Παρασκευή 03 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Ταξιδιώτες με ενοικιαζόμενα ρούχα: Όταν η αποσκευή στο αεροπλάνο περισσεύει

Ταξιδιώτες με ενοικιαζόμενα ρούχα: Όταν η αποσκευή στο αεροπλάνο περισσεύει

Μια κίνηση που αποσκοπεί σε πιο βιώσιμα ταξίδια

Ένα απρόσμενο κάλεσμα επιφυλάσσουν οι ιαπωνικές αερογραμμές στους επισκέπτες της Ιαπωνίας, καθώς τους ζητούν να πακετάρουν μονάχα τα εσώρουχα και την οδοντόβουρτσά τους και να «πετάξουν τη βαλίτσα που δεν είναι φιλική προς το περιβάλλον».

Η πρωτοπόρα πρακτική των αερογραμμών εφαρμόζεται στο πλαίσιο ενός μονοετούς πειράματος που ξεκίνησε την Τετάρτη. Πλέον όσοι ταξιδεύουν με την Japan Airlines μπορούν να νοικιάσουν ρούχα ανά εποχή, μέγεθος, ύφος και χρώμα.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα, ένας υποψήφιος επισκέπτης στην Ιαπωνία μπορεί να κάνει κράτηση για τα ρούχα του έως και ένα μήνα νωρίτερα από το ταξίδι του για να τα χρησιμοποιήσει για δύο εβδομάδες.

Οι ταξιδιώτες μάλιστα μπορούν να προσδιορίσουν τον σκοπό της επίσκεψής τους για να βεβαιωθούν ότι θα έχουν την κατάλληλη ενδυμασία.

Σύμφωνα με τις ιαπωνικές αερογραμμές το εν λόγω project σχεδιάστηκε για ταξιδιώτες που θέλουν να κάνουν ένα «βιώσιμο ταξίδι».

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ενοικιαζόμενα ρούχα αποτελούν έναν συνδυασμό πλεονάζοντος αποθέματος από λιανοπωλητές και μεταχειρισμένων ενδυμάτων που συλλέγονται από συνεργαζόμενη εταιρεία.

Θα παραδίνονται σε ξενοδοχείο ή σε καταλύματα Airbnb πριν από την άφιξη του εκάστοτε ταξιδιώτη και θα συλλέγονται στο τέλος του ταξιδιού για να πλυθούν και να ανακυκλωθούν.

«Any wear, anywhere»

Σύμφωνα με την τρέχουσα τιμολόγηση, μια γυναίκα που ταξιδεύει για επαγγελματικό ταξίδι στην καύσωνα του ιαπωνικού καλοκαιριού θα μπορούσε να πληρώσει 5.000 ¥ (31 ευρώ) για μια επιλογή από πέντε μπλούζες και τρία παντελόνια που περιλαμβάνουν λινά πουκάμισα, παντελόνια και μια φούστα μέχρι τον αστράγαλο.

Αντίστοιχα, ένας άντρας που ταξιδεύει για ένα πιο χαλαρό ταξίδι τον χειμώνα θα μπορούσε να νοικιάσει μια ντουλάπα που περιλαμβάνει μοντέρνα ξεθωριασμένα τζιν, ένα φούτερ με κουκούλα και ένα άνετο πουπουλένιο μπουφάν για 7.000 ¥ (44 ευρώ).

Το δοκιμαστικό πρόγραμμα, γνωστό ως «Any Wear, Anywhere», με επικεφαλής την Japan Airlines (JAL) και τον εμπορικό οίκο Sumitomo, έχει τεθεί σε εφαρμογή ως μια προσπάθεια προώθησης του βιώσιμου τουρισμού.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος διάρκειας 13 μηνών, η JAL θα συλλέξει δεδομένα σχετικά με το εάν το πρόγραμμα επιφέρει συνολική μείωση του βάρους των αποσκευών των επιβατών.

Μείωση στις εκπομπές CO2

Ο ιστότοπος που χειρίζεται το σύστημα ενοικίασης ρούχων ισχυρίζεται ότι μια μείωση κατά 10 κιλά στις αποσκευές ενός επιβάτη έχει ως αποτέλεσμα μια εκτιμώμενη μείωση κατά 7,5 κιλά στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Μια μείωση κατά 7,5 κιλά στις εκπομπές CO2 είναι ισοδύναμη με την μη χρήση σεσουάρ μαλλιών για 78 ημέρες (με βάση μια μέση χρήση 10 λεπτών ανά περίοδο στεγνώματος).

Το πρόγραμμα ξεκίνησε κατά τη διάρκεια μιας περιόδου εκρηκτικής αύξησης των επισκεπτών στην Ιαπωνία μετά την πανδημία. Μετά τον αυστηρό περιορισμό των αφίξεων επισκεπτών μεταξύ Μαρτίου 2020 και Οκτωβρίου 2022, η Ιαπωνία άνοιξε ξανά τα σύνορά της.

Σύμφωνα με την κυβερνητική υπηρεσία τουρισμού της Ιαπωνίας, οι επισκέπτες κατά τους πρώτους τρεις μήνες του 2023 ξόδεψαν κατά μέσο όρο 50.496 ¥ (321 ευρώ) μόνο για ψώνια.

Τον Μάιο, σχεδόν 1,9 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέφθηκαν την Ιαπωνία, αύξηση 1.191% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με στοιχεία του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της Ιαπωνίας, αναφέρει άρθρο της Financial Times.

Η εκτόξευση του αριθμού των επισκεπτών, που εξακολουθούν να είναι περίπου 30% χαμηλότερα από ό,τι ήταν το 2019, σημειώθηκε παρά τους σημαντικά λιγότερους επισκέπτες από την ηπειρωτική Κίνα, η οποία εξακολουθεί να περιορίζει τον αριθμό των θεωρήσεων εξόδου για τους τουρίστες.

Sports in

Ξανά και ξανά: Η Marca «έντυσε» πάλι τον Μεντιλίμπαρ δαφνοστεφανωμένο έφηβο (pic)

Όπως με τη Φενέρ. Έτσι και με τη Βίλα. Η Marca επέλεξε τον ίδιο τρόπο για να συγχαρεί Ολυμπιακό και Μεντιλίμπαρ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 03 Μαϊου 2024