Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Τέμπη: Το in στη θέση του μηχανοδηγού - Τι έβλεπε, τι έδειχναν οι οθόνες πριν τη μοιραία σύγκρουση

Τέμπη: Το in στη θέση του μηχανοδηγού – Τι έβλεπε, τι έδειχναν οι οθόνες πριν τη μοιραία σύγκρουση

Οι μηχανοδηγοί ήταν οι άνθρωποι που είδαν πρώτοι τον θάνατο να έρχεται κατά πάνω τους με ταχύτητα 160 χιλιομέτρων την ώρα...

Συγκλονισμένο παρακολουθεί το πανελλήνιο τις εξελίξεις γύρω από την τραγωδία στα Τέμπη, με τη χώρα να θρηνεί μέχρι στιγμής 57 ανθρώπους, στην πλειοψηφία τους νεαρά παιδιά, οι οποίοι βρήκαν τραγικό θάνατο.

Ανάμεσα στα πρόσωπα της τραγωδίας βρίσκονται και οι τέσσερις μηχανοδηγοί (δύο σε κάθε αμαξοστοιχία). Πρόκειται για τους ανθρώπους που συνειδητοποίησαν πρώτοι αυτό που θα συνέβαινε.

Για εκείνους που κυριολεκτικά αντίκρυσαν τον θάνατο, όταν είδαν – λίγα δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση – το απέναντι τρένο να έρχεται κατά πάνω τους με πολύ μεγάλη ταχύτητα.

Είχαν τον περισσότερα χρόνο από όλους να βιώσουν τη φρίκη του θανάτου, χωρίς να μπορούν να αντιδράσουν…

Τι να πέρασε από το μυαλό τους άραγε τα ελάχιστα δευτερόλεπτα που ήξεραν ότι οδηγούνται στον θάνατο; Ποιες είναι οι σκέψεις και τα συναισθήματα ενός ανθρώπου, που ξέρει ότι οδεύει με ταχύτητα 160 χιλιομέτρων στον άλλο κόσμο;

Όσα βλέπει ένας μηχανοδηγός

Η κάμερα του in μπήκε στη θέση του μηχανοδηγού του τρένου και καλύπτει τα τραγικά χιλιόμετρα.

«Ο μηχανοδηγός εμπιστεύτηκε τον σταθμάρχη 1.000%, ενώ δεν έπρεπε»

Την ίδια στιγμή, συγκλονίζουν οι εξελίξεις του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη. Σημειώνεται πως στα χέρια της Αστυνομίας βρίσκεται ο σταθμάρχης Λάρισας, ο οποίος ομολόγησε πως, εξαιτίας ενός λάθους του με τα κλειδιά των γραμμών, προκλήθηκε η φονική σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών.

Όπως φαίνεται, όμως, μερίδιο ευθύνης είχε και ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας.

Σύμφωνα με τον πρώην εκπαιδευτή μηχανοδηγών Νικόλαο Τσουρίδη, ένας έμπειρος μηχανοδηγός είναι υποχρεωμένος να ρωτήσει ποια γραμμή θα ακολουθήσει (ανόδου ή καθόδου) και εάν δεν λάβει σαφείς οδηγίες, τότε δεν πρέπει να αναχωρήσει.

«Στην έξοδο της Λάρισας υπάρχουν δύο γραμμές, η μία που κατεβαίνει από Θεσσαλονίκη και η άλλη που ανεβαίνει προς Θεσσαλονίκη. Εκεί έγινε το μοιραίο λάθος από τον σταθμάρχη. Δεν είπε στον μηχανοδηγό να πάει από τη γραμμή ανόδου ή τη γραμμή καθόδου. Βάσει του κανονισμού, ο σταθμάρχης είναι υποχρεωμένος να πει στον μηχανοδηγό ποια γραμμή θα ακολουθήσει. Ο έμπειρος μηχανοδηγός είναι υποχρεωμένος να ρωτήσει κι αν δεν πάρει σαφείς οδηγίες, τότε δεν πρέπει να αναχωρήσει», εξήγησε ο κ. Τσουρίδης.

Sports in

Σε κίνδυνο οι ισπανικοί σύλλογοι και η Φούρια Ρόχα λόγω της κυβερνητικής κηδεμονίας στην ομοσπονδία

Στελέχη της UEFA θεωρούν πως η κυβερνητική κηδεμονία στην ισπανική ομοσπονδία δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από τη στιγμή που δεν υπήρξε η ίδια ανοχή και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024