Ο κ. Κορκίδης σημείωσε ότι λειτούργησε θετικά, για την περίοδο των Black Friday προσφορών στις αγορές της Αττικής, η κατάργηση των φθινοπωρινών ενδιάμεσων εκπτώσεων, προσελκύοντας έτσι το ενδιαφέρον των καταναλωτών περισσότερο από κάθε προηγούμενη χρονιά.

Αυξημένες εμφανίζονται οι συναλλαγές του τελευταίου τριημέρου στις ταμειακές των εμπορικών καταστημάτων, κατά 10-12% από πέρυσι, «με τον εκτιμώμενο αριθμό να ξεπερνά τα 3 εκατ. αγορές και τον εβδομαδιαίο τζίρο λιανικών πωλήσεων τα 300 εκατ. ευρώ», δήλωσε ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Βασίλης Κορκίδης, σχετικά με την εμπορική κίνηση στις αγορές της Αττικής.

Ο κ. Κορκίδης σημείωσε, επίσης, ότι «αυξημένη σε πρώτη εκτίμηση φαίνεται και η μέση αξία της απόδειξης των περίπου 100 ευρώ από πέρυσι, τουλάχιστον για τον έναν στους τέσσερις καταναλωτές, κατά 15-20%, αλλά όχι σε όλες τις αγορές της Αττικής, ούτε βεβαίως για όλα τα προϊόντα».

Συγκεκριμένα ο πρόεδρος ΕΒΕΠ δήλωσε ότι «θετικά λειτούργησε, για την περίοδο των Black Friday προσφορών στις αγορές της Αττικής, η κατάργηση των φθινοπωρινών ενδιάμεσων εκπτώσεων, προσελκύοντας έτσι το ενδιαφέρον των καταναλωτών περισσότερο από κάθε προηγούμενη χρονιά, αφού ουσιαστικά έφερε μια ελκυστική εκπτωτική περίοδο λίγων ημερών, αντί στην αρχή, στο τέλος του μήνα, και πολύ πιο κοντά στα Χριστούγεννα».

«Πολύ καλή η εμπορική κίνηση στο κέντρο της Αθήνας»

Και προσέθεσε: «Πολύ καλά εξελίχθηκε η εμπορική κίνηση στο κέντρο της Αθήνας, τα πολυκαταστήματα, υπερκαταστήματα, εμπορικά κέντρα και εκπτωτικά χωριά. Οι 9 στις 10 μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις με τη μεγαλύτερη συμμετοχή τους αξιοποίησαν υπέρ τους το γνωστό πλέον market event, ενώ φέτος συμμετείχαν ακόμη περισσότερα σούπερ μάρκετ.

»Ικανοποιητική ήταν και η επισκεψιμότητα στα κέντρα των πόλεων στους δήμους της Αττικής, με καλύτερη ίσως την κίνηση στη Γλυφάδα και τον Πειραιά.

Ποια προϊόντα προσέλκυσαν τους καταναλωτές

Παράλληλα, ο Βασίλης Κορκίδης ανέφερε ποια ήταν τα προϊόντα εκείνα που συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των καταναλωτών:

»Το αγοραστικό ενδιαφέρον του καταναλωτή φαίνεται να προσέλκυσαν και φέτος τα ηλεκτρονικά προϊόντα, οι ηλεκτρικές συσκευές, τα καλλυντικά, τα έπιπλα, τα είδη σπιτιού και γενικά τα επώνυμα προϊόντα ένδυσης-υπόδησης.

»Η λειτουργία των εμπορικών την Κυριακή, ‘σφήνα’ μεταξύ Black Friday και Cyber Monday, αύξησε τον τζίρο των φυσικών αγορών και περιόρισε τον συνήθη τετραπλασιασμό των online αγορών από πριν την Παρασκευή έως και μετά την Cyber Δευτέρα.

»Ουσιαστικά. η φετινή εορταστική περίοδος για την αγορά ξεκίνησε καλά, αφού τα Χριστούγεννα απέχουν μόλις τρεις εβδομάδες και οι έμποροι επιθυμούν υψηλότερο τζίρο από πέρυσι, ενώ εύλογα οι καταναλωτές χαμηλότερες τιμές.

»Μακάρι στην ελληνική αγορά να συνδυαστούν φέτος και τα δύο και η καλή αρχή της εμπορικής κίνησης να συνεχιστεί όλο το χειμώνα, παρά τις πληθωριστικές δυσκολίες και το ενεργειακό κόστος», ευχήθηκε ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr