H γαλλική φίρμα παρουσιάζει στο CES ένα επιβλητικό sportscar που εκτός από τις φουτουριστικές προδιαγραφές του κρύβει και την νέα εκδοχή του i-cockpit

Οι Γάλλοι αποφάσισαν να παρουσιάσουν στην τεχνολογική έκθεση του Las Vegas ένα από τα πιο εντυπωσιακά, από σχεδιαστικής πλευράς, πρωτότυπα που έκαναν την εμφάνισή τους στην αμερικανική διοργάνωση. Παρά τον σαφώς υπερβατικό του χαρακτήρα, το Inception κρύβει ψήγματα από την μελλοντική αισθητική μοντέλων της Peugeot και σύμφωνα με τις συστάσεις, ορισμένες από τις σχεδιαστικές του προδιαγραφές θα ξεκινήσουν να ενσωματώνονται σε μοντέλα παραγωγής της γαλλικής φίρμας ήδη από το 2025.

Να σημειωθεί ότι το φουτουριστικό concept με μήκος 5,0 μέτρων και ύψος μόλις 1,34 μ., φιλοξενεί στην αθέατη πλευρά του την νέα αρχιτεκτονική STLA Large η οποία συνδυάζεται με κύκλωμα φόρτισης 800 Volt. Στο κέντρο της πλατφόρμας φιλοξενούνται συστοιχίες ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 100 kWh που υπόσχονται αυτονομία που φτάνει τα 800 χλμ. Επίσης χάρη στην παρουσία ενός επαγωγικού συστήματος φόρτισης, η διαδικασία αναπλήρωσης της ενέργειας απαιτεί μόλις πέντε λεπτά για την επαναφόρτιση των μπαταριών με την ενέργεια που απαιτείται για 150 χλμ. διαδρομής.

Οι μπαταρίες αναλαμβάνουν να τροφοδοτούν ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 680 ίππων με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Με δεδομένη την άφθονη ισχύ το πρωτότυπο υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 3,0 δευτερολέπτων.

Πλην ωστόσο των παραπάνω εντυπωσιακών προδιαγραφών, το Inception φιλοξενεί στο εσωτερικό του τη νέα γενιά του i-cockpit η οποία απαρτίζεται από μια επιβλητική οθόνη που καταλαμβάνει όλο το πλάτος του ταμπλό και συνδυάζεται με ένα εντυπωσιακό τετραγωνισμένο τιμόνι, εμπνευσμένο από τον κόσμο του gaming, που φιλοξενεί χειριστήρια αφής για λειτουργίες που αφορούν τον κλιματισμό, και το ηχοσύστημα.

Μακράν το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του concept car είναι η έκταση της γυάλινης οροφής η οποία καλύπτει 7,25 τ.μ. και αποτελείται από ειδικής επεξεργασίας γυαλί που να διασφαλίζει την αντοχή του. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με την Peugeot πρόκειται για γυαλί Narima το οποίο χρησιμοποιείται για τις γυάλινες επιφάνειες στα κράνη των αστροναυτών της NASA. Η επεξεργασία του γυαλιού γίνεται με οξείδια μετάλλου κάτι που αφενός προσδίδει στην κατασκευή ιδιαίτερη ανθεκτικότητα, προσφέρει θερμομόνωση, αλλά και δίνει στην εμφάνιση του γυαλιού μια ιριδίζουσα κίτρινη απόχρωση.

Πλην των παραπάνω το πρωτότυπο μοντέλο προσφέρει τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, η οποία συνοδεύεται και από την δυνατότητα του cockpit να αναδιαμορφώνεται σε ένα άνετο χώρο διαβίωσης με το τιμόνι Hyperquare να αποτραβιέται αφήνοντας χώρο για μια πιο άνετη εμπειρία.

Αν και τα παραπάνω μπορούν να δείχνουν ιδιαιτέρως φουτουριστικά, σύμφωνα με την Peugeot, ορισμένα από αυτά θα βρουν διέξοδο στην παραγωγή ήδη από το 2025 αν και σε μια πιο προσγειωμένη υλοποίηση.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr