H Boxster αλλά και η Cayman ετοιμάζονται από το 2025 να υποδεχτούν την αμιγή ηλεκτροκίνηση με την πρώτη να προσφέρει μια ακόμα ευκαιρία παρατήρησης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που θα φέρει μαζί της η ηλεκτρική τεχνολογία

Φωτογραφίες: Automedia

H γερμανική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει ότι οι Boxster και Cayman θα ασπαστούν την ηλεκτροκίνηση από το 2025 με την Boxster να προσφέρει μια ακόμα ευκαιρία αποκωδικοποίησης της, καθώς συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης στα πεδία δοκιμών.

Να σημειωθεί ότι όπως έχει δηλώσει ο επικεφαλής της Porsche, Oliver Blume, νωρίτερα μέσα στην χρονιά οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις θα είναι και οι μοναδικές για την σειρά των 718 καθώς αυτό επιβάλλει ο σχεδιασμός της γερμανικής φίρμας.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά τους, όπως επίσης έχει αποκαλύψει η Porsche, οι ηλεκτρικές εκδόσεις των μικρότερων μοντέλων της θα αντλήσουν σχεδιαστικές αλλά και τεχνολογικές επιρροές από την πρωτότυπη Mission R που η γερμανική φίρμα παρουσίασε το 2021, ως το ιδανικό «όραμα» για ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο που προσιδιάζει, ως ισορροπία πλαισίου, σε κεντρομήχανο sportscar.

Οι νέες εικόνες της ηλεκτρικής Boxster από τα πεδία δοκιμών επιβεβαιώνουν την παρουσία ενός μεγαλύτερου μεταξονίου σε σχέση με το παρόν του μοντέλου αλλά και τους μεγαλύτερους προβόλους μπροστά και πίσω.

Ο πίσω προφυλακτήρας, δεν αποτελεί προφανώς δείγμα της τελικής του μορφής ενώ η κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης, έχει τοποθετηθεί προφανώς για λόγους παραπλάνησης.

Στα στοιχεία πάντως που διακρίνονται, συγκαταλέγονται τα πιο οριζόντια φωτιστικά σώματα, ο ψηλότερα τοποθετημένος πίσω προφυλακτήρας ενώ στο πίσω τμήμα την εικόνα αναμένεται να συμπληρώσει μια οριζόντια γραμμή από φώτα LED.

Aν η Boxster υπακούσει στις προδιαγραφές της Mission R, τότε το μεγάλο μεταξόνιο θα αξιοποιηθεί και για να προσφέρει τον χώρο που απαιτείται για μπαταρίες χωρητικότητας 82 kWh.

Εξάλλου όπως έχει επισημάνει η Porsche πολλές φορές, η νέα ηλεκτρική εποχή της θα έχει ως αφετηρία δύο διαφορετικές αρχιτεκτονικές, μία για τα δίθυρα μοντέλα της και μία για τα τετράθυρα. Η πρώτη θα αποτελέσει την αφετηρία για τις ηλεκτρικές Boxster και Cayman οι οποίες θα εξακολουθήσουν να κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Zuffenhausen και στη νέα, ηλεκτρική γενιά τους.

Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται εξίσου δεδομένο είναι ότι, οι μικρές Porsche θα υιοθετήσουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ αν και η ισχύς αναμένεται να διατηρηθεί πιο χαμηλά από τους 1.073 ίππους της Mission R. Παρ΄όλα αυτά στο μέλλον δεν αποκλείεται να υπάρξουν και πιο ακραίες εκδόσεις με τα διακριτικά GT και GT RS που θα επιδιώξουν να προσεγγίσουν το παραπάνω μέγεθος ενώ δεν αποκλείεται η Porsche να λανσάρει και «μονοκινητήριες» εκδόσεις οι οποίες θα εστιάζουν στο χαμηλό βάρος.

Μια διαφορά σε σχέση με τα τυπικά ηλεκτροκίνητα, είναι ότι η μπαταρία των 82 kWh δεν θα τοποθετείται κάτω από το πάτωμα, αλλά πίσω από τον θάλαμο επιβατών προκειμένου η Porsche να επιτύχει μια ισορροπία, ανάλογη ενός συμβατικού κεντρομήχανου sporstcar.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr