Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Tελευταία υπόκλιση με την Batur των 750 ίππων για τον W12 της Bentley

Tελευταία υπόκλιση με την Batur των 750 ίππων για τον W12 της Bentley

H βρετανική φίρμα ανακοίνωσε το τέλος της διαδρομής για τον θηριώδη W12 κινητήρα ο οποίος δεν θα μπορούσε να αποχωρήσει χωρίς τον κατάλληλο αποχαιρετισμό με την μορφή μιας νέας, ακόμη ισχυρότερης εκδοχής της «σπάνιας» Batur

Προσφάτως η Bugatti ανακοίνωσε ότι η Mistral θα είναι το τελευταίο της μοντέλο που θα εφοδιάζεται με τον W16 κινητήρα καθώς η γαλλική φίρμα θα στραφεί σε πιο αποδοτικά «μεγέθη» ενώ η Ferrari, άφησε να εννοηθεί ότι το νέο hypercar που εξελίσσει δεν θα εφοδιάζεται με V12 κινητήρα αλλά με ένα σύνολο με μικρότερο αριθμών κυλίνδρων σε συνδυασμό με υβριδική τεχνολογία. Κάπως έτσι, παίρνει κατά κάποιο τρόπο σειρά, και ο κορυφαίος κινητήρας της Bentley, εν προκειμένω ο W12 των 6,0 λίτρων ο οποίος, σύμφωνα με τις συστάσεις θα ολοκληρώσει την διαδρομή του τον Απρίλιο του 2024.

Μέχρι τότε η Bentley φρόντισε να εξελίξει μια τελευταία και ακόμα ισχυρότερη εκδοχή του η οποία θα εφοδιάζει την Batur. Ο λόγος για μία νέα έκδοση του W12 των 6,0 λίτρων η οποία χάρη σε αναβαθμίσεις στο σύστημα υπερτροφοδότησης που συνδυάζεται με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, έχει αυξήσει την ισχύ σε 750 ίππους και 1.000 Nm ροπής.

Η νέα παραλλαγή του W12 κινητήρα θα εφοδιάσει την σπάνια Batur η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 18 αντίτυπα τα οποία φυσικά έχουν ήδη διατεθεί.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η ισχύς των 750 ίππων υπερβαίνει την αρχική υπόσχεση της Βentley όταν πρωτοπαρουσίασε την Batur τον περασμένο Αύγουστο, καθώς τότε είχε αναφέρει ότι η προβλεπόμενη ισχύς του επιβλητικού μοντέλου θα διαμορφωνόταν σε  740 ίππους.

Εκτός από την Batur, ο W12 κινητήρας θα είναι επίσης διαθέσιμος για τις Bentayga, Continental GT, Flying Spur αν και στην μικρότερης ισχύος εκδοχή των 660 ίππων. Φυσικά αυτό θα ισχύει έως και τον Απρίλιο του 2024 οπότε και ο συγκεκριμένος κινητήρας θα περάσει στην ιστορία μετά από 20 χρόνια παρουσίας του καθώς χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τους Βρετανούς  μετά την απόκτηση της Bentley από τον όμιλο VW.

Στα 20 χρόνια ιστορίας του κινητήρα, κατασκευάστηκαν περίπου 100.000 μονάδες με προορισμό πλήθος μοντέλων της βρετανική φίρμας. Να σημειωθεί ότι η διαδικασία παραγωγής του κινητήρα εμπλέκει 30 ανθρώπους που αφιερώνουν περίπου 6,5 ώρες κατά μέσο όρο για την χειροποίητη κατασκευή του W12.

Sports in

Ρόι Κιν: «Έπινα πάρα πολύ όταν ήμουν στη Γιουνάιτεντ – Ήταν ντροπή»

Ο Ρόι Κιν μίλησε για τη περίοδο που βρισκόταν στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τις κακές συνήθειες που είχε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024