Caterham EV Seven: Προς ένα εναλλακτικό μέλλον
Η βρετανική φίρμα ξεκίνησε να φλερτάρει έμπρακτα με την ηλεκτροκίνηση παρουσιάζοντας το πρώτο της αντίστοιχο πρωτότυπο που φροντίζει να μην προδίδει καμία από τις αξίες με τις οποίες είναι συνυφασμένη η Caterham
- Οι Pink Floyd πούλησαν τα δικαιώματά τους για 400 εκατ. δολάρια - Ποιος τα αγόρασε
- Η Μοσάντ «άκουγε» τη Χεζμπολάχ από το 2015 – Ισραηλινής κατασκευής οι βομβητές και ασύρματοι της οργάνωσης
- Ο «καυτός» Λεβαντόφσκι και η τριάδα που τα… σπάει
- Άγρια κόντρα on air του δημάρχου Σύμης με τον Άδωνι Γεωργιάδη για την υποστελέχωση του Κέντρου Υγείας
Οι φήμες για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο Caterham κυκλοφορούν εδώ και αρκετό καιρό και, όπως όλα δείχνουν ήρθε ή στιγμή να επιβεβαιωθούν με τον πλέον εμφατικό τρόπο καθώς η βρετανική φίρμα επιβεβαίωσε με εμφατικό τρόπο την εξέλιξη ενός αντίστοιχης τεχνολογίας μοντέλου, παρουσιάζοντας το EV Seven Concept.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς αλλά και όπως προκύπτει από την ονομασία του το EV Seven Concept ακολουθεί την ίδια συνταγή με τα διαχρονικά όσο και ιδιάζοντα μοντέλα της Caterham με εξαίρεση φυσικά τον κινητήρα βενζίνης ο οποίος αντικαθίσταται από ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο.
Σύμφωνα με τις συστάσεις αυτό θα αποτελέσει καρπό συνεργασίας με την Swindon Powertrain η οποία θα προμηθεύσει επίσης την Caterham με όλα τα περιφερειακά συστήματα του συνόλου. Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές του θα πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος άνω των 240 ίππων ενώ η διαδικασία επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα θα απαιτεί περίπου 4,0 δευτερόλεπτα.
Το σκεπτικό της Caterham σε ό,τι αφορά το ηλεκτρικό της μοντέλο είναι να αποτελέσει ένα τετράτροχο σχεδιασμένο για τις ανάγκες αγωνιστικών επιδιώξεων σε περιβάλλον πίστας κάτι που μεταφράζεται σε διαστήματα 20λεπτης οδήγησης στα όρια με διαλείμματα 15 λεπτών για την φόρτιση της μπαταρίας. Και για όσους τυχόν αμφισβητήσουν την αγωνιστικότητα ενός ηλεκτρικού Caterham λόγω του επιπλέον βάρους της μπαταρίας, αξίζει να σημειωθεί ότι το EV Seven Concept είναι κατά μόλις 70 κιλά βαρύτερο από το Seven 485 με το συνολικό του βάρος να διαμορφώνεται σε 700 κιλά.
Εξάλλου το μοντέλο εφοδιάζεται με μπαταρία ονομαστικής χωρητικότητας 51 kWh και αξιοποιήσιμης 40 KWh η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις συνοδεύεται από ένα ενισχυμένο κύκλωμα φόρτισης με επιπλέον δικλείδες ασφαλείας που αναλαμβάνουν να προστατεύουν την μπαταρία από τις διαδικασίες ταχείας εκφόρτισης και γρήγορης επαναφόρτισης. Αυτή μπορεί να συντελεστεί μέσω ταχυφορτιστή με τάση έως και 152 kW.
Τις προδιαγραφές της έκδοσης συμπληρώνει η παρουσία διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης με προέλευση το Seven 420 Cup αλλά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bilstein. Στους νεολογισμούς συγκαταλέγεται σύστημα ανάκτησης κατά την επιβράδυνση αλλά και τετραπίστονες δαγκάνες για τα φρένα.
Προς το παρόν η Caterham αρνείται να ανακοινώσει ότι το πρωτότυπο έχει δεδομένες προοπτικές παραγωγής σημειώνοντας πάντως ότι το συγκεκριμένο πρωτότυπο θα λειτουργήσει ως δοκιμαστικό μοντέλο προκειμένου να σφυγμομετρηθεί η αντίδραση του κοινού της βρετανικής φίρμας σε ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο. Αξίζει πάντως να συνυπολογίσει κανείς το γεγονός ότι η βρετανική φίρμα ανακοίνωσε ότι προτίθεται να παρουσιάσει ένα δεύτερο ηλεκτρικό πρωτότυπο πριν την εκπνοή του 2023.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις