Τρίτη 19 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Δρομoλογείται ο ηλεκτρικός διάδοχος του Opel Grandland

Δρομoλογείται ο ηλεκτρικός διάδοχος του Opel Grandland

Ο όμιλος Stellantis ανακοίνωσε επενδύσεις ύψους 130 εκατομμυρίων ευρώ στο εργοστάσιο του Eisenach προκειμένου να υποδεχτεί από το 2024 την παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού διαδόχου του Grandland

Αντίστροφη μέτρηση για την άφιξη του ηλεκτρικού SUV που από το δεύτερο μισό του 2024 θα αντικαταστήσει το Opel Grandland καθώς ο όμιλος Stellantis όπου ανήκει η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε επενδύσεις ύψους 130 εκατομμυρίων ευρώ προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στο γερμανικό εργοστάσιο του Eisenach που θα επιτρέψουν την παραγωγή του γερμανικού SUV.

Το νέο Grandland θα είναι το πρώτο μοντέλο της Opel που θα αξιοποιήσει την υπό εξέλιξη ηλεκτρική πλατφόρμα του ομίλου STLA Medium την οποία θα γνωρίσουμε αρχικά από το νέο Peugeot Ε-3008 το οποίο θα προηγηθεί καθώς έχει προγραμματιστεί να περάσει στην παραγωγή στο εργοστάσιο του Sochaux από τα τέλη του 2023.

Η απόφαση παραγωγής του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού Grandland αποτελεί «ένα ακόμα σημαντικό βήμα για την Opel στο πλαίσιο του στόχου της να μετατραπεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική φίρμα, στην Ευρώπη έως το 2028», δήλωσε ο επικεφαλής της Opel, Florian Huettl για την νέα εξέλιξη η οποία θα προσθέσει ένα ακόμα ηλεκτρικό μοντέλο στο portfolio της γερμανικής φίρμας.

Βάσει των όσων έχουν γίνει γνωστά, η νέα πλατφόρμα θα μπορεί να υποστηρίξει μπαταρίες μεγάλης χωρητικότητας με την προσφερόμενη αυτονομία να ανέρχεται σε έως και σε 700 χλμ. Την νέα αρχιτεκτονική θα πλαισιώσουν νέας τεχνολογίας ηλεκτρικά μοτέρ, σε διάταξη των δύο ή ενός τα οποία αναμένεται να καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων, καθώς τόσο το νέο Opel Grandland όσο και το Peugeot E-3008 αναμένεται να είναι διαθέσιμα τόσο ως δικίνητα όσο και ως τετρακίνητα, προσφέροντας άφθονες επιλογές σε επίπεδο ισχύος.

Υπενθυμίζεται ότι η μέχρι σήμερα γνωστή παραλλαγή του Grandland η οποία ανανεώθηκε το 2021 περιλαμβάνει στις επιλογές βενζίνης, πετρελαίου αλλά και plug-in υβριδική, έχοντας ως αφετηρία την πλατφόρμα EMP2 του πάλαι ποτέ PSA Group και είναι διαθέσιμη επίσης σε δικίνητες και τετρακίνητες διαμορφώσεις, προσφέροντας ισχύ από 130 έως 300 ίππους.

Sports in

Η Φενέρμπαχτσε σκέφτεται να αποχωρήσει από το πρωτάθλημα Τουρκίας

Η Φενέρμπαχτσε συγκάλεσε έκτακτο διοικητικό συμβούλιο και εξετάζει το ενδεχόμενο αποχώρησης από το πρωτάθλημα, μετά τα επεισόδια στην Τραπεζούντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Τρίτη 19 Μαρτίου 2024