Πιστή στην υπόσχεση της, η Peugeot παρουσιάζει τα νέα μέλη της γκάμας του νέου 308 που δεν είναι άλλα φυσικά από τις αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των hatchback και station wagon εκδοχών του.

Όπως ισχύει και για τις υπόλοιπες ηλεκτροκίνητες εκδόσεις της Peugeot, σε σχεδιαστικό επίπεδο οι δύο ηλεκτροκίνητες εκδόσεις δεν διαφέρουν από τις μέχρι σήμερα συμβατικές και plug-in υβριδικές παραλλαγές του μοντέλου. Εξαίρεση αποτελούν φυσικά ορισμένες διαφοροποιήσεις στο μπροστινό τμήμα και στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου ενώ, αμφότερες επωφελούνται από ένα σετ νέων αεροδυναμικών τροχών 18 ιντσών.

Αντιθέτως, σημαντικές τόσο για το 308 όσο και για τον όμιλο Stellantis είναι οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί σε επίπεδο ηλεκτρικής τεχνολογίας. Αφετηρία για το 308 στις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του αποτελεί η πλατφόρμα EMP2 με την ηλεκτροκίνητη έκδοση του μοντέλου να αποτελεί την πρώτη αντίστοιχης τεχνολογίας που θα έχει ως βάση την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική.

Αυτή θα φιλοξενεί μια νέας γενιάς μπαταρία 51 kWh με διαφορετική χημική σύσταση η οποία αποτελείται κατά 80% από νικέλιο, 10% από μαγγάνιο και 10% από κοβάλτιο. Σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις οι συστοιχίες θα εγγυώνται αυτονομία που θα υπερβαίνει τα 400 χλμ. αλλά και τη δυνατότητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή 100 KW διαδικασία που θα υπόσχεται την αναπλήρωση της ενέργειας από το 20-80% σε χρόνο μικρότερο των 25 λεπτών.

Πλην της νέας μπαταρίας, νέας τεχνολογίας είναι και το ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο υπόσχεται απόδοση 156 ίππων και 260 Nm ροπής. Προς το παρόν η Peugeot δεν δημοσιοποιεί στοιχεία επιδόσεων, σημειώνοντας μόνο ότι οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις θα υπόσχονται άμεση απόδοση της ροπής όπως συνηθίζεται άλλωστε από την συγκεκριμένη τεχνολογική κατηγορία.

Στις νέες προσθήκες συγκαταλέγεται και ένα νέο πρόγραμμα οδήγησης “Brake” το οποίο μεγιστοποιεί την παρέμβαση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση καθιστώντας εφικτή την οδήγηση με ένα πεντάλ.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το Peugeot E-308 θα διατεθεί από τα μέσα της επόμενης χρονιάς σε δύο επίπεδα εξοπλισμού Allure και GT ενώ σε ό,τι αφορά ειδικά την πρακτικότερη έκδοση, κατά δήλωση του κατασκευαστή, θα αποτελέσει την πρώτη SW του ηλεκτρικού είδους στην Ευρώπη, αν εξαιρέσει κανείς βέβαια την διαφορετικού διαμετρήματος και στόχευσης Taycan και τις εκδόσεις Cross/Sport Τurismo.