Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Polestar 3: Η νέα όψη της σουηδικής ηλεκτροκίνησης

Polestar 3: Η νέα όψη της σουηδικής ηλεκτροκίνησης

H σουηδική φίρμα αποκαλύπτει το δεύτερο και δυνητικά δημοφιλέστερο λόγω κατηγορίας ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο προσφέρει ισχύ έως και 510 ίππους και αυτονομία έως και 610 χλμ.

H Polestar έκανε τα αποκαλυπτήρια του δεύτερου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της το οποίο παίρνει την μορφή ενός ευμεγέθους SUV που φιλοδοξεί να διασαλεύσει την τάξη στην κατηγορία μοντέλων όπως το BMW iX, το Audi e-tron αλλά και η επικείμενη EQE SUV, διεκδικώντας δυναμικά μερίδιο.

Αφετηρία για το SUV αποτελεί η πλατφόρμα ESP2 στην πρώτη της εμφάνιση πριν βρει φιλοξενία στην αθέατη πλευρά του Volvo EX90 το οποίο θα έχει την ίδια βάση. Η νέα πλατφόρμα φιλοξενεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία αποδίδουν συνδυαστικά 360 kW(482 ίπποι) και 840 Nm ροπής καθιστώντας εφικτή την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,0 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα θα υπάρξει μια ισχυρότερη έκδοση με την ονομασία Performance Pack η οποία αξιοποιεί την ίδια διάταξη αλλά προσφέρει 380 kW (510 ίπποι) και 910 Nm ροπής και υπόσχεται να μειώσει τον χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα.

Και στις δύο περιπτώσεις η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 210 χλμ./ώρα και, ωστόσο η σημαντικότερη παράμετρος είναι η υιοθέτηση μπαταρίας 111 kWh με αξιοποιήσιμες τις 107 kWh οι οποίες εξασφαλίζουν αυτονομία έως και 610 χλμ. αν και προς το παρόν εκκρεμεί η επικύρωση από τις διαδικασίες του πρωτοκόλλου WLTP.

H μπαταρία συνοδεύεται από κύκλωμα που επιτρέπει την σύνδεση σε ταχυφορτιστή DC και την αναπλήρωση της ενέργειας με τάση έως 250 kW, διαδικασία η οποία υπόσχεται την επαναφόρτιση από το 10-80% σε μόλις μισή ώρα ενώ το σύστημα φόρτισης επιτρέπει και την αμφίδρομη λειτουργία επιτρέποντας την επιστροφή μέρους της ενέργειας στο δίκτυο.

Παρά την τετραγωνισμένη σιλουέτα, τον όγκο που συνοψίζεται σε μήκος 4,9 μέτρων, πλάτος 2,12 μ., ύψος 1,63 μ. και το βάρος των 2.584 κιλών, η Polestar έχει φροντίσει με μια σπορ προσέγγιση στο πλαίσιο να εξασφαλίσει στο νέο SUV της την δυναμική με την οποία είναι συνυφασμένα τα προϊόντα της.

Υπό αυτό το σκεπτικό ο βασικός εξοπλισμός του Polestar 3 περιλαμβάνει σύστημα αερανάρτησης με ενεργά αμορτισέρ ενώ το πίσω ηλεκτρικό μοτέρ αναλαμβάνει χρέη συστήματος διαχείρισης ροπής. Αναμενόμενα στην περίπτωση της έκδοσης Performance Pack η αερανάρτηση δύο θαλάμων υιοθετεί ένα πιο σπορ setup.

Σε ό,τι αφορά την εξωτερική εμφάνιση του νέου SUV μοντέλου, ανήκει σαφώς την μινιμαλιστική λογική των Polestar ενσωματώνοντας ορισμένα στοιχεία από το εντυπωσιακό πρωτότυπο Precept προς όφελος τόσο του εντυπωσιασμού όσο και της αεροδυναμικής απόδοσης.

H εξωτερική εμφάνιση υπακούει στην γνώριμη μινιμαλ αισθητική της Polestar δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική που παρά την SUV υπόσταση του μοντέλου συνοψίζεται στο μέγεθος του 0.29.

Αντιστοίχως ισχύει και για το εσωτερικό που υπόσχεται ιδιαίτερη άνεση χάρη και στο μεταξόνιο των 2,985 μέτρων. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η νεότερη έκδοση του συστήματος infotainment Android Automotive το οποίο φιλοξενείται σε μια κάθετου προσανατολισμού οθόνη 14,5 ιντσών που επιδέχεται Over-The-Air αναβαθμίσεις. Συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 9,0 ιντσών.

Στο βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται το πακέτο Plus Pack το οποίο περιλαμβάνει, ιονιστή, ηχοσύστημα 25 ηχείων Bowers & Wilkins αλλά και σύστημα soft-close για τις πόρτες. Σε επίπεδο χρηστικότητας, ο ωφέλιμος όγκος διαμορφώνεται σε  484+32 λίτρα με δεδομένη την παρουσία και ενός δεύτερου χώρου αποσκευών στο μπροστινό τμήμα.

Οι επενδύσεις του θαλάμου επιβατών αποτελούνται από ένα μείγμα συνθετικού Microtech, μαλλιού με πλήρη διαφάνεια στην ιχνηλασιμότητα ενώ το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το δέρμα το οποίο αποτελεί προϊόν ορθών πρακτικών.

Κατά τις συνήθειες των Σουηδών περιλαμβάνεται  ευρεία γκάμα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης. Σε αυτά περιλαμβάνεται ένα καινοτόμο σύστημα από ραντάρ που εστιάζει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ρυθμίζοντας τον κλιματισμό αναλόγως με τον αν υπάρχουν παιδιά ή κατοικίδια στην καμπίνα, ακόμα και αν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάση. Ένα δεύτερο σύστημα επιτήρησης βασισμένο σε κάμερα αναλαμβάνει να ανιχνεύει την κόπωση του οδηγού.

Στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγεται και το Pilot Pack το οποίο προσθέτει ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, ενεργό cruise control και head-up display ενώ σε δεύτερο χρόνο και συγκεκριμένα από τα τέλη του 2023 θα προσφέρεται και το βελτιωμένο Pilot Pack LiDAR το οποίο θα επιτρέπει αρχικά την πλήρως αυτόνομη διαδικασία στάθμευσης και στη συνέχεια περισσότερες δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης.

Sports in

Μπακς: Παραμένει εκτός ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, χάνει και το Game 3 με τους Πέισερς

Χωρίς τον Γιάννη Αντετοκούνμπο θα αγωνιστούν οι Μπακς κόντρα στους Πέισερς, στο τρίτο ματς της σειράς των Play-offs, όπως ανακοίνωσαν επίσημα τα «Ελάφια»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024