Η πρακτικότερη εκδοχή της E-Class συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης δίνοντας μια ακόμα ευκαιρία αποκωδικοποίησης της νέας γενιάς του εμβληματικού μοντέλου της γερμανικής φίρμας

Φωτογραφίες: Automedia

Το μοντέλο που θα διαδεχθεί την E-Class, φιλοδοξώντας να προσθέσει ένα ακόμα επιτυχημένο κεφάλαιο στην μακρά ιστορία των “E” εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στην χρηστικότερη εκδοχή του εν όψει της άφιξής της νέας γενιάς της που αναμένεται το 2023.

Παρά το καμουφλάζ είναι σαφείς οι κοινές σχεδιαστικές προδιαγραφές με τα τετράθυρα δοκιμαστικά πρωτότυπα της E-Class καθώς και τις νεότερες C και S-Class αλλά και το διαφορετικά σχεδιασμένο πίσω τμήμα σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της.

Στα πλευρά της διακρίνονται κάποιες πτυχώσεις, δείγματα της δυναμικής προσέγγισης αλλά και μια διαφορετική χάραξη στην γραμμή των παραθύρων. Επίσης, εμφανώς η νέα E-Class θα διαθέτει τις αναδυόμενες χειρολαβές της S-Class, που διαδραματίζουν και αυτές το δικό τους ρόλο στην επίτευξη μιας καλύτερης αεροδυναμικής απόδοσης.

Πίσω, αν και το καμουφλάζ δεν αφήνει πολλά στοιχεία ακάλυπτα, είναι σαφές ότι το νέο μοντέλο υπακούει σε όσα υπαγορεύουν τα νεότερα μοντέλα που έχουν προστεθεί στην γκάμα της Mercedes-Benz.

Προς το παρόν είναι πολύ νωρίς για φωτογραφικά τεκμήρια από το εσωτερικό αν και δεδομένα αυτό θα υιοθετήσει τις ίδιες τεχνολογικές και ψηφιακές προδιαγραφές με την C-Class, με επίκεντρο την νέα, κάθετου προσανατολισμού ευμεγέθη οθόνη για το infotainment και τον επίσης γενναιόδωρο σε μέγεθος  ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στους τομείς της συνδεσιμότητας, ημιαυτόνομης οδήγησης με την νέα E-Class να προσφέρει αντίστοιχες δυνατότητες επιπέδου 3 και να επιδέχεται αυτόματες over-the-air αναβαθμίσεις για τα λογισμικά διαχείρισης των ποικίλων συστημάτων άνεσης και υποβοήθησης.

Υπό αυτό το σκεπτικό αναμένεται δυνατότητα επιλογής δικτύου 5G προκειμένου να είναι εφικτή η ταχύτερη επεξεργασία δεδομένων σε αλληλεπίδραση με cloud και τον παγκόσμιο ιστό.

Επίσης δεδομένα στις επιλογές της θα συμπεριληφθεί και σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο αναμένεται να κάνει ακόμα ευκολότερη τη συμβίωση μαζί της ακόμα στα πιο ασφυκτικά αστικά περιβάλλοντα, εξασφαλίζοντας παράλληλα μεγαλύτερη ευελιξία και δυναμισμό σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμων.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, αν και είναι ακόμα νωρίς, θα πρέπει να περιμένουμε ένα μείγμα συνόλων με ορατή την σφραγίδα της ηλεκτροκίνησης η οποία στην περίπτωση της E-Class θα μεταφράζεται σε ήπιες υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις που θα συνδυάζουν τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel με διάφορες μορφές ηλεκτρικής τεχνολογίας, plug-in και mild hybrid.

Δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι οι plug-in υβριδικές εκδόσεις θα προσφέρουν μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία σε σχέση με το σήμερα και κατ΄επέκταση μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

Υβριδική τεχνολογία αναμένεται να αξιοποιούν και οι εκδόσεις AMG οι οποίες στην πλειονότητά τους θα αποχωριστούν τους V8 προς όφελος εξακύλινδρων αλλά και  τετρακύλινδρων κινητήρων συνδυασμένων με ηλεκτρικά μοτέρ προς όφελος μεγαλύτερης αποδοτικότητας η οποία, όμως, κρίνοντας από το πρόσφατο παράδειγμα εκδόσεων E-Performance θα υπόσχονται εκκωφαντικές επιδόσεις.

H station wagon έκδοση αναμένεται να αποκτήσει και All Terrain εκδοχή η οποία θα αυξάνει τις off-road ικανότητές της προσφέροντας αυξημένη απόσταση από το έδαφος και μια σειρά πιο περιπετειωδών σχεδιαστικών χαρακτηριστικών. Αντιθέτως όπως ισχύει και για την C-Class, η Mercedes-Benz δεν θα εξελίξει coupe/cabriolet εκδόσεις τις οποίες θα αναλάβει να υποκαταστήσει η νέα CLE, ένα μοντέλο εξαρχής σχεδιασμένο ως coupe/cabriolet κατασκευασμένο με πιο σπορ υλικά.

Bάσει χρονοδιαγράμματος, η νέα E-Class αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της από την επόμενη χρονιά.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr