Τρίτη 16 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Squid Game: Γίνεται ριάλιτι και αναζητά παίκτες - Το εξωφρενικό έπαθλο που θα δοθεί στον νικητή

Squid Game: Γίνεται ριάλιτι και αναζητά παίκτες – Το εξωφρενικό έπαθλο που θα δοθεί στον νικητή

Θα περιλαμβάνει παιχνίδια εμπνευσμένα από τη σειρά και θα κινηματογραφηθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι τουλάχιστον 21 ετών και να μιλούν αγγλικά.

Το Squid Game, η τηλεοπτική σειρά του Netflix με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση, δεν είναι πλέον μόνο μυθιστορηματική, αλλά ένα ριάλιτι σόου.

Συγκεκριμένα, «ο μεγαλύτερος διαγωνισμός ριάλιτι που υπήρξε ποτέ», το «Squid Game: The Challenge».

Σε αντίθεση με την τηλεοπτική σειρά, στην οποία οι πιθανότητες είναι ζωή ή θάνατος, το χειρότερο σενάριο για αυτό τον διαγωνισμό με τη συμμετοχή 456 παικτών είναι να αποχωρήσει κάποιος χωρίς τα κέρδη των 4,56 εκατομμυρίων δολαρίων (4,37 εκατομμυρίων ευρώ), για τα οποία το Netflix ισχυρίζεται ότι είναι το μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο, που έχει δοθεί ποτέ στην ιστορία της τηλεόρασης.

Το «Squid Game» έγινε η σειρά-φαινόμενο, με περισσότερες από 1,65 δισεκατομμύρια ώρες τηλεθέασης στις πρώτες 28 ημέρες προβολής της.

Έκανε πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο του 2021 αφηγούμενη την ιστορία διαγωνιζόμενων που υπέφεραν από έλλειψη ρευστού χρήματος και συμμετείχαν σε παιδικά παιχνίδια, έχοντας μια ευκαιρία να κερδίσουν οικονομικά ποσά, που θα άλλαζαν τη ζωή τους.

Ο διαγωνισμός ριάλιτι των 10 επεισοδίων θα περιλαμβάνει παιχνίδια εμπνευσμένα από το αρχικό σόου, όπως επίσης και νέες προσθήκες, σύμφωνα με το Netflix.

Η Mr Beast, από τους κορυφαίους δημιουργούς του YouTube στις ΗΠΑ, υλοποίησε μία ιδέα βασισμένη στη σειρά αυτή χρησιμοποιώντας παιγνίδια της νοτιοκορεατικής τηλεοπτικής σειράς, όπως το «Red Light, Green Light».

Δεν συμπεριέλαβε -φυσικά- τη διάσταση του θανάτου, όμως προσάρμοσε μια συσκευή και στους 456 παίκτες που μιμείται έναν πυροβολισμό όταν ένας παίχτης αποκλείεται από το παιχνίδι.

Το σόου ριάλιτι της Netflix θα κινηματογραφηθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο και για την ώρα επιλέγει μόνο παίκτες που μιλούν αγγλικά και είναι άνω των 21 ετών.

Η ανακοίνωση έγινε λίγες ημέρες μετά την ανανέωση της τηλεοπτικής σειράς, για τη δεύτερη τηλεοπτική σεζόν.

Μάλιστα, στη δημοσιότητα έχει δοθεί και το πρώτο teaser του νέου κύκλου, με τη γνώριμη τρομακτική μουσική που ακούσαμε στο πρώτο παιχνίδι και με μία επιστολή του Dong-hyuk, η οποία γράφει:

«Χρειάστηκαν 12 χρόνια για να “ζωντανέψει” η πρώτη σεζόν του Squid Game πέρυσι, αλλά χρειάστηκαν 12 μέρες για να γίνει η πιο δημοφιλής σειρά.

Ως συγγραφέας, σκηνοθέτης και παραγωγός του Squid Game, θέλω να απευθυνθώ στους φαν σε όλο τον κόσμο. Σας ευχαριστώ που βλέπετε και αγαπάτε τη σειρά μας.

Και τώρα, ο Gi-hun επιστρέφει.

Ο Front Man επιστρέφει.

Η δεύτερη σεζόν έρχεται.

Ο άνδρας με το κοστούμι με το ddakji ίσως επιστρέψει.

Επίσης, θα γνωρίσετε το αγόρι της Young-Hee, Cheol-su.

Ελάτε μαζί μας για άλλη μια φορά, για έναν ολοκαίνουργιο γύρο».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sports in

8 Ιουλίου-15 Απριλίου: τόσο διάστημα περίμενε ο Σλούκας…

Η μετακίνηση του Κώστα Σλούκα στον Παναθηναϊκό και η ανακοίνωση στις 8 Ιουλίου ήταν μια στιγμή που έφερε δονήσεις στο ελληνικό και ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 16 Απριλίου 2024