Για εντελώς λάθος διαχείριση κάνει λόγο ο καθηγητής συγκοινωνιακής τεχνικής και μέλος της ειδικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, Βασίλης Προφυλλίδης, μιλώντας για τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.

Διευκρίνισε ότι προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί το πλαίσιο  και το όριο των ερευνών της Ειδικής Επιτροπής, δηλαδή αν θα εστιάσει μόνο στο δυστύχημα στα Τέμπη ή όχι, ωστόσο, τόνισε πως «θα εξαντληθεί κάθε περιθώριο αντικειμενικότητας και επιστημονικής αλήθειας». «Η έρευνα θα είναι και αντικειμενική και ουσιαστική και σε βάθος και σε πλάτος και δεν θα εξαιρεθεί τίποτα και κανείς» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Προφυλλίδης.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο Open «η διαχείριση του όλου ζητήματος που οδήγησε στο τραγικό και αναπάντεχο αυτό συμβάν έγινε με τεχνικές της δεκαετίας του ’50 και του ’60».

Ο κ. Προφυλλίδης σχολίασε τέλος και τις αντιδράσεις των κομμάτων για τα μέλη της Επιτροπής (κάνουν λόγο για εκλεκτούς εμπειρογνώμονες της κυβέρνησης) τονίζοντας πως εκείνος κρατά το θετικό της υπόθεσης: «εγώ βλέπω στις ενστάσεις των κομμάτων την ίδια αγωνία που έχω κι εγώ. Να αποκαλυφθεί η αλήθεια».

Στην επιτροπή, εκτός από τον κ. Προφυλλίδη, βρίσκονται οι κκ Ιωαννής – Κωνσταντίνος Χαλκιάς και Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος. Η Επιτροπή θα επιτελέσει το έργο της στο συντομότερο δυνατό χρόνο και θα καλέσει τεχνικό προσωπικό, εμπειρογνώμονες ή όποιο άλλο πρόσωπο κρίνει απαραίτητο, προκειμένου να τη συνδράμουν.

Ο σταθμάρχης ανέλαβε πόστο πέντε μέρες πριν από την τραγωδία

Ο μοιραίος για την τραγωδία στα Τέμπη σταθμάρχη, που ήδη κατηγορείται σε βαθμό κακουργήματος για το δυστύχημα, τοποθετήθηκε σε αυτό το πόστο μόλις πέντε ημέρες πριν από την τραγωδία. Οι αποδοχές δε, για τη θέση αυτή φτάνουν μέχρι και τις 3.500 ευρώ μικτά.