Τρίτη 07 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Με δώρα προσπαθεί η NOVA να εξαγοράσει την ανοχή των συνδρομητών για την κατάρρευση του δικτύου

Με δώρα προσπαθεί η NOVA να εξαγοράσει την ανοχή των συνδρομητών για την κατάρρευση του δικτύου

Για δύο μέρες στο «σκοτάδι» των επικοινωνιών βρέθηκαν οι συνδρομητές της NOVA

Δύο μέρες σχεδόν απαιτήθηκαν για την αποκατάσταση της βλάβης του δικτύου της NOVA που κατέρρευσε βυθίζοντας τους συνδρομητές της στο επικοινωνιακό σκοτάδι.

Χωρίς κλήσεις και SMS ήδη από το μεσημέρι της Κυριακής έμειναν πολλοί συνδρομητές με την βλάβη να γενικεύεται το βράδυ.

Η αργοπορημένη και ελλιπής ενημέρωση από την επιχείρηση εξόργισε περαιτέρω τους πελάτες της, που με αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα κατέδειξαν το μέγεθος και την έκταση του προβλήματος που η εταιρεία προσπάθησε να υποβαθμίσει.

Ενδεικτικό το γεγονός ότι έσπευσε να ανακοινώσει αποκατάσταση της βλάβης και των υπηρεσιών ενώ ακόμη μεγάλος αριθμός συνδρομητών αδυνατούσε να πραγματοποιήσει κλήσεις και να στείλει sms.

Το… δώρο

Προκειμένου μάλιστα να προλάβει μαζικές αποχωρήσεις από τους συνδρομητές της η NOVA έστειλε sms με… δωράκι.

Έτσι, αφού τους ευχαριστεί για την κατανόησή τους, χωρίς να ζητά συγγνώμη για το «μαύρο», τους προσφέρει δωρεάν απεριόριστες διεθνείς κλήσεις για 7 ημέρες.

Το sms που έλαβαν οι συνδρομητές της NOVA

Διήμερο «μαύρο»

Όλα ξεκίνησαν το απόγευμα της Κυριακής, όταν χιλιάδες χρήστες αναζήτησαν πληροφορίες για τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν σε κλήσεις και μηνύματα.

Η εταιρεία σε ανακοίνωσή της -με σημαντική καθυστέρηση- έκανε λόγω για «προσωρινή βλάβη», η οποία θα λυνόταν άμεσα.

Ωστόσο, τα προβλήματα στο δίκτυο της NOVA δεν αποκαταστάθηκαν πλήρως μέχρι τη Δευτέρα, με αρκετούς συνδρομητές να πραγματοποιούν εξερχόμενες κλήσεις και sms από το δίκτυο της NOVA μέσω Viber, στο οποίο -όπως ειπώθηκε- δρομολογούσε η εταιρεία τις κλήσεις μέσω κινητού.

Ζητούν παρέμβαση της ΕΕΤΤ

Για απελπιστική και πρωτόγνωρη κατάσταση στο δίκτυο της NOVA κάνουν λόγο συνδρομητές που επέλεξαν αυτό το δίκτυο από την αρχή, και τώρα μετά την εξαγορά πέρασαν αναγκαστικά στην νέα ιδιοκτησία της εταιρεία που από ό,τι φαίνεται δεν εστιάζει στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Παράλληλα, ζητούν την παρέμβαση της αρμόδιας αρχής ΕΕΤΤ, καθώς τίθενται σοβαρά ερωτήματα για το τι ακριβώς συνέβη στο δίκτυο και η εταιρεία πρέπει να κληθεί να δώσει απαντήσεις.

Οι ανακοινώσεις άλλωστε της εταιρείας ήταν εξαιρετικά λιτές χωρίς καμία εξήγηση για το είδος της βλάβης και αποδείχθηκαν και αναξιόπιστες.

Αυτή τη στιγμή η ΕΕΤΤ θα πρέπει να κινηθεί αυτεπάγγελτα με άμεση κλήση απολογίας προς τη NOVA για πλήρη και αναλυτική αναφορά των συμβάντων, τονίζουν ειδικοί.

Μόνο έτσι η ΕΕΤΤ θα ενημερώσει ως οφείλει και την πολιτική ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για ένα ιδιαίτερα σοβαρό θέμα πανελλήνιας έκτασης, αλλά και για τη σοβαρότητα του συμβάντος, προσθέτουν, με αρκετούς να θέτουν και ζήτημα προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Sports in

Κρίσταλ Πάλας – Μάντσεστερ Γιουάιτεντ 4-0: Συντριβή για την ομάδα του Τεν Χαγκ

Η Κρίσταλ Πάλας διέλυσε τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με 4-0.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 07 Μαϊου 2024