Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Κόρη Στιβ Τζομπς: «Έχω την μπλούζα του πατέρα μου. Χαμογελάω κάθε φορά που τη φοράω»

Κόρη Στιβ Τζομπς: «Έχω την μπλούζα του πατέρα μου. Χαμογελάω κάθε φορά που τη φοράω»

Το σήμα κατατεθέν της εικόνας του ιδρυτή της Apple ήταν μία δημιουργία του σχεδιαστή Ισέι Μιγιάκι.

Η Eve Jobs, κόρη του ιδρυτή της Apple, Steve Jobs, έχασε τον πατέρα της από καρκίνο όταν ήταν 13 ετών. Σήμερα, διατηρεί τη μνήμη του ζωντανή με τη συλλογή της από vintage μπλουζάκια του γονιού της.

Ένα T-Shirt από τη συλλογή είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστικό, καθώς πιστεύεται ότι είναι ένα και μοναδικό από την εποχή του Computer 1 που έφτιαξε ο Jobs όταν ακόμα λειτουργούσε την Apple από το γκαράζ του σπιτιού του.

Το μπροστινό μέρος του T-Shirt γράφει: «Η Εύα είχε τη σωστή ιδέα», ενώ το πίσω μέρος συνεχίζει το κείμενο: «Διάλεξε ένα Apple».

«Σημαίνει τόσα πολλά για μένα. Χαμογελάω κάθε φορά που το φοράω», δήλωσε η Eve, 24 ετών σήμερα στο Vanity Fair.

Η απόφοιτος του Στάνφορντ και καταξιωμένη ιππέας απέτινε φόρο τιμής στον πατέρα της ποζάροντας στην φωτογράφηση για το περιοδικό με ένα μαύρο ζιβάγκο φόρεμα Saint Laurent που θύμιζε το χαρακτηριστικό ζιβάγκο του Jobs.

View this post on Instagram

A post shared by Eve Jobs (@evejobs)


«Όπως ο πατέρας, έτσι και η κόρη», σχολίασε ένας θαυμαστής στην ανάρτηση της Eve στο Instagram.

Η Eve έκανε το ντεμπούτο της στο μόντελινγκ σε μια καμπάνια του brand καλλυντικών Glossier το 2020. Τον Οκτώβριο, ανέβηκε για πρώτη φορά στην πασαρέλα για την Coperni στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, κατάλληλα ντυμένη με ένα πράσινο ζιβάγκο τοπ- η εταιρεία παρουσίασε ακόμη την τσάντα Origami, το σχήμα της οποίας είναι εμπνευσμένο από το εικονίδιο της εφαρμογής Photos του iPhone.

Τον Μάρτιο, η Eve υπέγραψε συμβόλαιο με το πρακτορείο μοντέλων DNA – το οποίο έχει συμβόλαια επίσης με τις Emily Ratajkowski, Kaia Gerber και Linda Evangelista – και έκανε το ντεμπούτο της στο Met Gala τον Μάιο, ντυμένη με Louis Vuitton.

Τώρα είναι επίσημο πρόσωπο του οίκου μόδας και θα πρωταγωνιστήσει σε ψηφιακή καμπάνια αργότερα, μέσα στο έτος.

Η ιστορία πίσω από το θρυλικό, μαύρο ζιβάγκο του Στιβ Τζομπς

Οι New York Times αποκάλυψαν πώς ο Τζομπς έπεισε τον σχεδιαστή μόδας Ισέι Μιγιάκι (απεβίωσε στις 5 Αυγούστου του 2022) να δημιουργήσει κάτι που δεν αποτελούσε ακριβώς κίνητρο. Στη βιογραφία του, ο Τζομπς αναφέρει ότι είχε εντυπωσιαστεί από το τζάκετ που φορούσαν οι εργάτες της Sony, το 1981 -όταν είχε ταξιδέψει στην Ιαπωνία.

Δεν είχε γιακά, ήταν από νάιλον και τα μανίκια αφαιρούνταν με φερμουάρ.  «O CEO της Sony είχε πει στον Τζομπς πως το συγκεκριμένο -ίδιο για όλους- ρούχο έκανε τους υπαλλήλους να νιώθουν περισσότερο ενωμένοι. Μου είπε και ότι μετά τον πόλεμο ουδείς είχε ρούχα να φορέσει και εταιρίες όπως η Sony έπρεπε να παρέχουν ρουχισμό για όλους, κάθε μέρα».

Όταν έμαθε πως το είχε φτιάξει ο Μιγιάκι, του ζήτησε να ντύσει και τους εργαζομένους της Apple -με το ίδιο γιλέκο. Ο σχεδιαστής δέχθηκε, αλλά η ιδέα απορρίφθηκε από τους διοικητικούς της Apple. Αυτό δεν άλλαξε το γεγονός ότι οι δυο άνδρες είχαν γνωριστεί και στη συνέχεια έγιναν φίλοι.

Η σχέση τους έφτασε στο σημείο που ο Τζομπς δεν είχε θέμα να ζητήσει από τον σχεδιαστή να δημιουργήσει μια «στολή» για τον ίδιο -που να είναι άνετη και να εκπέμπει το προσωπικό του στυλ. «Του ζήτησα να φτιάξει τα μαύρα ζιβάγκο του, που μου άρεσαν, ώστε να μη σκεφτώ ποτέ ξανά τα πρωινά τι θα φορέσω. Μου έφτιαξε 100. Είχα αρκετά για να περάσω με αυτά όλη μου τη ζωή». Τα συνδύαζε πάντα με Levi’s τζιν και παπούτσια New Balance.

«Είχε το εξτρά γύρισμα στο λαιμό, την άνεση ενός T-Shirt και τις μινιμαλιστικές γραμμές ενός τζάκετ». Όντως ο Τζομπς φορούσε τα μαύρα ζιβάγκο έως το θάνατο του, το 2011, όταν ο φίλος του απέσυρε το σχέδιο. Μια ανανεωμένη έκδοση κυκλοφόρησε το 2017, ως Semi-dull.

Είχε γίνει η βάση της απόφασης του Τζομπς να μειώνει τον αριθμό των αποφάσεων που έπρεπε να παίρνει κάθε πρωί, προκειμένου να του μένει περισσότερη ενέργεια για τη δουλειά του. Η νοοτροπία αυτή υιοθετήθηκε αργότερα και από άλλους, όπως ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ και ο Μπαράκ Ομπάμα.

Sports in

Έτοιμος για θρυλικό μπρέικ ο Ολυμπιακός στη Βαρκελώνη

Με στόχο να σπάσει την έδρα της Μπαρτσελόνα με το… καλημέρα ο Ολυμπιακός στο πρώτο παιχνίδι της σειράς με τους Καταλανούς.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024