Μια σειρά σκίτσων που προέκυψαν από το αυστραλιανό γραφείο κατοχύρωσης ευρεσιτεχνιών, αποκαλύπτουν τα αμιγώς ηλεκτρικά σχέδια της Toyota για την νέα, δεύτερη κατά σειρά γενιά του ιαπωνικού crossover

Σε μια εξόχως πληθωρική, από προϊοντικής άποψης, παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στα τέλη της προηγούμενη χρονιάς η Toyota έδωσε μια πρώτη γεύση για τα μελλοντικά ηλεκτρικά σχέδιά της, αποκαλύπτοντας μια πλειάδα από 11 concept cars τα οποία σταδιακά θα μετουσιώνονταν σε εκδόσεις παραγωγής δημιουργώντας μια πλήρη ηλεκτρική γκάμα για τον ιαπωνικό όμιλο.

Ανάμεσα σε αυτά είχε βρεθεί και ένα μικρό crossover με αιχμηρή αισθητική, το οποίο, όπως προκύπτει από τη διαρροή του αυστραλιανού γραφείου καταχώρησης ευρεσιτεχνιών θα μετασχηματιστεί σχετικά σύντομα σε έκδοση παραγωγής, λειτουργώντας ως ο αμιγώς ηλεκτροκίνητος διάδοχος του C-HR, όπως υποδεικνύουν τόσο το μέγεθος όσο και η αισθητική που αποτυπώνουν αυτές οι πρώτες εικόνες.

Όπως ακριβώς ίσχυσε και για το bZ4X, η νέα, δεύτερη ενσάρκωση του C-HR δεν αναμένεται να παρουσιάζει ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις σε σχέση με το concept car που προηγήθηκε, όπως άλλωστε επιβεβαιώνει και η συγκεκριμένη διαρροή.

Σε ό,τι αφορά  τις τεχνολογικές του προδιαγραφές, αφετηρία για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του μοντέλου αναμένεται να αποτελέσει η πλατφόρμα E3 την οποία η Toyota ανακοίνωσε ότι εξελίσσει από το 2021 και η οποία θα συνδυάζει στοιχεία από τις αρχιτεκτονικές TNGA-C και e-TNGA. Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο το ηλεκτρικό C-HR θα υιοθετήσει μια ανάλογου μεγέθους μπαταρία με το bZ4X ή, λόγω του μικρότερου μεγέθους θα αξιοποιήσει μια μικρότερης χωρητικότητας.

Από σχεδιαστικής άποψης, αν έπρεπε να αποτιμήσει κανείς την αισθητική του ηλεκτρικού crossover, θα του απέδιδε ένα συνδυασμό στοιχείων που παραπέμπουν τόσο στο τρέχον C-HR όσο και στο μεγαλύτερο και επίσης αμιγώς ηλεκτροκίνητο bZ4X.

Αυτό ωστόσο που προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί είναι κατά πόσο η Toyota θα διαθέσει τη νέα γενιά του C-HR ως αποκλειστικά ηλεκτροκίνητη ή αν θα υπάρξουν και υβριδικές εκδόσεις που θα διατίθενται παράλληλα. Η λογική υπαγορεύει ότι θα ισχύσει το δεύτερο σενάριο αν και αυτό μένει να αποδειχθεί όταν έρθει η ώρα της αποκάλυψης του ιαπωνικού μοντέλου για το οποίο θα πρέπει να περιμένουμε έως τα τέλη του 2023.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr