Το ηλεκτροκίνητο crossover θα επιδιώξει να αποσπάσει τον τίτλο του πρώτου αυτοκινήτου που έχει καλύψει την «απόσταση» ανάμεσα στους δύο πόλους

Το μοντέλο που συστήθηκε ως το πρώτο ηλεκτρικό crossover της Nissan θα επιδιώξει να προσθέσει στο παλμαρέ του τον τίτλου του πρώτου αυτοκινήτου που διήνυσε την απόσταση από τον Βόρειο ως το Νότιο Πόλο σε μια αναμφισβήτητα περιπετειώδη αποστολή που θα ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2023.

Τον σχεδιασμό και την εκτέλεση της αποστολής έχει αναλάβει το ζεύγος των Βρετανών Chris και Julie Ramsey που θα αναλάβουν να οδηγήσουν τροποποιημένη εκδοχή του Ariya, καλύπτοντας μια απόσταση 27.000 χλμ.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, η επίμαχη έκδοση του Ariya e-4ORCE θα εφοδιάζεται με μεγαλύτερα ελαστικά, διογκωμένους θόλους αλλά και ανασχεδιασμένη ανάρτηση η οποία θα αυξήσει την απόσταση από το έδαφος. Την αποστολή θα συνοδεύει μια δεύτερη, αντίστοιχων προδιαγραφών έκδοση του ηλεκτρικού crossover ως αυτοκίνητο συνοδείας με τα δύο αυτοκίνητα να αποκαλύπτονται πλήρως, λίγο πριν την έναρξη της αποστολής, τον προσεχή Φεβρουάριο.

«Τολμώντας κάτι που κανένας δεν έχει επιχειρήσει, η Nissan και η ομάδα των τολμηρών εξερευνητών θα αναζητήσουν τα όρια της ηλεκτροκίνησης σε μια περιπέτεια από τον Βόρειο έως το Νότιο Πόλο, συμβάλλοντας σημαντικά σε ένα πιο καθαρό, ασφαλέστερο και πιο συμπεριληπτικό κόσμο. Με την ανάληψη και την ολοκλήρωση αυτής της φιλόδοξης αποστολής, ελπίζουμε να εμπνεύσουμε θετικά τον κόσμο ως προς την ηλεκτροκίνηση, αποδεικνύοντας τις δυνατότητές της και επιταχύνοντας την υιοθέτηση της συγκεκριμένης τεχνολογίας με στόχο την μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα», αναφέρει στη σχετική ανακοίνωσή της η Nissan.

Προς το παρόν η ιαπωνική φίρμα δεν έχει προσφέρει ένα ακριβές πλάνο της αποστολής, με το ενδιαφέρον αυτονόητα να εστιάζεται στην στρατηγική φόρτισης που θα ακολουθήσει η ομάδα και στις προκλήσεις που ενέχει η ολοκλήρωση της διαδικασίας σε συνθήκες όπου η θερμοκρασία φτάνει έως και τους -22 βαθμούς Κελσίου.

Υπενθυμίζεται ότι οι ισχυρότερες εκδόσεις του Ariya e-4ORCE εφοδιάζονται με δύο μοτέρ, μπαταρία 87 kWh και προσφέρουν ισχύ 306 (ή 394 ίππων στην περίπτωση της έκδοσης Performance), προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 459 χλμ. (399 χλμ. για την έκδοση Performance). Nα σημειωθεί ότι υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση  με την μπαταρία των 63 kWh η ισχύς της οποίας διαμορφώνεται σε 279 ίππους ενώ φυσικά διατίθενται και δικίνητες εκδόσεις και με τις δύο μπαταρίες με ισχύ 218 και 242 ίππων με αυτονομία έως 499 χλμ.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr