Η ανανεωμένη εκδοχή της Σειράς 1 δίνει για ακόμα μια φορά το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών μαζί με την ισχυρότερη έκφρασή της M135i εν όψει της πρεμιέρας της η οποία αναμένεται το 2023

Φωτογραφίες: Automedia

Η ανανεωμένη εκδοχή της Σειράς 1 κάνει ένα ακόμα πέρασμα από τα πεδία δοκιμών, στην «απλή» και στην κορυφαία M135i εκδοχή της προσφέροντας μια ακόμα πιο εμπεριστατωμένη εικόνα για τις βελτιώσεις που θα υποδεχτεί και οι οποίες κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί ότι θα φέρουν μαζί τους περισσότερη υβριδική τεχνολογία.

Ξεκινώντας από την κορυφαία έκδοση M135i, σύμφωνα με τις λήψεις του φωτογραφικού φακού διαθέτει τέσσερις απολήξεις για την εξάτμιση, μια νέα, φαρδύτερη γρίλια καθώς και νέους προφυλακτήρες που παραπέμπουν περισσότερο στην πιο πρόσφατη Σειρά 1.

Tην εικόνα συμπληρώνει ένα σετ μεγαλύτερων εισαγωγών αέρα οι οποίες δεν αποκλείεται να υιοθετούνται προκειμένου να εκπληρώσουν τις μεγαλύτερες ανάγκες ψύξης ενός ακόμα ισχυρότερου κινητήρα. Σε κάθε περίπτωση, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι θα πρόκειται για μια βελτιωμένη εκδοχή του ήδη υφιστάμενου turbo συνόλου με χωρητικότητα 2,0 λίτρων το οποίο στην υφιστάμενη, γνωστή εκδοχή του αποδίδει 306 ίππους και 450 Nm ροπής, ισχύς που μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς.

Σε ό,τι αφορά τις «απλές» εκδόσεις της ανανεωμένης Σειράς 1, η εντονότερη σχεδιαστική αλλαγή θα είναι η μεγαλύτερη γρίλια η οποία συνδυάζεται με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες αλλά και νέα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω.

Πιο εκτεταμένες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό με τη Σειρά 1 να υποδέχεται, ανεξαρτήτως έκδοσης κινητήρα, το δίπτυχο οθονών 12,3 και 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment όπως εμφανίστηκαν στην νέα Σειρά 2. Υπό αυτό το σκεπτικό ο περιστροφικός επιλογέας θα αφαιρεθεί με τις αντίστοιχες επιλογές να είναι προσβάσιμες μέσω τις κεντρικής οθόνης ενός σαφώς μικρότερος θα είναι και ο επιλογέας σχέσεων.

Αφετηρία για την ανανεωμένη Σειρά 1 θα εξακολουθεί να αποτελεί η πλατφόρμα UKL2 αν και με κάποιες στοχευμένες βελτιώσεις. Σε κάθε περίπτωση, δεν πρέπει να αποκλειστεί η πιθανότητα να δούμε κάποιου είδους υβριδική τεχνολογία ανάμεσα στις επιλογές της Σειράς 1. Επικρατέστερο σενάριο είναι να συμπεριληφθεί στις επιλογές ένα plug-in υβριδικό σύνολο στα πρότυπα της προηγούμενης X1. Η επίμαχη έκδοση, επικουρούμενου του πιο αεροδυναμικού σχήματος του βαυαρικού hatchback αναμένεται να προσφέρει σαφή πλεονεκτήματα σε όρους εξοικονόμησης ενέργειας αλλά και ηλεκτρικής αυτονομίας με τα αντίστοιχα μεγέθη να εμφανίζονται βελτιωμένα σε σχέση με αυτά της Χ1.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr