Τρίτη 30 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Renault Captur: Με νέα εικόνα εντός και εκτός

Renault Captur: Με νέα εικόνα εντός και εκτός

To ανανεωμένο Captur υιοθετεί μια νέα εμφάνιση, ενισχυμένο ψηφιακό εξοπλισμό και υπόσχεται βελτιωμένη οδική εμπειρία αλλά και περισσότερες επιλογές

Hγαλλική φίρμα προχώρησε στην ανανέωση του μικρότερου συμβατικού crossover μοντέλου της, επιλέγοντας μια ριζική αναθεώρηση των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών του αλλά και την ενίσχυση του ψηφιακού εξοπλισμού με τη δυνατότητα αξιοποίησης εφαρμογών της Google.

Ξεκινώντας από τον σχεδιασμό του, οι Γάλλοι επέλεξαν να αναδιαμορφώσουν πλήρως την όψη του, με το Captur να αφήνει πίσω τις «στρογγυλάδες» προς όφελος μιας αιχμηρότερης και πιο σοφιστικέ εικόνας που θυμίζει το πρόσφατο Scenic E-Tech, υιοθετώντας ένα ανάλογο λογότυπο και αντίστοιχου σχεδιασμού προφυλακτήρες.

Στο πίσω τμήμα, οι παρεμβάσεις είναι ηπιότερες με κυρίαρχα τα ανασχεδιασμένα προφυλακτήρα και διαχύτη. Την εξωτερική εικόνα συμπληρώνουν διχρωμίες για αμάξωμα/οροφή ενώ το Captur όπως όλα τα νεότερα Renault, προσθέτει στην σειρά εκδόσεων το σπορτίφ επίπεδο Esprit Alpine.

Στο εσωτερικό το Captur παραλαμβάνει μια κεντρική οθόνη 10,4 ιντσών που βασίζεται στο λειτουργικό OpenR Link, αλλά πλέον ενσωματώνει εφαρμογές Google Maps, Google Assistant καθώς και περίπου  50 ακόμα εφαρμογές διαθέσιμες μέσω του Google Play Store. Επιπλέον προσφέρεται ως standard ασύρματη συνδεσιμότητα για Apple CarPlay και Android Auto. To cockpit συμπληρώνεται από ένα νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, σύστημα επαγωγικής φόρτισης κινητών καθώς και δύο ή τέσσερις, αναλόγως την έκδοση, θύρες USB-C.

Οι επενδύσεις αποτελούνται κυρίως από ανακυκλωμένα υλικά ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις εφοδιάζονται με πεντάλ αλουμινίου και διαθέτουν μπλε ραφές καθώς και λεπτομέρειες που παραπέμπουν στα χρώματα της γαλλικής σημαίας. Το συρόμενο πίσω κάθισμα παραμένει μεταβάλλοντας τον χώρο αποσκευών μεταξύ 422 και 536 λίτρων, αναλόγως τις ανάγκες.

Αναβαθμισμένη είναι και η σουίτα συστημάτων ασφάλειας/υποβοήθησης περιλαμβάνοντας 18 αντίστοιχα συστήματα μεταξύ των οποίων ρυθμιζόμενο cruise control, σύστημα ανίχνευσης της κόπωσης του οδηγού ενώ μέσω του διακόπτη My Safety, ο οδηγός μπορεί να παραμετροποιήσει, βάσει των προτιμήσεών του, τα συστήματα ασφαλείας.

Βελτιωμένη είναι και η γεωμετρία της ανάρτησης υιοθετώντας γόνατα MacPherson για τον μπροστινό άξονα σε συνδυασμό με νέα αμορτισέρ, μπροστά και πίσω, καθώς και το σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης με την Renault να υπόσχεται μια αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία.

Οι επιλογές κινητήρα παραμένουν ίδιες με την γκάμα να ξεκινά από τον τρικύλινδρο κινητήρα ενός λίτρου με απόδοση 90 ίππων και 160 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Ακολουθούν δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις με ισχύ 160 ίππους και τον κινητήρα 1,3 λίτρων σε συνδυασμό με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα και μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η υβριδική έκδοση E-tech η οποία συνδυάζει τον τετρακύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρου με δύο ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδοντας 145 ίππους και 205 Nm ροπής ενώ δεν λείπει η εργοστασιακή έκδοση LPG με απόδοση 100 ίππους και κινητήρα 1,0 λίτρου.

Sports in

Άγριο ξύλο μεταξύ οπαδών πριν το Τζένοα – Κάλιαρι (vid)

Ακόμα ένα περιστατικό οπαδικής βίας έρχεται να ταράξει την Ιταλία.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 30 Απριλίου 2024