O σκορπιός ετοιμάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο του το οποίο αυτονόητα, βάσει των συνηθειών της Abarth θα βασιστεί στο Fiat 500

Φωτογραφίες: Automedia

To μέλλον της Abarth προδιαγράφεται εξίσου ηλεκτρικό με της Fiat και ήδη δίνει το πρώτο δείγμα γραφής του με την μορφή ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου δοκιμαστικού 500 το οποίο θα αποτελέσει την hot-hatch ερμηνεία του σκορπιού στο αειθαλές ιταλικό μικρό.

Αν και η συγκεκριμένη σειρά εικόνων αποτελεί την πρώτη αποτύπωση του Abarth 500 ως δοκιμαστικού πρωτότυπου, η πλήρης αποκάλυψη της επίμαχης έκδοσης αναμένεται να πραγματοποιηθεί το αμέσως επόμενο διάστημα.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του hot-hatch, όπως έχει δηλώσει κατά το πρόσφατο παρελθόν ο επικεφαλής της Fiat, Olivier Francois, τα ηλεκτροκίνητα Abarth θα διατηρήσουν την αιχμηρή αισθητική στην οποία μας έχει συνηθίσει η ιταλική φίρμα.

«Η αισθητική θα είναι αντίστοιχη αν και πιο εξωστρεφής. Η Abarth έχει πάντα μια δόση υπερβολής την οποία και θα διατηρήσει και στην νέα εποχή», είχε επισημάνει χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Παρά το βαρύ καμουφλάζ που περιβάλει το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει στοιχεία όπως ο ανασχεδιασμένος και πιο διογκωμένος μπροστινό προφυλακτήρας, οι εξίσου διογκωμένοι θόλοι που προδίδουν τα μεγαλύτερα μετατρόχια και οι οποίοι φιλοξενούν μεγαλύτερου διαμετρήματος τροχοί.

Στο πίσω τμήμα διακρίνεται το ευμέγεθες spoiler το οποίο αναμένεται να είναι ρυθμιζόμενο όπως ισχύει στα νεότερα Abarth 500 με κινητήρα βενζίνης. Την εικόνα δεδομένα θα συμπληρώσουν ζάντες με τo σήμα του σκορπιού.

Προς το παρόν, δεν έχουν γίνει γνωστά στοιχεία για τα μεγέθη επιδόσεων, αν και δεδομένα αυτές θα είναι βελτιωμένες με το μέχρι σήμερα γνωστό ισχυρότερο ηλεκτρικό 500 το οποίο υπενθυμίζεται ότι επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ./ώρα.

Εκεί που δεν αναμένονται αλλαγές είναι στην μπαταρία καθώς το Abarth 500 θα εφοδιάζεται με συστοιχίες χωρητικότητας 44 kWh με την προσφερόμενη αυτονομία των 320 χλμ. ωστόσο να θυσιάζει ένα μέρος της προς όφελος των υψηλότερων επιδόσεων.

Αυτό που ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί είναι κατά πόσο η Abarth θα προκρίνει να ενσωματώσει στο ηλεκτρικό 500 μια απομίμηση ήχου βενζινοκινητήρα ή θα εφεύρει έναν πλήρη νοήματος νέο ήχο αντλώντας τεχνογνωσία από την Formula E.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr