Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
ΒΜW Neue Klasse SUV: Η νέα ηλεκτρική εποχή στην πράξη

ΒΜW Neue Klasse SUV: Η νέα ηλεκτρική εποχή στην πράξη

H νέα iX3 με αφετηρία την αρχιτεκτονική Neue Klasse δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών δίνοντας μια γεύση από τις ηλεκτρικές εξελίξεις στο βαυαρό κατασκευαστή

Φωτογραφίες: Automedia

Στην σχετικά πρόσφατη έκθεση του Μονάχου το περασμένο φθινόπωρο η BMW, με την μορφή του πρωτοτύπου Vision Neue Klasse, έδωσε μια γεύση από την νέα σειρά ηλεκτρικών μοντέλων με αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική ονόματι Neue Klasse η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, φιλοδοξεί να φέρει την επανάσταση σε όρους ηλεκτρικής τεχνολογίας αλλά και σε μια σειρά άλλων τομέων όπως η σχεδίαση όσο και η ψηφιακή τεχνολογία.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία θα είναι διαθέσιμη από το 2025 με αφετηρία την νέα ηλεκτρική Σειρά 3 αλλά ενώ θα ακολουθήσει η επίσης ηλεκτρική iX3 και ακόμα τέσσερα «τουλάχιστον» νέα ηλεκτρικά μοντέλα των Βαυαρών.

Εν προκειμένω, το πιθανότερο είναι ότι έχουμε να κάνουμε με την μελλοντική ηλεκτρική iX3 στην πρεμιέρα της ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου. Σε σχεδιαστικό επίπεδο η υλοποίηση της όψης, όσο επιτρέπει να διαφανεί το καμουφλάζ, αποτελεί μια διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με τις συνήθειες της BMW, με κυρίαρχη μια ψηλότερα τοποθετημένη γρίλια η οποία τοποθετείται ανάμεσα στα λεπτότερα φωτιστικά σώματα.

Σε προφίλ, αυτό που είναι προφανές ότι οι γραμμές του SUV έχουν υπαγορευτεί από τις επιταγές της αεροδυναμικής, όπως καθίσταται σαφές από την γραμμή της οροφής. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει μια πιο μυώδης προσέγγιση η οποία συνηγορεί στην αίσθηση πλάτους του αυτοκινήτου ενώ το καμουφλάζ των φωτιστικών σωμάτων, προδίδει μια πολύ διαφορετική προσέγγιση στην σχεδίαση τους σε σχέση με αυτό που γνωρίζουμε σήμερα στην iX3.

Στο εσωτερικό του μοντέλου αναμένεται να πάρει θέση το νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της BMW το οποίο έγκειται στην παρουσία μιας μεγάλης κεντρικά τοποθετημένης οθόνης αλλά και της χρήσης του μπροστινού παρμπρίζ ως ενός τεράστιου Head-Up Display.

Η νέα αρχιτεκτονική, Neue Klasse θα συνδυαστεί με την νέα, έκτη κατά σειρά γενιά κινητήρων eDrive και νέας τεχνολογίας μπαταρίες. Αυτό σημαίνει κατά 25% υψηλότερη αποδοτικότητα από τους ηλεκτροκινητήρες αλλά και κατά 30% ταχύτερη φόρτιση σύμφωνα με τις αρχικές συστάσεις της βαυαρικής φίρμας.

Σε απόλυτα μεγέθη και συνδυαστικά με τον όγκο της iX3, τα παραπάνω αναμένεται να σημαίνουν αυτονομία που θα ξεπερνά τα 660 χλμ. Αυτονόητα θα υπάρξουν εκδόσεις με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ αν και η BMW έχει ανακοινώσει ότι η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα μπορεί να υποδεχτεί έως και τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ αν και η συγκεκριμένη διάταξη θα αφορά μεγαλύτερα σε μέγεθος μοντέλα του βαυαρού κατασκευαστή. Εξάλλου την αμιγή ηλεκτροκίνηση αναμένεται να ασπαστεί και τα M Division, ξεκινώντας από το 2027 οπότε αναμένεται και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Μ μοντέλο και όπου ένα κουαρτέτο ηλεκτρικών μοτέρ αναμένεται να έχει νόημα.

Sports in

Ο κόσμος του Ολυμπιακού στις εξέδρες, η στήριξη των αδερφών Αγγελόπουλων και ο… Μήτρου Λονγκ(vid)

Δείτε μέσα από την παρακάμερα της ΚΑΕ Ολυμπιακός όσα έγιναν εντός και εκτός παρκέ στον 2ο προημιτελικό με την Μπαρτσελόνα (77-69).

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024