Μετά την πρεμιέρα του νέου τετράθυρου ηλεκτρικού μοντέλου που θα τοποθετηθεί επικεφαλής στην γκάμα της, η VW αποκαλύπτει λίγα ακόμα ενδιαφέροντα στοιχεία για το νέο μοντέλο που αναμένεται να αποκαλυφθεί πλήρως σύντομα

Το ID.7 πραγματοποίησε την πρεμιέρα του στην πρόσφατη έκθεση του CES στο Las Vegas σε προπαραγωγής έκδοση χωρίς η VW να αποκαλύψει τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά ή την εμφάνιση του ηλεκτροκίνητου μοντέλου. Αυτό αναμένεται να αλλάξει πολύ σύντομα καθώς η έκδοση παραγωγής αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς.

Η γερμανική φίρμα αποφάσισε να διασκεδάσει την αναμονή, αποκαλύπτοντας λίγα ακόμα στοιχεία και λεπτομέρειες για το νέο μοντέλο, και συγκεκριμένα για το έξυπνο σύστημα κλιματισμού που θα διαθέτει.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, το σύστημα κλιματισμού θα είναι πλήρως αυτόματο και θα ενεργοποιείται από την στιγμή που το αυτοκίνητο θα εντοπίζει το κλειδί σε κοντινή απόσταση.

Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται καν ο οδηγός να βρίσκεται καν εντός του αυτοκινήτου για να λειτουργήσει ο κλιματισμός ο οποίος τροφοδοτεί με ζεστό ή κρύο αέρα, αναλόγως τις καιρικές συνθήκες, τον θάλαμο επιβατών φροντίζοντας, παράλληλα χάρη και στο σχεδιασμό των αεραγωγών και της ροής αέρα να ψύξει/θερμάνει με ταχείς ρυθμούς τον θάλαμο χάρη και στις «δυναμικές οριζόντιες ροές αέρα», όπως σημειώνει η γερμανική φίρμα.

Παράλληλα με το «ενεργό» σύστημα κλιματισμού το ID.7 θα διαθέτει ένα νέο σύστημα infotainment με διαγώνιο 15 ιντσών και κατ΄επέκταση αρκετό «χώρο» για να φιλοξενήσει ένα νέο υπομενού αφιερωμένο στον κλιματισμό. Μέσω συντόμευσης στην κεντρική οθόνη,  ο χρήστης μπορεί να ρυθμίσει την κατεύθυνση των αεραγωγών αλλά και την ένταση ροής αέρα.

Η ρύθμιση της θερμοκρασίας πραγματοποιείται μέσω των κυλιόμενων χειριστηρίων αφής που βρίσκονται σε μόνιμη βάση κάτω από την κεντρική οθόνη. Εναλλακτικά, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει φωνητικές εντολές για τις παραπάνω ρυθμίσεις ή να ενεργοποιήσει κάποιες από τις λειτουργίες όπως για παράδειγμα την θέρμανση για το τιμόνι. Επίσης, το infotainment θα διαθέτει μνήμες και σε περίπτωση που το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από περισσότερους οδηγούς θα είναι σε θέση να «φορτώνει» τις ρυθμίσεις του εκάστοτε χρήστη.

Εκτός από τα παραπάνω, το σύστημα κλιματισμού θα είναι το πρώτο του ομίλου VW που θα διαθέτει ένα «ενεργό»  σύστημα κλιματισμού το οποίο χάρη σε αισθητήρα τοποθετημένο στο παρμπρίζ θα ρυθμίζει αυτόματα την ένταση της ροής αέρα, αντιλαμβανόμενος ακόμα και από ποια πλευρά βρίσκεται ο ήλιος ώστε να αυξήσει την ένταση από την μία πλευρά σε σχέση με την άλλη.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr