Παρασκευή 03 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
The Messi effect: «Έκρηξη» της δημοφιλίας του ποδοσφαίρου στις ΗΠΑ

The Messi effect: «Έκρηξη» της δημοφιλίας του ποδοσφαίρου στις ΗΠΑ

Η έλευση του Μέσι στο MLS και το θεαματικό του ντεμπούτο, έχουν ήδη εκτινάξει τη δημοφιλία του σπορ στις ΗΠΑ που απειλεί να ξεπεράσει παραδοσιακά αθλήματα στην κουλτούρα των Αμερικανών.

Ο Λιονέλ Μέσι εδώ και αρκετά χρόνια, πριν καν οι ΗΠΑ μπουν στο μυαλό του ακόμα και σαν σκέψη έχει πάψει να είναι απλά ένας ποδοσφαιριστής. Είναι ένα παγκόσμιο brand που δημιουργεί ή επηρεάζει τάσεις τόσο αθλητικά όσο και στο εμπορικό κομμάτι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το γεγονός ότι το ντεμπούτο του Αργεντινού στην Παρί σεν Ζερμέν, έγινε το ματς με την μεγαλύτερη τηλεθέαση στην Ισπανία όλων των εποχών, αφού είχε μέση τηλεθέαση που ξεπέρασε τα 2.2 εκατομμύρια κόσμου (18.6% ποσοστό), ενώ 6.7 εκατομμύρια κόσμου παρακολούθησε έστω ένα λεπτό του ματς πίσω στο 2021.

Κάτι ανάλογο αλλά πολύ πιο εντυπωσιακό συνέβη φέτος με τη μετακίνηση του Μέσι στην Ίντερ Μαϊάμι του Ντέιβιντ Μπέκαμ. Ο 36χρονος Αργεντινός έκανε ένα σούπερ ντεμπούτο σκοράροντας με φάουλ στις καθυστερήσεις για να χαρίσει τη νίκη στην ομάδα του, υπό το βλέμμα τεράστιου αριθμού από celebrities που φρόντισαν να εξασφαλίσουν εισιτήριο νωρίς. Πέρα όμως από την απήχησή του στην αμερικάνικη showbiz ο Μέσι έφερε μπροστά το ίδιο το ποδόσφαιρο. Σε πρωτοσέλιδα, σε εκπομπές, σε σάιτ, σε κινητά, στην καθημερινότητα και τα σπίτια των Αμερικανών.

Το ποδόσφαιρο στις ΗΠΑ ανέκαθεν ήταν μια αγορά… παρθένα με μεγάλα περιθώρια εμπορικής εκμετάλλευσης κάτι που επιχειρείται εδώ και δεκαετίες στις ΗΠΑ, από τον καιρό ακόμα που ο Πελέ έπαιξε για την Cosmos, ή πιο πρόσφατα οι Μπέκαμ, Ιμπραΐμοβιτς, Βίγια και… ΣΙΑ έπαιξαν μπάλα στο MLS, προσπαθώντας να προσελκύσουν κόσμο στα γήπεδα και να δημιουργήσουν νέους οπαδούς.

Τίποτα από όλα αυτά δεν είχε τέτοιο αποτέλεσμα και σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα όσο η είδηση της άφιξης του Μέσι στο εγχώριο πρωτάθλημα, αλλά και το ονειρεμένο ντεμπούτο του. Σύμφωνα άλλωστε με την εφημερίδα Times, εκτιμάται πλέον μετά και από μετρήσεις ότι το ποδόσφαιρο είναι πλέον το 4ο δημοφηλέστερο άθλημα στις ΗΠΑ ξεπερνώντας ήδη το χόκεϊ επί πάγου, ενώ ήδη απειλεί το μπέιζμπολ που βρίσκεται στην 3η θέση, πίσω από τους δύο… βασιλιάδες των σπορ, το ράγκμπι και το μπάσκετ.

Sports in

Ξανά και ξανά: Η Marca «έντυσε» πάλι τον Μεντιλίμπαρ δαφνοστεφανωμένο έφηβο (pic)

Όπως με τη Φενέρ. Έτσι και με τη Βίλα. Η Marca επέλεξε τον ίδιο τρόπο για να συγχαρεί Ολυμπιακό και Μεντιλίμπαρ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 03 Μαϊου 2024