Το αμιγώς ηλεκτρικό crossover υποδέχεται μια σειρά βελτιώσεων με κύρια την ενσωμάτωση μιας μεγαλύτερης μπαταρίας η οποία εξασφαλίζει μεγαλύτερη αυτονομία

Μετά την ανανέωση των συμβατικών εκδόσεών του την περασμένη άνοιξη, η Lexus «μεταφέρει» στο UX 300e μια σειρά βελτιώσεων που στην περίπτωση του αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου είναι ακόμα σημαντικότερες.

Η πιο σημαντική μεταβολή είναι η αντικατάσταση της μπαταρίας των 54,3 kWh με μία σαφώς μεγαλύτερη με χωρητικότητα 72,8 kWh η οποία, αυτονόητα, εξασφαλίζει και μεγαλύτερη αυτονομία η οποία διαμορφώνεται πλέον σε 450 χλμ. βάσει του πρωτοκόλλου WLTP.

H μεγαλύτερη μπαταρία δεν είναι ωστόσο η μόνη «δομική» βελτίωση καθώς το μοντέλο που θα μείνει στην ιστορία ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο δια χειρός Lexus. Aναλυτικότερα, το UX 300 e επωφελείται από πιο άκαμπτο πλαίσιο χάρη στην αύξηση των σημείων συγκόλλησης ενώ πλέον η ανάρτηση υιοθετεί αμορτισέρ Yamaha για τον πίσω άξονα τα οποία έχουν εξελιχθεί και ρυθμιστεί ειδικά για τις ανάγκες της συγκεκριμένης έκδοσης. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης υποσχόμενο υψηλότερη απόκριση και ακρίβεια.

Το εσωτερικό δεν μένει αμέτοχο στις βελτιώσεις υποδεχόμενο ένα νέο infotainment 12,3 ιντσών με υψηλότερης ευκρίνειας οθόνη ενώ για λόγους που άπτονται της εργονομίας, οι σχεδιαστές της Lexus έχουν μετακινήσει τα χειριστήρια για τα θερμαινόμενα καθίσματα κοντά στον επιλογέα ταχυτήτων ενώ έχουν αυξήσει την επιφάνεια της επαγωγικής φόρτισης smartphones και έχουν προσθέσει δύο ακόμα θύρες USB-C μπροστά από τις ποτηροθήκες.

Το παζλ των αναβαθμίσεων συμπληρώνουν η ενισχυμένη ηχομόνωση η οποία υπόσχεται να μετριάσει ακόμα περισσότερο τους εξωτερικούς θορύβους τον βόμβο του αέρα καθώς και ένα βελτιωμένο σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού. Φυσικά δεν λείπουν οι αναβαθμίσεις σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης οι οποίες ακολουθούν το ίδιο μοτίβο που εισήγαγαν οι συμβατικές εκδόσεις του UX, την περασμένη άνοιξη.

Το ανανεωμένο UX 300e αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από την προσεχή άνοιξη, διατηρώντας στην αθέατη πλευρά του το ηλεκτρικό μοτέρ των 204 ίππων και 300 Nm ροπής.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr