Με δεδομένο το status της Jeep ως μιας αυτοκινητοβιομηχανίας συνυφασμένης με τις off-road διαδρομές, η επίσημη πρώτη της στην ηλεκτροκίνηση με την μορφή του Avenger δεν θα μπορούσε να εξαιρέσει την παράδοση της φίρμας η οποία εκτός από την σχεδιαστική ταυτότητα του νέου μοντέλου, υπογραμμίστηκε εμφατικά και από την παρουσία ενός τετρακίνητου πρωτότυπου.

Ο λόγος για το Avenger 4×4 Concept το οποίο παρουσιάστηκε στη γαλλική έκθεση εν είδει προπομπού για τις μελλοντικές τετρακίνητες εκδόσεις του μοντέλου που θα ακολουθήσουν.

Σε οπτικό επίπεδο το Avenger 4×4 Concept ξεχωρίζει από την δικίνητη έκδοση παραγωγής των 154 ίππων, υιοθετώντας διαφορετικούς χρωματισμούς και γραφικά, μια σειρά επιπλέον LED για νυχτερινές εκτός δρόμου περιηγήσεις, χωμάτινα ελαστικά και ακόμα πιο διογκωμένους θόλους. Τις περιπετειώδεις διατυπώσεις συμπληρώνουν γάντζοι πρόσδεσης καθώς και ένα σύστημα για την μεταφορά φορτίου στην οροφή.

Αν και επί του παρόντος η αμερικανοτραφής φίρμα δεν δίνει στη δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά που να αποκαλύπτουν το προφίλ των μελλοντικών τετρακίνητων εκδόσεων, κατά το πρόσφατο παρελθόν έχει δηλώσει με κάθε τρόπο ότι η πλατφόρμα e-CΜP2 όπου βασίζεται έχει προσαρμοστεί στην περίπτωση του Avenger για να μπορεί να υποστηρίξει τετρακίνηση.

Χωρίς προς το παρόν να αναλύεται ο τρόπος που θα επιτευχθεί η τετρακίνηση, βάσει των συνήθων πρακτικών της ηλεκτροκίνησης, το τετρακίνητο Avenger αναμένεται να διαθέτει δύο αντί ενός μοτέρ που θα κινούν και τους δύο άξονες.

Μένει να διαπιστωθεί κατά πόσο το δεύτερο μοτέρ θα υιοθετήσει ανάλογα χαρακτηριστικά με το πρώτο το οποίο εφοδιάζει την δικίνητη έκδοση του Avenger αποδίδοντας 154 ίππους και 260 Nm ροπής, κάτι που θα σήμαινε τη διπλάσια ισχύ και ροπή.

Δεδομένα πάντως η τετρακίνητη έκδοση θα είναι αυτομάτως και ισχυρότερη παίρνοντας θέση στην κορυφή της γκάμας του μοντέλου.

Πλην των παραπάνω αξίζει να σημειωθεί ότι χάρη στους μεγαλύτερους τροχούς και τις στοχευμένες διαφοροποιήσεις στη σχεδίαση των θόλων και την ανάρτηση το Avenger 4X4 Concept κεφαλαιοποιεί καλύτερα την απόσταση από το έδαφος των 20+ εκατοστών και υπόσχεται βελτιωμένες  off-road επιδόσεις οι οποίες συνοψίζονται σε γωνία προσέγγισης 21 μοιρών καθώς και γωνίες ράμπας και διαφυγής 20 και 34 μοιρών αντίστοιχα.

Αντιθέτως η παρουσία ενός δεύτερου μοτέρ αναμένεται να έχει κάποια επίπτωση στην χωρητικότητα η οποία στην περίπτωση της δικίνητης έκδοσης διαμορφώνεται σε 380 λίτρα.

Αυτό που δεν αναμένεται να αλλάξει και στην περίπτωση της μελλοντικής τετρακίνητης έκδοσης είναι η μπαταρία των 54 kWh η οποία όμως θα προσφέρει λίγο μικρότερη αυτονομία από τα 400 χλμ. σε μεικτό κύκλο που προσφέρει η δικίνητη έκδοση.