Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024
weather-icon 21o
BMW Σειρά 1: Η κορυφαία M135i και οι υβριδικές προσθήκες

BMW Σειρά 1: Η κορυφαία M135i και οι υβριδικές προσθήκες

Η αποκάλυψη της ανανεωμένης Σειράς 1 βρίσκεται προ των πυλών με την κορυφαία έκδοση M135i να δίνει μια γεύση από το εύρος των αλλαγών

Φωτογραφίες: Automedia

H ανανεωμένη Σειρά 1 έχει δώσει πολλές ευκαιρίες παρατήρησής της καθώς έχει πραγματοποιήσει πληθώρα εμφανίσεων στα πεδία δοκιμών σε όλο το εύρος των παραλλαγών της. Πλέον, θέση στην «σκηνή» των παγωμένων τοπίων του ευρωπαϊκού βορρά, παίρνει η κορυφαία έκδοση M135i συμπληρώνοντας το παζλ των ανανεωμένων εκδόσεων και επιβεβαιώνοντας κατά κάποιο τρόπο ότι η επίσημη πρεμιέρα του ανανεωμένου «άσου» δεν  πρόκειται πλέον να αργήσει, φυσικά, με τις εκδόσεις που βρίσκονται στη βάση της γκάμας.

Σε ό,τι αφορά την κορυφαία έκδοση η οποία και αποτελεί στην προκειμένη περίπτωση το αντικείμενο παρατήρησης, η M135i διαθέτει μεγαλύτερη γρίλια, ανάλογη αυτής της Σειράς 2, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τις χαρακτηριστικές απολήξεις της εξάτμισης που δεν αφήνουν αμφιβολίες για την ταυτότητά της. Μεγαλύτερες είναι και οι εισαγωγές αέρα, προδίδοντας πιθανώς μεγαλύτερες ανάγκες ψύξης του turbo τετρακύλινδρου κινητήρα των 2,0 λίτρων, και κατ΄επέκταση την αύξηση ισχύος πλέον των 306 ίππων της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής της.

Τα μεγαλύτερα νέα ωστόσο, αναμένεται να προέλθουν από τις υπόλοιπες εκδόσεις όπου αναμένεται να βρει διέξοδο η ήπια υβριδική τεχνολογία των 48 Volt που ενσωματώνει ήδη η νέα Χ1. Aν και τα δύο μοντέλα δεν βασίζονται στην ίδια αρχιτεκτονική με δεδομένο ότι η Σειρά 1 βασίζεται στην αρχιτεκτονική UKL2, η ήπια υβριδική τεχνολογία θα μπορούσε κάλλιστα να ενσωματωθεί στο τεχνολογικό παλμαρέ των εκδόσεων κινητήρα του άσου.

Το παρών αναμένεται να δώσει και μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία αναμένεται να υιοθετήσει τεχνολογία ανάλογη της προηγούμενη αντίστοιχης παραλλαγής της Χ1. Η ηλεκτρική αυτονομία αναμένεται να ξεπεράσει τα 80 χλμ. με την συνδρομή και των καλύτερων αεροδυναμικών προδιαγραφών της Σειράς 1.

Ανεξαρτήτως υβριδικής τεχνολογίας, η γκάμα κινητήρων της Σειράς 1 θα εξακολουθήσει να αποτελείται από κινητήρες τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους βενζίνης και diesel σε βελτιωμένες εκδοχές τους.

Only in

Δημήτρης Ψαθάς: Αίσχη και ντροπές της επταετίας

«Γινόντουσαν τέτοια πράματα;»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024